X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות

המשטרה קיימה לפני מס' ימים חקירה חשאית, במטרה לחקור מידע אותו פרסמתי בגלובס, לפיו הורה ראש יאחב"ל, תנ"צ משה מזרחי, לכמה מפקודיו, לבצע האזנות סתר בלתי חוקיות ולתמלל שיחות של אביגדור ליברמן עם ראש הממשלה דאז, בנימין נתניהו, וזאת תוך חריגה מצו בית המשפט.
האזנות הסתר ותימלול השיחות נעשו בשנים האחרונות, במסגרת חקירות שקיימה המשטרה כנגד ליברמן.
נודע, כי ביום ד' (15.11.00) הגיעו חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה למקום עבודתו של יזמסקי סטניסלב - סטניסלב עובד בחברת v סקיור, ולקחו אותו עמם לחקירה שנמשכה עד שעות הצהריים המאוחרות.
סטניסלב, מהנדס אלקטרוניקה במקצועו, פרש מהמשטרה חודשיים קודם לכן, בעקבות חילוקי דעות חריפים עם מפקדיו. במהלך חקירתו הוא נעצר ושוחרר בערבות עצמית. נאסר עליו לדבר במשך חודש ימים על אודות החקירה עם עיתונאים ועם חברי כנסת.
החקירה נפתחה בעקבות המידע שפרסמתי בגלובס. ח"כ ליברמן פנה בנושא זה בתלונה רשמית ליועץ המשפטי לממשלה, בדרישה לפתוח בחקירה פלילית כנגד מזרחי. רובינשטיין טרם הורה על פתיחת חקירה כנגד מזרחי. אולם כאמור, המשטרה כבר קיימה חקירה, במטרה לגלות האם אכן הודלף מידע לפיו הורה מזרחי לפקודיו לבצע מעשים הנוגדים את החוק ואף צו בית המשפט. החקירה נפתחה לאחר התייעצות שקיימו מפכ"ל המשטרה, יהודה וילק וראש אגף החקירות במשטרה, ניצב יוסי סדבון. בשלב זה לא ברור מה היו ממצאי החקירה הזו.
מזרחי הכחיש את כל החשדות שהועלו נגדו, וטען כי גורמים מסויימים, ובהם כותב שורות אלה, מנסים להתנכל לו משיקולים זרים, כדי לסכל את מינויו וקידומו לתפקיד ראש אגף החקירות במשטרה.
על-פי החשד שנבדק, סטניסלב היה אחד הפקודים להם הורה מזרחי להאזין ולתמלל שיחות טלפון שניהל ליברמן עם נתניהו. זאת, למרות שבית המשפט - שהתיר ביצוע האזנת סתר לליברמן (לפני כשלוש שנים וגם לפני כשנה ומחצה), אסר ביצוע האזנת סתר ו/או תימלול שיחות טלפון בהם השתתפו ליברמן ונתניהו. בית המשפט התיר האזנת סתר ותימלול מוגבל של השיחות, על רקע חקירה פלילית שהתקיימה אז כנגד ליברמן. כמו כן אסר בית המשפט להאזין ו/או לתמלל שיחות טלפון של ליברמן בנושאים פוליטיים, עם גורמים אחרים.
ראש אגף החקירות במשטרה, ניצב יוסי סדבון, סירב להגיב לידיעה זו. דובר המשטרה אישר את דבר חקירתו של סטניסלב. יחד עם זאת, נמנע ממתן מידע בנוגע לפרטי חקירתו של סטניסלב.

תאריך:  19/11/2000   |   עודכן:  22/12/2000
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 עדנה ארבל / Edna Arbel
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il