X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך קובעת ועדת החקירה הפרלמנטרית לאירועי הטבח בבסלן, אשר העבירה חלק ממצאיה לרשויות האכיפה לצרכי המשך חקירה; כזכור, בטבח שהתרחש בחודש ספטמבר האחרון שבצפון חבל אוסטיה נרצחו למעלה מ-300 בני אדם
▪  ▪  ▪

על-פי ממצאי ועדת החקירה הפרלמנטרית המיוחדת שהוקמה ברוסיה בעקבות הטבח בעיר בסלן שבצפון אוסטיה, טבח בו נרצחו למעלה מ-300 בני אדם על-ידי מחבלים צ'צ'נים, עולה כי לפחות 7 קצינים ופקידים מקומיים סייעו לצ'צ'נים להשתלט על בית הספר.
חלק מהדברים כבר פורסמו קודם לכן, אולם בתחילה גרסה הוועדה כי המדובר במספר מצומצם של משתפי פעולה ואילו אתמול (27.1.05) התברר כי לכל הפחות המדובר בשבעה בני אדם, כולם פקידים וקצינים מקומיים, ששיתפו פעולה עם הצ'צ'נים.
הוועדה מסרה כי שניים ממשתפי הפעולה כבר נעצרו, כנגד שלושה נוספים הוצאו צווי מעצר אך עד כה לא ניתן היה לאתר אותם, ולגבי השניים החדשים, העבירה הוועדה חומר רב לרשויות האכיפה על מנת שיחקרו את מעורבותם בפרשה בהקדם.
יו"ר הוועדה אלכסנדר טורשין אמר בעקבות חשיפת הממצאים כי "אין ספק כי מבצע כה מורכב, לא יכול היה לצאת אל הפועל ללא משתפי פעולה בכל הרמות".
טורשין חשף כי בעוד חמשת משתפי הפעולה הקודמים שנעצרו או הוצא צו מעצר כנגדם, היו פקידים או שוטרים מקומיים ברמות זוטרות יחסית, שקיבלו שוחד עבור עצימת עין בהברחת חומרי הנפץ לעיר בסלן, הרי שהשניים החדשים שלגביהם הועבר חומר החקירה לרשויות האכיפה, היו כדבריו "בעלי דרגה צבאית גבוהה יותר מרב סרן או סגן אלוף", שככל הנראה גם לא היו מאנשי המקום.
אין ספק כי הגילויים החדשים לא יתרמו לשקט באיזור המתוח ממילא מאז האירועים הקשים בספטמבר. מאז הארוע קוראות משפחות הקורבנות בהתמדה להתפטרותו לאלתר של נשיא הרפובליקה אלכסנדר דזסוקוב בגין אחריותו למחדלים סביב הטבח, ובגין כשלונו להגן על ילדיהם.
כחלק מצעדי המחאה רק בשבוע שעבר חסמו המשפחות את כביש הגישה המרכזי לבסלן במשך 3 ימים ברציפות, במחאה על כך שהוא ממשיך לכהן בתפקידו, והם מאיימים להמשיך ולהחריף את צעדיהם על מנת להביא לפיטוריו.

תאריך:  28/01/2005   |   עודכן:  28/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורלי ממן
המיזוג יתבצע בעיסקת חילופי מניות בשווי 57 מיליארד דולר; החברה הממוזגת תייצג 21 מותגים מובילים; החברה החדשה תעסיק קרוב ל-140 אלף עובדים ברחבי העולם
אורלי ממן
דיווחה על רווח של כ-3.5 מיליארד דולר שנבע מקיצוץ בהטבות לעובדים; רשמה גידול מתון בלבד של 6.5% בשיעור הצמיחה ברבעון בשל ירידה בביקוש לתוכנת חלונות ואופיס
נועם שרביט
הר-שפי הורשעה ב-3 ערכאות בכך שלא מנעה את רצח רבין; השופט חשין קבע בזמנו, כי היא ידעה על כוונותיו של עמיר ואף ניסתה להניא אותו מהן; זה לא הפריע לכתילי לקבוע השבוע, שבניגוד ליאסרה בכרי אותה זיכה מאי מניעת פיגוע, הר-שפי דווקא "רצתה ברצח רבין"
ארי סירקין
בישיבת הוועדה לבחינת בעיית העובדים הזרים נמסר כי קורבנות תקיפה מינית השוהות שלא כחוק בישראל נמנעות מלהתלונן מחשש כי עצם התלונה עלול להביא לגירושן מהארץ
נועם שרביט
ביה"ד לעבודה בת"א דחה ערעורו של מובטל על החלטת שירות התעסוקה לרשום לו "סירוב", משום שניגש רק ל-2 מתוך 3 ראיונות העבודה אליהם נשלח; טען: דמי הבטחת ההכנסה נכנסו באיחור ולא היה לי כסף לנסוע לראיון השלישי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il