X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מדובר בשוק ייחודי, צבעוני ורב גוני בסחורות שהוא מציע; השוק מתנהל מזה שנים באופן פרטיזני, ללא פיקוח, ללא בקרה, ברמת תשתיות נמוכה; בין ההמלצות: סגירת רחוב קיבוץ גלויות לתנועת רכבים, הסדרת חנייה לסוחרי השוק ואורחיו ועוד
▪  ▪  ▪

שוק הרוכלים [הפשפשים] בחיפה ישוקם ויופעל כבר השנה במתכונת חדשה ואטרקטיבית למבקרים מכל הארץ. ההחלטה לשיקום השוק התקבלה על-ידי ראש העיר חיפה יונה יהב אשר אימץ את המלצות צוות ההיגוי הציבורי אותו הקים לבחינת מתחם שוק הרוכלים.
מדובר בשוק ייחודי, צבעוני ורב גוני בסחורות שהוא מציע ובאנשים המגיעים אליו בכל הגילאים ילדים וזקנים, עניים ובעלי הון, ערבים, דרוזים, עולים חדשים ותושבי חיפה הוותיקים.
שוק הרוכלים מתנהל מזה שנים באופן פרטיזני, ללא פיקוח, ללא בקרה, ברמת תשתיות נמוכה, בתנאים מאולתרים ובלתי ראויים. פעילות הסוחרים אינה מוסדרת ויוצרת חיכוכים הגולשים לעיתים למריבות ואף אלימות.
ועדת ההיגוי מצאה כי לשוק במקומו הנוכחי פוטנציאל אמיתי להוות כדבריו של עו"ד הפלר: "אבן שואבת לעוד אלפי מבקרים בהם משפחות שלמות שיגיעו למקום מדי שבוע ויהפכו את המקום להפנינג אמיתי שבו שוק עתיקות ליד דוכני מזון וצעצועים".
בין היתר ממליצה הוועדה על סגירת רחוב קיבוץ גלויות לתנועת כלי רכב בשעות הפעילות העיקריות של השוק [ממוצ"ש ועד יום ראשון בשעה 13:00] בקטע שבין הכיכר ועד מסגד איסתכלל.
ריבוד חדש יבוצע באזור המקלט הציבורי בו מתקיים מרבית המסחר של שוק הרוכלים. הסדרת חנייה לסוחרי השוק ואורחיו. סימון שטחי מסחר נפרדים לכל רוכל ויוצבו פקחים לשמירה על הסדר הציבורי. תיגבור התאורה בכל שטח השוק ובניית שירותים ציבוריים.
המלצות ועדת ההיגוי הועברו לחברת אתו"ס אשר מונתה על-ידי ראש העיר לטפל בקידום הפרויקט וביישום המלצות הוועדה בתיאום עם הרוכלים.
חברת אתו"ס תיבחן יחד עם אנשי מקצוע את ההשלכות התחבורתיות הצפויות כתוצאה מיישום המלצות הוועדה ולאחר מכן תקיים מפגשים עם בעלי העסקים ברחוב, הסוחרים והרוכלים הפועלים בו על-מנת לתאם עמם את המשך יישומו של הפרויקט.

תאריך:  01/02/2005   |   עודכן:  01/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מליאת הכנסת ציינה את היום ממלכתי לציון 60 שנה לפועלו של חסיד אומות העולם ראול וולנברג; לקראת היום ההיסטורי הגיעו אחייניותיו של ולנברג לישראל והן תשתתפנה בסדרת אירועים ממלכתיים
אורלי ממן
בולטים בהתאוששות הכלכלית ענפי המסחר התעשיה, המלונאות והשירותים העסקיים; ענף הבניה ממשיך את מגמת השפל תוך החרפה; הצפי לשער הדולר בעוד 12 חודשים - 4.6 ש"ח; צפי יעד האינפלציה ב-2005 - 2.1%
ארי סירקין
היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, שיגר היום לשר האוצר בנימין נתניהו, השר הממונה על הפעלת חוק נכסי נפקדים, את חוות דעתו ולפיה יש להורות על הפסקה מיידית של הפעלת חוק נכסי נפקדים על נכסים במזרח ירושלים של תושבי איו"ש
מירב לוי
מגוון טיולים למשפחות ולמטיבי לכת עם המדריכים של קק"ל ברחבי הארץ
יפעת גדות
חמש שנים לאחר שנבחר אל"מ אילן רמון להיות הישראלי הראשון שיטוס לחלל, המריא לחלל על סיפון המעבורת "קולומביה"; עם כניסתה חזרה לאטמוספירה, התרסקה המעבורת קולומביה בשל פגיעה שנגרמה לכנף השמאלית של החללית; כל שבעת חברי הצוות נספו בהתרסקות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il