X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דיאנה קראה לה "רוטוויילר", והעיתונות הצהובה העניקה לה את התואר "האשה האחרת" כשפרטים על מערכת היחסים שלה עם צ'ארלס פורסמו בשנת 1992; העובדה כי לא היה לה כל עניין בתהילה ובהפיכתה לידוענית, עזר לה אולי לזכות באהדת הציבור
▪  ▪  ▪

קמילה פארקר בוולס לא יכולה להיות שונה יותר מהנסיכה דיאנה.
בעוד שלאשתו הראשונה של הנסיך צ'ארלס היה מעין זוהר וקסם אישי שהפך אותה, לדעת רבים, לאחת מהנשים החשובות בתקופתנו, פארקר עושה רושם, נוטה יותר להצטייר כדמות השקטה והכפרית של אנגליה ופחות דמות המאיישת את מרכז המעגל החברתי.
תכונות אלו אולי הפכו אותה למי שעתידה להיות אשתו של הנסיך צ'ארלס - שניהם, אנשים בעלי תשוקה לשקט ולחיים מבודדים, רכיבה אחר כלבי הציד שלהם והליכות ארוכות ברגל. אך למרות התנהגותה הדיסקרטית פארקר בוולס היתה פעם מושמצת ביותר בבריטניה.
דיאנה קראה לה "רוטוויילר", והעיתונות הצהובה העניקה לה את התואר "האשה האחרת" כשפרטים על מערכת היחסים שלה עם צ'ארלס פורסמו בשנת 1992. אך מאז מותה הטרגי של הנסיכה דיאנה בשנת 1997, בתאונה בפריס, החל הציבור לקבל בהדרגה את פארקר כבת זוגתו של צ'ארלס, מה שללא ספק היה גורם מרכזי בסלילת הדרך לחתונתם.
היא נולדה תחת השם קמילה שנד, בלונדון ב-17 ביולי 1947, וגדלה באחוזה כפרית בדרום אנגליה, נכדה לברון השלישי של אשקומב. היה זה החינוך שקיבלה שהפך אותה לבת בית במעגל החברתי של אנשי המעמד הגבוה בקרב האצולה הכפרית. היא למדה בבית הספר Queen's Gate שבדרום קנסינגטון היוקרתי וסיימה את לימודיה בבתי ספר בשווייץ.
אמה של סבתה, אליס קאפל ניהלה רומן עם המלך אדוארד השלישי, סב סבו של הנסיך צ'אלרס. קמילה הזכירה זאת לאחר שפגשה בנסיך במשחק פולו בתחילת שנות ה-70. "אמה של סבתי היתה המאהבת של סבו של סבך, מה אתה אומר על זה?", אמרה לנסיך.
הרומן החל ללבלב אך היחסים התקררו לאחר שהנסיך צ'ארלס יצא לים כקצין בחיל הים. שנד נישאה למפקד בחיל הפרשים, אנדרו פארקר-בוולס וילדה בן ובת, טום ולאורה, בשנות ה-70. אך צ'ארלס ופארקר נשארו ידידים קרובים, גם לאחר נישואיו לדיאנה ספנסר.
לאחר גירושיהם של צ'ארלס ודיאנה בשנת 1996, עשתה פארקר בוולס כמה צעדים ניסיוניים לצאת מן הצל ולהכנס לחיייו של הנסיך. הנסיון לקבל את אהדת הציבור לצעד נקטע בעקבות מותה הטרגי של הנסיכה דיאנה, אך מאוחר יותר זכה להצלחה.
העיתונים החלו להבין כי פארקר בוולס, שלא כמו דיאנה ואף לא כמו צ'ארלס, היתה מאד דיסקרטית ומעולם לא פותתה להגיב על המשבר בחיי הנישואים של הנסיך. זה, והעובדה כי לא היה לה כל עניין בתהילה ובהפיכתה לידוענית, עזר לה אולי לזכות באהדת הציבור.
ההודעה כי היא לא תהפוך למלכה כשצארלס יהפוך למלך, מצביעה אולי על כך ששניהם מקבלים את המחלוקות בציבור לגבי העובדה כי אשה גרושה לא תהפוך למלכה. ובעתיד, רצונה של הכלה שיכנו אותה כדוכסית של קורנוול ולא הנסיכה של וולס יהיה אולי הבנה מרומזת כי הזכרון של דיאנה, הנסיכה מוולס, ישאר מכובד וכפי שרבים רוצים לזכור אותה.

תאריך:  11/02/2005   |   עודכן:  11/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
במהלך האירוע הצליח אבי המשפחה להסיר את כובע הגרב מפניו של אחד היורים; זהות הרוצחים ידועה; המשטרה מנהלת מצוד אחריהם
יואב יצחק
התנועה מבקשת מהיועמ"ש להורות על המשך החקירה נגד עו"ד בייניש בגין עבירות חמורות לכאורה שביצע; במקביל היא מבקשת להנהיג את המדיניות שהופעלה במקרה בייניש גם עם בעל מכולת או שרברב
יואב יצחק
אל"מ עאטף המואשם באינוס חיילת ששירתה תחת פיקודו מוחק עתה במעצר בכלא 4; בית הדין שוקל שחרורו למעצר בית
יואב יצחק
המאבטחים מילטו את נתניהו מהמקום במכונית אחרת, לאחר שצמיג במכוניתו נוקב; שרון מזהיר: הרעיון למשאל עם הוא ניסיון לעכב את יישום תוכנית ההינתקות; מי שתומך במשאל עם הוא נגד הינתקות
אורלי ממן
חלוקת הדיבידנד המעוכבת עומדת על 4 מיליון דולר; השופטת ציינה כי סיכויי הערעור של וורנר נמוכים והתנתה החלטתה בתשלום הוצאות בסך 100 אלף ש"ח למנהל המורשה של תבל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il