X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עד שבת נרשמו למעלה מ-60% הצבעה של כ-21,000 תושבים עירקים אשר הצביעו בירדן ב-11 תחנות הצבעה שונות ברחבי הממלכה; אלימות נרשמה בקלפיות באוסטרליה
▪  ▪  ▪

עירקים אשר חיים בירדן הגיעו לקלפיות כדי להשמיע את קולם, בלי להיות עדים לאלימות הגואה ברחבי עירק, מצד המתנגדים. היום הוא היום האחרון להצבעה מחוץ לעירק.
עד שבת נרשמו למעלה מ-60% הצבעה של כ-21,000 תושבים עירקים אשר הצביעו בירדן ב-11 תחנות הצבעה שנוות ברחבי הממלכה. כך עולה מנתונים של הארגון הבינ"ל להגירה אשר מטפל בבחירות מחוץ לעירק. "זהו מסר חד וברור כי העירקים, בתוכו ובחוץ, מאוחדים בנצחון הטרור", אמר מנסור איברהים לסוכנות AP כשנכנס לתחנת ההצבעה בשכונה בעמאן. גם בעמאן תגברה המשטרה את כוחות הביטחון בקלפיות.
למעלה משני שלישים מתוך 281,000 עירקים אשר נרשמו להצביע מחוץ לעירק הגיעו לקלפיות מאז החלה ההצבעה ביום ו', כך מסרה דוברת מטעם תוכנית ההצבעה מחוץ למדינה. ההצבעה בירדן, סוריה, אירן והאמירויות הערביות כמו גם ב-10 מדינות נוספות בעולם תסתיים, כאמור, היום.
אלימות באוסטרליה
ההצבעה לבחירות העירקיות הוארכה בתחנת ההצבעה באוסטרליה (א') בעקבות התפרצות אלימות מחוץ לקלפי ופיצוץ אשר גרם לסגירת הקלפי למשך שעה, אמש.
ההצבעה התאפשרה במשך שעה נוספת, לאחר השעה בה תוכנן לסגור את הקלפי בשבת ושלושים דקות לאחר הסגירה הרשמית של כל הקלפיות בפרבר אובורן - אחד מתוך חמישה בסידני שבאוסטרליה.
באלימות לקחו חלק כ-50 בני אדם אשר התפרצו למרכז ההצבעה בשבת כשקבוצה של כ-20 מפגינים קראו קריאות גנאי לעבר המצביעים אשר עזבו את המרכז אשר נמצא בשכונה בה רוב העירקים הם שיעים. המשטרה נקראה למקום אך לא בוצעו מעצרים ולא דווח על נפגעים.
תרמיל גב אשר נמצא סמוך למרכז לאחר המחאה האלימה הזניק את המשטרה וגרם לסגירתה של הקלפי, אך לא נמצא כל חומר נפץ בתרמיל. יועץ עירקי לארגו ןהבינ"ל להגירה באוסטרליה, תאהיר וואלי, אמר כי המפגינים הניפו דגלים וקראו קריאות בערבית אשר הסגירו את אמונתם - הסונית. לדבריו, המפגינים צילמו את המצביעים אשר יצאו מהקלפי וקראו קריאות גנאי לעברם. הדבר הפחיד את האנשים אשר הגיעו להשתתף בבחירות.
רבים מתוך כ-80,000 עירקים שבאוסטרליה סירבו להירשם לבחירות מחשש כי קרובי משפחתם בעירק - יפגעו בעקבות השתתפות.

תאריך:  30/01/2005   |   עודכן:  30/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
הישוב יוקם בחבל עדולם ביוזמת מנהל מקרקעי ישראל על-פי "תוכנית הכוכבים" לישובים חדשים לאורך "הקו הירוק"; החברה להגנת הטבע: אין צורך בהקמת ישובים חדשים על חשבון שטחים פתוחים איכותיים ברוב חלקי הארץ
הדר פרבר
אחראי לשיקומם של עשרות אסירים ויותר, במסגרת התוכניות שהקים בסיוע התנועה הקיבוצית; מת בגיל 70 בסוף השבוע ככל הנראה מסיבוך של מחלה או מדום לב
יואב יצחק
קישון נולד בשנת 1924 בבודפסט בהונגריה. הוא גדל כנער הונגרי, ניצול שואה; עם עלייתו לישראל הפך לאחד היוצרים החשובים; רה"מ שרון: "עלילת חייו של קישון היא סיפורו של העם היהודי בתקופתנו"
גל ברגר
אתר אינטרנט פלשתיני מדווח כי אנשי הפת"ח התגרו במשתתפי תהלוכה שארגן החמאס לרגל ניצחונו הסוחף בבחירות המוניציפליות בעזה; בחמאס אומרים שאנשי הפת"ח יידו אבנים ופתחו באש לעבר התהלוכה; רוב הפצועים, שלושה מהם באורח קשה, נמנים על הפת"ח; בכיר בפת"ח: ההפסד לחמאס צריך לצלצל כפעמוני אזהרה
גל ברגר
במוקד הפגישה בין מופז לדחלאן: תיאום העברת האחריות הביטחונית על ערי הגדה לידי הרשות; אמש: קסאם על שדרות ופצמ"רים בגוש קטיף; גורמי צבא: אבו מאזן מבקש להעביר תפו"א לוהט לישראל כדי להרוויח זמן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il