X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"החיסול כוון נגד הסונים - זו שואה לאומית", כתב המופתי של לבנון קובאני; מפגינים תקפו את משרדי מפלגת הבעת' ואת ביתו של ראש הממשלה הפרו-סורי; אזרחים שהתגודדו בזירת ההתנקשות צעקו: "כוס אוחתק סוריה"; צבא לבנון הכריז על מצב חירום
▪  ▪  ▪
"העתיד" שהתפוצץ
ד"ר מרדכי קידר
סוריה וחיזבאללה מאוד לא אהבו את מגמותיו של חרירי, וצירפו אותו לכמאל ג'ונבלאט ובשיר ג'ומייל, שגם הם עלו השמיימה בפיצוצים שאירגנו להם עושי דברה של סוריה בארץ הארזים
לרשימה המלאה

גל ברגר והסוכנויות
חרירי חוסל בפיגוע תופת; אצבע מאשימה כלפי סוריה

סערה בלבנון בעקבות חיסולו של ראש הממשלה לשעבר והמיליארדר רפיק אל-חרירי: גורמי האופוזיציה קוראים לממשלה הפרו-סורית להתפטר לאלתר ולהקים ממשלת מעבר זמנית. מקור המקורב לחרירי אמר, כי אין שום רצון שהרשויות בלבנון, לרבות הממשלה, ישתתפו בלווייתו של חרירי מחר. גורמים אחרים מסרו, כי ההחלטה בעניין זה היא בידי המשפחה.
במקביל, מפגינים זועמים תקפו את משרדי מפלגת הבעת' (מפלגת השלטון בסוריה) בביירות וניסו לפרוץ לביתו של ראש הממשלה, עומר כראמה, המקורב לדמשק. אזרחים רבים התגודדו בזירת ההתנקשות, וצעקו: "כוס אוחתק סוריה". צבא לבנון הכריז על מצב חירום ופרש את כוחותיו בביירות ובצידון.
האופוזיציה הלבנונית, שרפיק חרירי הפך להיות חלק ממנה רק לפני כמה חודשים, התכנסה אתמול לדיון חירום והטילה על סוריה את האחריות לחיסולו של מי שהרים את לבנון מחורבותיה לאחר מלחמת האזרחים רבת השנים.
האופוזיציה הפצירה בסורים לצאת מלבנון עד הבחירות לפרלמנט המתוכננות לאפריל וקראה לקהילה הבינלאומית להתערב ולשחרר את "לבנון השבוייה". היא הכריזה בנוסף על שלושה ימי שבתון.
ראש ממשלת לבנון והרמטכ"ל לשעבר, מישל עון, שנוא נפשם של הסורים המתגורר כיום בגלות בצרפת, האשים את הסורים ב"פשע המכוער". האופוזיציונר מרוואן חמאדה, שניצל מניסיון חיסול רק באוקטובר אשתקד, תלה אף הוא את האחריות בסורים.
וליד עידו, ממפלגתו של חרירי, האשים את הממשלה הלבנונית כמי שעומדת מאחורי החיסול. המופתי של לבנון, מוחמד רשיד קובאני, משך את השיח שהתפתח בנושא לכיוונים עדתיים. "החיסול מכוון כנגד המוסלמים-סונים בלבנון... זוהי שואה לאומית", מסר בהודעה.
כוחות הביטחון הלבנוניים הגיעו אמש לביתו של הפלשתיני שצולם בקלטת נטילת האחריות, מטעם ארגון לא מוכר המכנה עצמו "א-נצרה [הניצחון/הישועה] והג'יהאד בארץ השאם", אך האיש לא היה בבית. מדובר בארגון שלכאורה מסונף לאל-קאעידה ולטענתו ההתנקשות בחייו של חרירי בוצעה על-רקע קשריו הטובים עם בית המלוכה הסעודי.
לפי ההערכות, בין 350 ל-400 ק"ג חומר נפץ שימשו אתמול בפיצוץ שגדע באחת את חייהם של חרירי ושנים-עשר בני אדם נוספים, ופצע כ-100. גינויים לחיסול הגיעו מכל העולם [ראו קישור]. החשודה העיקרית כמי שעומדת מאחורי החיסול או הזמנת החיסול הנה סוריה, על אף שמיהרה להתנער מאחריות.

תאריך:  15/02/2005   |   עודכן:  15/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
השביתה התקיימה במחאה על אי-תשלום פנסיה לגימלאי בית החולים 'ביקור חולים'; העבודה הופסקה בין השעות 12:00-13:00; גימלאי בית החולים הפגינו בשעה 12:00 ליד בית החולים; ההסתדרות הרפואית וארגון רופאי המדינה תומכים במאבק
יפעת גדות
מיצג בהשתתפות שי אביבי מחה נגד הנסיונות לעקוף את החלטות בג"צ והכנסת לאסור פיטום אווזים; במסגרת המיצג פוטמו אווזים בצינור "חדיש והומני" מקושט בפרפרים ופרחים; נועד להמחיש את האבסורד שבשפיכת 200 אלף ש"ח מכספי ציבור על פיתוח שיטה לניפוח כבדי האווזים באמצעות צינור שנועד להצטלם טוב יותר
מיכאל דבורין
מהנתונים עולה כי הרווח הנקי של הבנק בשנת 2004 הסתכם ב-122 מיליון ש"ח לעומת 110 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של 11.8%; הרווח הנקי ברבעון הרביעי של שנת 2004 הסתכם בסך 29 מיליון ש"ח לעומת 19 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של 60.0%
ארי סירקין
בעקבות תביעת המשרד לאיכות הסביבה, קנס בית המשפט את עיריית בת ים בגין זיהום הים ולכלוך של רשות הרבים
ארי סירקין
ראשי המדינות חתמו על הסכם בילטרלי להידוק הקשרים הכלכליים בין שתי המדינות מדרום אמריקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il