X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בדיון שהתקיים בוועדת הכלכלה של הכנסת אמר: "אם הבנקים לא יקראו את הכתובת על הקיר, הדברים אכן יגיעו אליהם בחקיקה"; נציגי חברות כרטיסי האשראי: מספר התלונות המוצדקות של הצרכנים הולך ויורד מדי שנה
▪  ▪  ▪

המפקח על הבנקים, יואב להמן, מסכים לחקיקה שתפריד בין חברות כרטיסי האשראי והבנקים. כך עולה מדיון שהתקיים (יום ג', 15.2.05) בוועדת הכלכלה של הכנסת.
את ההצעה העלה יו"ר הוועדה, ח"כ אמנון כהן שבירך את ההוראות שהתקין המפקח על הבנקים, אך ציין כי הן רק תחילת הדרך וצריך להכשיר את התנאים לכניסת גופים נוספים מלבד הבנקים לשוק האשראי. "יש לשבור את הריכוזיות בשוק ולדאוג שלא יחזור נסיון הנפל של חברת ויזה אלפא", אמר כהן.
להמן הוסיף ואמר: "אם הבנקים לא יקראו את הכתובת על הקיר, הדברים אכן יגיעו אליהם בחקיקה". לדבריו, הפרדת חברות כרטיסי האשראי מהבנקים תהווה מהפיכה מבנית בישראל ויש לוודא שייכנסו לתחום גופים פיננסים שיהיו חזקים דיים כדי להתמודד עם 3 החברות הגדולות.
בהמשך הרגיע להמן, כי "כמות האשראי של עם ישראל ביחס לנכסים הפיננסים, לא מסכנת את חוסנה הפיננסי של ישראל". עם זאת הוא הודה, כי מבדיקה שביצעו התברר כי חלק מהעיסקאות תמורת נקודות, שמציעות חברות כרטיסי האשראי, יקרות יותר ממחיר המוצר אצל ספק מתחרה, וקרא לצרכנים להשוות מחירים לפני הרכישה.
נציגי חברות כרטיסי האשראי אמרו כי מספר התלונות המוצדקות של הצרכנים הולך ויורד מדי שנה. במקום הראשון עומדת חברת ישראכרט עם 12% בלבד של תלונות מוצדקות ואחריה לאומי קארד עם 16% תלונות מוצדקות. נציג המועצה הישראלית לצרכנות, רונן רגב, טען כי עדיין יש בעיות קשות בתחום האשראי, כגון, חידוש אוטומטי של כרטיס האשראי והדרישה לקבל את הסכמת חברת האשראי למעבר לחברה אחרת.
בסיכום הדיון ביקש היו"ר ח"כ כהן להעביר לוועדה, תוך חצי שנה ממועד כניסתן לתוקף (ב-31.9.2005), דו"ח מפורט על ביצוע ההוראות החדשות, והודיע כי יבחן יחד עם המפקח הכנסת תיקון בחוק הבנקאות שימנע חידוש אוטומטי של כרטיס אשראי שניתן ללקוח במסגרת מבצע, בתנאים מיוחדים.

תאריך:  15/02/2005   |   עודכן:  15/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
כך סיפר הנער בראיון ששודר היום ברשת ב'; בראיון מספר הנער כי המורה נהגה לקנות לו דברים כדי שיבוא אליה הביתה. עוד מספר הנער: בעלה בד"כ לא היה בבית, היתה צריכה מישהו שיספק אותה, יש לה סטיות מיניות
אורלי ממן
זו השנה השניה בה סופרגז זוכה במכרז שהיקפו נאמד בכעשרות מיליוני שקלים
מירב לוי
ליהוקים יתקיימו בחנויות הרשת בצ'כיה, סלובקיה, הונגריה, רומניה וישראל; המנצח ייבחר בגמר החגיגי שיתקיים ב-31 במארס ב- Joe Café במרכז הבילויים Koruna Palac שבפראג
גלית יצחק
בכנס הבינלאומי של המכון לחקר הגורם האנושי לתאונות דרכים שנפתח היום בבית הנשיא, אמר קצב: "אל תתפתו לרכוש כלי רכב שאיננו בטיחותי"; ליצרניות הרכב קרא: "הציבו בראש סדר העדיפויות את נושא בטיחות הרכב ולא את נושא עיצובו וביצועיו"
גלית יצחק
השירות מאפשר קיום שיחה מתפרצת בלחיצת כפתור לאדם אחד או לקבוצת אנשים; השירות מאפשר ללקוחות פלאפון לראות את זמינות המשתמשים לשיחות ווקי טוקי בכל עת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il