מעל 900,000 גולשים ביקרו באתר האינטרנט של המוסד מאז שעלה לאוויר לפי 7 חודשים. אתר נועד להוות פלטפורמה לגיוס מועמדים חדשים לשורות הארגון.
4.5% מהגולשים נכנסו לאתר יותר מפעם אחת כאשר 13.6% מהגולשים צפו ברשימת המשרות המוצעות באתר ו-13.5% צפו בטופס הגשת המועמדות לארגון. שעת הגלישה באתר המועדפת על הגולשים, באופן בולט, נעה סביב חצות. 70.5% מהגולשים הגיעו לאתר דרך הכתובת הרשמית
www.mossad.gov.il. יתר הגולשים הגיעו דרך אתרים שונים בארץ ובעולם.
התפלגות הגולשים:
32.5% מהגולשים הגיעו מהמזרח התיכון, מתוכם 30.5% מישראל, 19.8% מהגולשים הגיעו מצפון אמריקה מתוכם 16.7% הגיעו מארה"ב, 22% מהגולשים הגיעו ממערב אירופה מתוכם מגרמניה הגיעו 4.6% ,מאיטליה 3.7%, 1.4% מהגולשים הגיעו מרוסיה ואחוז אחד מסין.
לימור פרידמן מנהלת פרויקט האתר בלשכת הפרסום הממשלתית אמרה בהתייחסותה לנושא: "אנו מרוצים מהיענות הציבור לאתר ורואים בו כלי עיקרי, חכם ואיכותי לגיוס מועמדים חדשים לשירות הארגון. אנו נדאג לשלב באתר תכנים חדשים ולעדכן את רשימת המשרות מפעם לפעם".
כידוע, אתר המוסד מהווה כלי חשוב לגיוס מועמדים חדשים ואיכותיים לשרות המוסד ומאפשר קיום קשר זמין ונח עם הארגון.
בין שאר התכנים, מכיל האתר את היצע המשרות הפנויות על-פי תחומים: תפקידים מיוחדים, טכנולוגיה, מטה ושפות, ניהול משאבים ולוגיסטיקה.
אתר האינטרנט הופק על-ידי לשכת הפרסום הממשלתית ונמצא בשרתי תהיל"ה כאשר העברת שאלוני קורות החיים מתבצעת במערכת מאובטחת.