X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ביום 8.2.05 שיגרה שרת החינוך מכתב לכל המורים בישראל: "חשוב שתדעו שבניגוד לתעמולה השקרית של ארגוני המורים, מתוך 18 חברי כוח המשימה הלאומי, 9 מהם אנשי חינוך..."; ארגוני המורים בתגובה: שליחת מכתב רצוף בהטעיות גסות ורבות מעיד על הלחץ והמצוקה בהם שרויה שרת החינוך
▪  ▪  ▪
יוסי וסרמן, השרה מנסה לטרפד את המו"מ

ארז, המכתב מעיד על מצוקת השרה

המאבק בין שרת החינוך, לימור לבנת, לארגוני המורים בישראל, בנוגע ליישום דוח דוברת, הולך ומחריף. השרה לבנת שלחה ביום שלישי (8.2.05) מכתב לכל המורים בישראל, ובו היא מאשימה את ארגוני המורים בפרסום תעמולה שקרית בכל הנוגע ליישום דוח דוברת.
במכתבה החתום על-ידי מנכ"לית המשרד, רונית תירוש, כותבת לבנת: "חשוב שתדעו: "בניגוד לתעמולה השקרית של ארגוני המורים, מתוך 18 חברי כוח המשימה הלאומי, 9 מהם אנשי חינוך מובהקים, בעלי ניסיון מעשי בחינוך...."
עוד כותבת השרה: "וחמור מכל - טענות מופצות בעצם ימים אלה על-ידי ארגוני המורים בעל פה וגם בכתב כאילו שרת החינוך מתעקשת ליישם באופן חד-צדדי את המלצות הדוח. מכתבים נשלחים למפקחים, למנהלים ולמורים ובהם הטענה כאילו ארגוני המורים פנו לממונה על השכר ולשרת החינוך והציעו לנהל משא-ומתן ככל שיידרש כדי ליישם רפורמה בהסכמה, ועד היום טרם קיבלו תשובה. הטענות הללו אינן נכונות. נהפוך הוא - משרד החינוך והממונה על השכר באוצר קראו פעמים רבות לארגוני המורים להיפגש ולהדיין עימם ב-2 מסלולים".
במכתבה מפרטת השרה רשימה חלקית של תאריכי הפגישות של חברי כוח המשימה לקידום החינוך עם ארגוני המורים. "סך הכל התקיימו 22 מפגשים עם ארגון המורים ועם הסתדרות המורים. חלק מהמפגשים נערכו במתכונת של "מרתון דיונים" ונמשכו שעות רבות. בסך הכל ארכו הדיונים למעלה מ-100 שעות".
עוד מציינת לבנת, כי ב-20 בינואר וב-23 בינואר נעשה ניסיון על-ידי הלשכה לקיים פגישה. "כל המועדים שהוצעו נפסלו על-ידי ארגוניי המורים בגלל קשיים טכניים כביכול".
מנגד, טוענים ארגוני המורים בעקבות פרסום המכתב, כי "שרת החינוך מנסה לטפרד את המו"מ". במכתב התגובה מציינים ראשי הארגונים, כי "בישיבות שקוימו עד כה דרשו ארגוני המורים, כי משרד החינוך יפסיק מיידית בכל פעולה שיש בה כדי ליישם את דוח דוברת, בטרם קיומו של מו"מ עימם לא ייקצב עד ליום 31.3.05 בלבד (שישה שבועות בלבד), אלא יורחב לפרק זמן סביר, נוכח חשיבות העניין נושא ההדיברות - עתיד ילדי ישראל".
עוד נכתב, כי "למרות מאמציה של שרת החינוך לטרפד קיומו של מו"מ כאמור, מתכוונים ארגוני המורים להוסיף ולעשות כל מאמץ על-מנת לפתור הפגמים הקשים שבדוח דוברת, בדרך של מו"מ, כראוי למערכת יחסי עבודה. שליחת מכתב רצוף בהטעיות גסות ורבות מעיד על הלחץ והמצוקה בהם שרויה שרת החינוך. למרות ניסיונותיה להכפיש את ארגוני המורים, אנו נמשיך לנהל מו"מ עם משרד האוצר בניסיון להוביל רפורמה אמיתית בהסכמה".

תאריך:  10/02/2005   |   עודכן:  10/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
בימים האחרונים נודע לעובדים על כוונה של ראשות החברות הממשלתיות לפרק את הבנק ולמחוק אותו מרשם החברות
אורלי ממן
בשנת 2004 גדל חלקו של העשירון העליון בתשלומי מס הכנסה בכ-2% לעומת שנת 2003 וחלקו של המאיון העליון גדל ב-1.4%
מירב לוי
יום פינוק באחוזת יערות הכרמל, חבילת פינוק במלון מרקיור סוויטות בת ים, 3 לילות לציריך, שוויץ, טיסה ליעד הרומנטי הקלאסי - פריז ועוד
ענבל אביב
במסגרת פעילותו של מהראן עומר שוכת אבו-חמיס, מבוקש בן 21, תושב מחנה הפליטים עין בית אלמא שבשכם, היה מעורב בגיוס מחבלים מתאבדים לטובת הוצאת פיגועים באזור שכם ובעורף ישראל
קריות באינטרנט
המשטרה שחררה למעצר בית את ישראל ינגילוב מקרית חיים החשוד ברצח מאבטח במועדון ה'לונה' בחיפה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il