X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רק 2% מהישראלים ציינו כי סקס זה הדבר שהם נוהגים לעשות הכי הרבה במיטה, מלבד שינה; 1% ציינו כי הם נוהגים לישון מחובקים; תנוחת השינה המועדפת: שינה על הצד
▪  ▪  ▪

רק 2% מהישראלים ציינו כי סקס זה הדבר שהם נוהגים לעשות הכי הרבה במיטה, מלבד שינה. כך עולה מסקר שערכה חברת עמינח, באמצעות מכון 'מותגים'.
בנוסף עולה, כי 37% רואים טלוויזיה במיטה, 24% קוראים ספר, 4% משחקים עם הילדים, 3% גולשים באינטרנט, 3% עובדים ו-15% ציינו פעולות אחרות.
הסקר נערך בקרב מדגם מייצג של 500 ישראלים והוא עסק בנושא תנוחות שינה והרגלי שינה מועדפים והדברים שאותם נוהגים לעשות הכי הרבה במיטה, חוץ משינה.
מהנתונים עולה, כי נשים קוראות יותר ספרים במיטה (29.4%), לעומת גברים (19%) וגם יותר משחקות עם הילדים במיטה (6.7%), לעומת גברים (1.6%).
בנוסף, על-פי הנתונים ניתן לראות כי הצפייה בטלוויזיה במיטה היא אחת הפעולות השכיחות ביותר בקרב גילאי הפנסיה (48%) לעומת גילאי 18-24 (31%). תושבי ירושלים קוראים הכי הרבה ספרים במיטה (41.5%) לעומת אזור הדרום (12.6%) ותושבי גוש דן הכי הרבה אוהבים לצפות בטלוויזיה במיטה (44.5%) לעומת תושבי ירושלים (14%).
תנוחת השינה המועדפת על הישראלי היא שינה על הצד (51%). לאחר מכן 18% ציינו כי הם מעדיפים לישון על הבטן, 16% ישנים על הגב, ורק 2% ישנים בתנוחת עובר. רק 1% ציינו שהם נוהגים לישון מחובקים עם בן/בת הזוג, ו-12% ציינו כי אין להם תנוחת שינה קבועה.
מהנתונים ניתן לראות, כי ישנם הבדלים גדולים בין הגברים לנשים בתנוחות השינה: 21% מהגברים מעדיפים לישון על הגב, לעומת 9.4% מהנשים. לעומת זאת, 21% מהנשים מעדיפות לישון על הבטן, לעומת 16% מגברים.
בנוסף, קיים הבדל בתנוחת השינה המועדפת בין רווקים לנשואים: 31.2% מהרווקים מעדיפים לישון על הבטן, לעומת 18.4% מהנשואים.
כמו-כן, גם קיים הבדל בתנוחת השינה באזורים שונים ברחבי הארץ: הירושלמים אלופי הארץ בשינה על הגב (29%), לעומת תושבי גוש דן (11%). תושבי הצפון מעדיפים יותר מכולם לישון על הצד (61%), לעומת תושבי ירושלים (37%).
הסקר בדק את הרגלי השינה של זוגות החיים יחד. מהנתונים עולה, כי 41% מהזוגות הולכים לישון ביחד, 23% ציינו כי בת הזוג הולכת לישון לפני ו-19% ציינו כי בן הזוג הולך לישון לפני בת הזוג. 14% מהזוגות ציינו, כי אין להם הרגל שינה קבוע.
עוד עולה מהסקר, כי ככל שבני הזוג צעירים יותר, כך הם נוטים יותר לישון ביחד: 61.5% מקרב גילאי 18-24 הולכים לישון ביחד, לעומת 25% מקרב גילאי 55-64 שהולכים לישון ביחד. כמו-כן עולה, כי 49% מהירושלמים הולכים לישון ביחד, זאת לעומת 33% מתושבי השרון.
רוני שוורץ, מנכ"ל חברת 'עמינח' מסר: "תוצאות הסקר מצביעות שהישראלים רואים במיטה מעבר לפונקציית השינה, מרכז פעילות נרחב ולכן יש חשיבות רבה לנושא של איכות ונוחיות המזרן, המרכז הבריאותי והפונקציונליות של מערכת השינה. מסקר קודם שנערך על-ידי 'עמינח' עלה, כי הישראלי ישן בממוצע כ-8 שעות בלילה".

תאריך:  16/02/2005   |   עודכן:  16/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
פרוטוקול קיוטו קובע ל-30 מדינות מפותחות מחוייבויות חוקיות להפחית פליטות 6 גזי חממה עיקריים במהלך תקופה של 5 שנים 2008-2012, מתחת לרמה שנפלטה ב-1990
ענבל אביב
האזרחים ליוו את מסע הלוויה שיצא מביתו של חרירי בעיר לכיוון מסגד "מוחמד אמין", שם הוא נקבר בצהריים בקריאות נגד סוריה ונגד ממשלת לבנון; משפחתו של חרירי ביקשה מנציגים רשמיים של ממשלת לבנון שלא לבוא להלוויה
גלית יצחק
את הדברים אמר בכנס לשלום הילד שנערך באוניברסיטת בן גוריון; סקר: קרוב ל-20% מהמטופלים במרפאות קופת החולים מדווחים כי הם סובלים או סבלו בעבר מאלימות במשפחה
יפעתגדות
המלכה אליזבת השנייה אינה מעוניינת בהצגה ראוותנית; דורשת מהזוג לישון בחדרים נפרדים ערב החתונה
מיכאל דבורין
האם ייתכן כי עיריית תל אביב גובה במשך שנים עשרות אלפי שקלים מכל מי שמבקש היתרי בנייה עבור קרן חנייה אך לא מספקת מקומות חנייה? כך לפחות טוענת עתירה מנהלית חדשה שהוגשה בבית המשפט המחוזי בת"א על-ידי ש. מדנס נכסים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il