X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רבקה לוי, בת 46 מכפ"ס, היתה מנהלת ביה"ס היסודי ברנר בתל אביב; היא הונתה מורות כאשר ביקשה מהן לדווח על שעות נוספות עבור מורה אחרת, בשל "בעיה מינהלית" המונעת מאותה מורה לדווח על כך בעצמה; את הכספים שהתקבלו בגין הדיווחים הכוזבים, שהסתכמו בכ-60 אלף ש"ח, היא שלשלה לכיסה
▪  ▪  ▪

לבית משפט השלום בתל אביב הוגש הבוקר (ב', 31.1.05) כתב אישום נגד רבקה לוי, מנהלת בית הספר היסודי ברנר בתל אביב, הנאשמת בקבלת עשרות אלפי שקלים במירמה מהעיריה. הפרשה נחשפה לאחר שאחת המורות התלוננה במשטרה.
בכתב האישום שהגישה עו"ד מיה בראל, סגנית פרקליטת מחוז תל אביב, נאשמת לוי, בת 45 מכפר סבא, בעבירות של קבלת דבר במירמה בנסיבות מחמירות ובניסיון לקבל דבר במירמה בנסיבות מחמירות.
העיריה מממנת שעות נוספות
מינהל החינוך של עיריית תל אביב מעביר לבתי הספר השונים בעיר כספים למימון שעות לימוד, בנוסף על אלה הממומנות על-ידי משרד החינוך (תל"ן). התשלום למורה מועבר מהעיריה למשרד החינוך, שהוא המעסיק של המורים, על-בסיס דיווח חודשי של מנהל בית הספר. בניגוד למורים, מנהלי בתי ספר מקבלים שכר גלובאלי ואינם זכאים לתוספות עבור שעות אלה.
לוי נאשמת, כי בשנים 2002-2003 פנתה לשלוש מורות בבית הספר, ואמרה להן שבשל "בעיה מינהלית" לא ניתן לדווח על השעות הנוספות באופן רגיל. למורה אחת אמרה, כי לא ניתן לדווח על השעות שלה ולכן היא מבקשת לדווח עליהן בדוח של המורה, כאילו היא זו שעשתה אותן. היא הוסיפה, שמדובר ב"סידור חוקי ומקובל" ושכנעה בכך את המורות.
למורה אחרת אמרה, שהיא מבקשת לדווח בדוח שלה את השעות הנוספות של מורה אחרת, כאשר גם כאן נומק הדבר ב"בעיה מינהלית" המונעת דיווח רגיל. על-פי כתב האישום, לוי מילאה את הדוחות במקום המורות ודיווחה בהם, בשמן של המורות, על שעות נוספות אותן לא ביצעו כלל.
קיבלה צ'קים בסך של 60 אלף ש"ח
לאחר שהמורות קיבלו את משכורותיהן, הן מסרו לרבקה לוי צ'קים עבור התוספת שקיבלו במשכורתן, אותם היא מיהרה לשלשל לכיסן. בגין הדיווחים הכוזבים, נאמר בכתב האישום, קיבלה לוי סך כולל של כ-60 אלף ש"ח.
המזימה התגלתה כאשר אחת המורות גילתה שהכספים שדיווחה כביכול בעבור מורה אחרת, לא הועברו אליה כלל, והיא מיהרה לפנות למשטרה בתלונה.
"הנאשמת", נטען בכתב האישום, "שהינה עובדת ציבור במשרה ניהולית בכירה, פעלה במירמה ועשתה דיווחי מירמה כלפי עיריית תל אביב, ניצלה את יחסי המרות והאמון בינה ובין המורות, והכל כדי לשלשל לכיסה כספים בסכום נכבד - כספים שיועדו לטובת תלמידים והעשרתם.

תאריך:  31/01/2005   |   עודכן:  31/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ארי סירקין
בישיבת ועדת הפנים ואיכות הסביבה בכנסת מהיום, הוחלט כי בכל רשות תוקם ועדה שתפקידה ליזום ולתכנן פעילות בתחומים הנוגעים לאיכות הסביבה
הדר פרבר
במאמר לעיתון לבנוני האשימה את האמריקנים והאירופאים באפליה גזענית נגד ערבים ומוסלמים
אורלי ממן
כלכלני משרד התמ"ת צופים שתוכניות אלו יביאו לתוספת של כ-25,000 משרות
מירב לוי
ככל הנראה מדובר בהתנגשות חזיתית בישוב נשר, סמוך לחיפה; נסיבות האירוע עדיין לא ברורות; הפצועים פונו לבתי החולים כרמל רמב"ם ובני ציון
יפעת גדות
אדם שנפגע בתאונת דרכים הוכרז כמת על-ידי הפארמדיקים שהגיעו למקום ונשלח לחדר המתים; לאחר שעתיים, ולגמרי במקרה, נתגלה כי האיש עדיין נושם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il