X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כלי התקשורת הערביים והזרים כמעט ולא טרחו להגיע לסקר, ייתכן בשל האכזבה מהבחירות בחודש שעבר, בסופן לא ניתן היה לדעת מי הפלג שניצח; החמאס עומד לגרוף את מרבית המושבים ב-10 אזורי הצבעה ברצועת עזה; גורם ביטחוני בישראל: בשעות הצהריים עמד על 60% שיעור ההצבעה
▪  ▪  ▪

שלב ב' של הבחירות המוניציפליות ברשות - הפעם ברצועת עזה, כמעט ולא זוכה לסיקור תקשורתי, לא רק בישראל אלא גם בתקשורת הערבית והבינלאומית. הסיבה כנראה היא שהכל מבינים כי מדובר במשחק שתוצאותיו ידועות מראש - נצחון גורף לחמאס נראה מובטח.
הבוקר החלו תושבי עזה להצביע ב-48 קלפיות המפוזרות ב-10 אזורי הצבעה ובראשם בית חאנון, דיר אל-בלח, חאן יונס, רפיח ומחנה הפליטים אל-מועאזי. בעיר עזה עצמה לא מתקיימות בחירות. גורם ביטחוני בישראל הבקיא בהליך הבחירות מסר ל-Nfc כי נכון לשעות הצהריים שיעור המצביעים עמד על 60 אחוזים.
כ-90 אלף בעלי זכות הצבעה צריכים לבחור מבין למעלה מ-400 מועמדים שיאיישו 118 מושבים במועצות המקומיות ברצועה. מבין המועמדים: 130 עצמאים, 112 אנשי פת"ח, 106 אנשי חמאס, 42 אנשי החזית העממית, 11 ממפלגת העם, 6 מהחזית הדמוקרטית, 5 מהג'יהאד האיסלמי ו-2 מחזית המאבק העממי.
68 נשים מתמודדות בבחירות. הקלפיות נסגרו בשעה 19:00. הפת"ח, החמאס והחזית העממית הקימו ועדת משולשת לפיקוח על הליך בחירות. כאמור ההערכה היא שהפת"ח יספוג תבוסה קשה ויאבד מכוחו במועצות המקומיות בעזה. התוצאות הרשמיות יתפרסמו רק מחר.
בחודש שעבר נערך השלב הראשון בבחירות המוניציפליות, ב-26 אזורי הצבעה ברחבי הגדה. הן החמאס והן הפת"ח טענו בשעתו לכתר. בסופו של דבר פורסמה רשימה ארוכה של זוכים בלא שיוך ארגוני, מה שהעמיק את העמימות בשאלת הפלג המנצח. דובר אז על יותר מ-80% הצבעה (מתוך 140 אלף זכאים). באפריל ייערך שלב נוסף בבחירות המוניציפליות.
מנהלת התיאום והקישור בעזה תיאמה כניסת הקלפיות והמשקיפים הזרים לבחירות המוניציפליות ברצועה דרך מעבר 'ארז'. במסגרת ההיערכות נפתח צומת הגוש לתנועה בין השעות 06:00 ל-21:00 על-מנת לאפשר תנועה חופשית בין חלקי הרצועה. קציני מנהלת התיאום והקישור עומדים בקשר רציף מול גורמי הקישור הפלשתינים בהקשר זה. יניב אלון, דובר מת"ק אזח"ע, מסר ל-NFC, כי "הכל עבר בצורה חלקה בלא אירועים מיוחדים".

תאריך:  27/01/2005   |   עודכן:  27/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
עוד אסר בית המשפט על בובליל להשקיע מעל 5 מיליון דולר בקבוצת החברות המשותפת ללא הסכמתו של חקשורי; החלטת שופט בית המשפט המחוזי, יהודה זפט ניתנה במסגרת של בקשה לסעדים זמנייים אותה הגיש ניסן חקשורי כנגד משה בובליל ופרמייר קלאב
הדר פרבר
טקס הענקת הפרסים יתקיים בשבוע הבא בתיאטרון גבעתיים; אקו"ם תחלק פרסים בשווי 310 אלף ש"ח ליוצרים מובילים בתחומם
הדר פרבר
300,000 כוחות יעבדו בשיתוף עם הכוח העירקי המרכזי אשר אומן על-ידי הצבא האמריקני
קריות באינטרנט
העיתון פרסם כי 10 בכירים בעירייה חייבים כחצי מיליון שקל לקופת העירייה; רק לאחר התערבות אגף הדוברות הודה העיתון כי טעה
ארי סירקין
בעקבות חשיפת השתלטות בלתי חוקית בהיקף עצום, על אדמות חקלאיות בנגב, הוקם צוות פעולה הכולל את מינהל מקרקעי ישראל, הסיירת הירוקה ומשטרת ישראל, לצורך השבת הקרקע למדינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il