X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ראש העיר מרים פיינברג-אכר, בצעד נדיר יחסית, פרסמה הודעה אישית המתייחסת להתפטרות בעלה, רוני אכר, מתפקיד מנכ"ל מי נתניה. השם "הרצל קרן" לא הוזכר פעם אחת, אבל כל החצים מופנים אליו
▪  ▪  ▪

ראש העירייה מרים פיירברג-אכר, פרסמה הודעה אישית (יום ה', 27.1.05) המתייחסת לפרשת התפטרות בעלה, רוני אכר, מתפקיד מנכ"ל חברת "מי נתניה".
בהודעתה לא מוזכר שמו של חבר המועצה, הרצל קרן, מהמבקרים הגדולים ביותר של פרשת מינויו של אכר לתפקיד, אפילו לא פעם אחת. אולם לאורך כל ההודעה, ניתן להבחין כי האשמה מכוונת כלפי אדם אחד, ששמו הרצל קרן.
כזכור, בחודשים האחרונים ספגו בני הזוג ביקורת רבה על התנהלותם, ובעיקר על מינויו של אכר לתפקיד, לאחר שכבר היה ידוע על הקשרים החמים בינו לבין ראש העיר. פחות מחודש לאחר המינוי, נישאו השניים, גרושים עם ילדים, בחתונה מוצנעת ודיסקרטית.
פורטל "קקטוס" www.kaktus.co.il מציג לראשונה את הודעה המלאה והלא מצונזרת של ראש העיריה, מרים פיירברג-אכר. כאמור, לא קוצר ולא שונה.
"כאשר נבחרתי להיות ראש עיריית נתניה, ידעתי שאני לוקחת על עצמי משימה לא קלה, ושאאלץ להתמודד עם שיקומה של עיר גדולה שעברה תקופה קשה בן בהיבט הכלכלי והן בהיבט החברתי ובדיעבד גם הביטחוני. הסתבר לי, לצערי, שעלי להתמודד מול חזית נוספת ובלתי צפויה - חזית הרוע.
אני מבקשת להבהיר מספר עובדות:
חוק תאגידי המים מחייב את כל הרשויות המקומיות בארץ להקים במהלך שלושת השנים הבאות חברת מים וביוב נפרדת לחלוטין מהעיריה. מטרת החוק הינה למנוע שימוש בכספים שנגבים עבור מים וביוב, לצרכים אחרים, תוך הזנחת התשתיות החיוניות לצורך שמירה על בריאותם של התושבים.
כדי לקדם את הנושא, יזם משרד האוצר "פיילוט" תוך הבטחה ששלוש הערים הראשונות שתיישמנה את החוק ותקמנה חברה, תיזכנה למענק כספי לפיתוח תשתיות המים והביוב. נתניה אכן זכתה במענק של כ-50 מיליון שקלים לחמש השנים הבאות.
למרות המאמצים שעשו ערים אחרות, נתניה הייתה העיר היחידה שהקימה תאגיד מים אשר במתכונתו הנוכחית נחשב למוצלח במיוחד. ראשי ערים על צוותיהם המקצועיים מגיעים אל התאגיד בנתניה על מנת ללמוד מהנעשה בו.
את הקמת החברה הוביל מי שהיה באותן שנים מנכ"ל העיריה, רוני איכר, שגם מונה לפרק זמן מסוים לתפקיד ממלא-מקום מנהל החברה החדשה, בנוסף לתפקידו כמנכ"ל העיריה.
כל מי שעסק בהקמת החברה ראה את טובת העיר ותושביה לנגד עיניו, וכל צעד והחלטה נעשו מתוך מניע זה בלבד. התהליך כולו היה מלווה בייעוץ משפטי צמוד על-מנת להקפיד הקפדה יתרה על חוק ונוהל.
בחירתו של רוני לתפקיד מנכ"ל החברה אושרה על-ידי ועדת רביבי פעמיים, וכן אושרה על-ידי הוועדה לניגוד עניינים שנדרשה לחוות דעתה בנושא.
