X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך בפגישה בין בכירי תאגידי תקשורת מרוסיה עם זכייני ערוץ 2 ו-10
▪  ▪  ▪

הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו ארחה השבוע (יום ג', 25.1.05) ראשי תאגידי טלוויזיה ורדיו מרוסיה ומחבר העמים לשעבר. המשלחת הגיעה לארץ ביוזמת הסוכנות היהודית ובראשה עמד אולג פופצוב, מנכ"ל ומייסד הטלוויזיה הממלכתית ברוסיה וכיום נשיא חברת הטלוויזיה הרוסית TVC.
במפגש השתתפו מהרשות השנייה: מנשה סמירה, יו"ר המועצה, מוסקו אלקלעי וראובן אנוך, חברי מועצה, מוטי שקלאר, מנכ"ל הרשות והנהלת הרשות השנייה.
מנכ"ל הרשות השנייה, מוטי שקלאר, הציג לחברי המשלחת את מפת התקשורת האלקטרונית בטלוויזיה וברדיו, ואת האחריות החברתית-תרבותית של ערוצי הברודקאסט בישראל. הרשות סקרה במפגש את מסקנות המחקר הרב תרבותי שערכה, ואת הדרישות במכרז לערוץ 2 באשר לייצוג רב תרבותי.
חברי המשלחת תיארו את מבנה שוק התקשורת הרוסי, המורכב ברובו מערוצים מסחריים, ואת הבעיות והדילמות עימן מתמודדים גופי השידור נוכח תופעות חברתיות של רב-תרבותיות והגירה המאפיינות את רוסיה ומדינות חבר העמים לשעבר. לדבריהם, רוב המידע על המתרחש במדינה מגיע לאזרחים באמצעות ערוצי הטלוויזיה, ותוכניות האקטואליה והחדשות זוכות לפופולאריות. כמו כן נדונו במפגש נושאים הקשורים בהכנסות מפרסום, תנאי הזיכיון ודרישות הרגולציה, ודרכים למאבק בתחנות רדיו פיראטיות.
מוטי שקלאר: "אני שמח על ההזדמנות יוצאת הדופן לפגוש אנשי תקשורת מרוסיה וללמוד מהם על המתרחש במדינה המתלבטת בנושאים חברתיים ותרבותיים דומים. המפגש היה מקצועי מאוד ומרתק, וכולנו השכלנו ממנו".
לאחר הביקור ברשות השנייה התקיים מפגש בחדשות ערוץ 2 עם זכייני הטלוויזיה. במפגש השתתפו יוחנן צנגן, מנכ"ל רשת; אורי שנער, נשיא קשת; דורית ענבר, מנכ"ל טלעד, בוב רייכבלום, נציג ערוץ 10, שלום קיטל, מנכ"ל חדשות ערוץ 2 ויצחק ליבני, יו"ר חדשות 2.
במפגש הוצגו לאורחים קטעי תוכניות ששודרו בישראל העוסקות בהיבטים שונים של רב תרבותיות, ובקליטת עלייה
הדיון נסב סביב סוגיות של פורמטים תכניתיים ותמהיל לוח הנותנים מענה להרכב אוכלוסייה מגוון ולשמירה על תרבות מקומית. כמו כן, התעניינו האורחים באפשרויות קניה של תכניות שהופקו על-ידי הזכיינים.
המשלחת הרוסית הדגישה, כי באה ללמוד מהניסיון הישראלי של יצירת כור היתוך חברתי-לאומי. אולג פופצוב, ראש המשלחת אמר, כי לאור ההתמודדות של רוסיה עם הסיטואציה הפנימית המורכבת, מעניין לחקור את ההצלחה הישראלית בכל הקשור להקמת מדינה, טכנולוגיה מפותחת, רפואה, תקשורת, מלחמה בטרור ועוד. "למרות התרבות הפוליטית השונה" אמרו חברי המשלחת הרוסית "השורשים התרבותיים המשותפים יוצרים בסיס טוב לשיח".

תאריך:  27/01/2005   |   עודכן:  27/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורלי ממן
גורדון בראון נענה להזמנתו של שר האוצר בנימין נתניהו במהלך פגישה בין השניים בלונדון
גל ברגר
כלי התקשורת הערביים והזרים כמעט ולא טרחו להגיע לסקר, ייתכן בשל האכזבה מהבחירות בחודש שעבר, בסופן לא ניתן היה לדעת מי הפלג שניצח; החמאס עומד לגרוף את מרבית המושבים ב-10 אזורי הצבעה ברצועת עזה; גורם ביטחוני בישראל: בשעות הצהריים עמד על 60% שיעור ההצבעה
מיכאל דבורין
עוד אסר בית המשפט על בובליל להשקיע מעל 5 מיליון דולר בקבוצת החברות המשותפת ללא הסכמתו של חקשורי; החלטת שופט בית המשפט המחוזי, יהודה זפט ניתנה במסגרת של בקשה לסעדים זמנייים אותה הגיש ניסן חקשורי כנגד משה בובליל ופרמייר קלאב
הדר פרבר
טקס הענקת הפרסים יתקיים בשבוע הבא בתיאטרון גבעתיים; אקו"ם תחלק פרסים בשווי 310 אלף ש"ח ליוצרים מובילים בתחומם
הדר פרבר
300,000 כוחות יעבדו בשיתוף עם הכוח העירקי המרכזי אשר אומן על-ידי הצבא האמריקני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il