לצערי, מאז נבחר רוני לתפקיד, לא חדלים גורמים פוליטיים מסוימים לרדת לחייו ולחיי, תוך חציית קווים אדומים המקובלים אפילו במערכת פוליטית. הכול לכאורה בשם הצדק ובאצטלה של טובת העיר ולמעשה מתוך רוע לשמו ומניעים אישיים בלבד.
יש בי העוצמה, הכוח ותעצומות הנפש להתמודד גם עם הבעיות הקשות ביותר. התפתחותה וקידומה של עירנו היפה בתקופת כהונתי, מהווה לכך עדות חותכת. אולם כשמדובר בבני משפחתי ובעיקר כשזה נוגע לרוני בעלי, מטבע הדברים התייחסותי שונה.
כפי שפורסם בעבר, רוני הינו בעל הדרגה הבכירה ביותר בחיל הים הנמנה עם נפגעי הקישון, ולפני כשנה לקה במחלת הסרטן. למרות מצבו הבריאותי, וסידרה של טיפולים כימותרפיים שעבר, רצה להועיד עצמו להצלחתה של חברת "מי נתניה" שהייתה בבת עיניו וחשובה לו כל כך.
העובדה, שהפכו אותו במצבו הבריאותי לכלי ניגוח פוליטי נגדי, מטרידה אותו מאוד ומדירה שינה מעיניו ואף לדאבוני פוגעת בבריאותו.
בחודשים האחרונים, לאור מחול השדים סביבנו, רוני ביקש מספר פעמים להשתחרר מתפקידו. אני הייתי זו שניסיתי למנוע ממנו את ההתפטרות כיוון שאני סבורה שמדובר באדם בעל כישורים מגוונים, שכיהן בהצלחה יתרה בתפקידים בכירים בחיל הים, בשוק הפרטי והציבורי, ושהצלחתו כמנכ"ל העיריה תביא גם להצלחתה של חברת "מי נתניה" לטובת תושבי העיר. רוני, תוך חציית כל הקווים האדומים המוכרים גם בפוליטיקה המקומית, ותוך פגיעה בחברת המים, ולפיכך, בניגוד לעמדתי, החליט רוני להתפטר.
אני מכבדת את החלטתו ומצרה על כך שהעיר נתניה ללא ספק תצא נפסדת".

תאריך:  28/01/2005   |   עודכן:  28/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלכסנדר כץ, פורטל "קקטוס"
על במה אחת הופיעו בשבוע שעבר זמר האופרה יבגני שפבלוב והזחן הבינלאומי מאיר הלפגוט, בקונצרט השנתי "כשחזנות פוגשת את האופרה"
מחלקה ראשונה
הארוע יתקיים ביום שני הקרוב בתיאטרון גבעתיים; בין היתר יקבלו המלחינה בטי אוליברו והמשורר והמתרגם איתמר יעוז קסט את פרס אקו"ם היוקרתי על מפעל חיים
יואב יצחק
הפקודות החדשות - בעקבות התפרסות שוטרים פלשתינים גם בדרום הרצועה ובמרכזה; תימשך הפעילות ההתקפית נגד פצצות מתקתקות; היערכות להקלות בהסדרי התנועה; מוחמד דחלאן מברך: הפקודות החדשות מעידות כי ממשלת ישראל רצינית
מיכאל דבורין
השאלה שתעמוד במוקד הכנס שיתקיים ביום ה' הקרוב: האם חוקי מדינת ישראל נאכפים כראוי או לאו; את הכנס יזמה המחלקה לקרימינולוגיה והפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר-אילן, בשיתוף עם האגודה הישראלית לקרימינולוגיה
מיכאל דבורין
כך קובעת ועדת החקירה הפרלמנטרית לאירועי הטבח בבסלן, אשר העבירה חלק ממצאיה לרשויות האכיפה לצרכי המשך חקירה; כזכור, בטבח שהתרחש בחודש ספטמבר האחרון שבצפון חבל אוסטיה נרצחו למעלה מ-300 בני אדם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il