X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פאניקה באירן בגלל מיכל דלק שניתק ממטוס: כפי שמסתמן עתה, הדיווחים על הפצצת מתקני הגרעין באירן היו מוקדמים מדי; ככל הנראה מקור הפיצוץ במחוז בושהאר בדרום המדינה הנו כתוצאה מנפילת מיכל דלק שניתק ממטוס אירני; בישראל מיהרו להכחיש: זה לא אנחנו
▪  ▪  ▪

הפאניקה באירן מפני תקיפת מתקני הגרעין במדינה לא יכולה היתה לקבל ביטוי טוב יותר: כפי שמסתמן כעת, מיכל דלק שניתק בצהריים (ד', 16.2.05) ממטוס, ייתכן אף מטוס אירני, הצליח להקפיץ את כלי התקשורת באירן שניזונו מדיווחי אזרחים שהיו עדי ראייה לפיצוץ. גם התקשורת בישראל והתקשורת הזרה נגררו עם הסחף.
הדיווחים הראשונים בטלוויזיה האירנית דיברו על הפצצת עיר הנמל דיילם, במחוז בושהאר שבדרום המדינה, בידי טילים אשר שיגר מטוס לא מזוהה. דוווח אף על ירי תגובה של כוחות הנ"מ בצבא אירן, ואולם, מידע זה לא קיבל אישור ממשרד הפנים האירני. "אנו בודקים זאת", הודיע דובר המשרד.
בבושהאר ממוקם, לפי ההערכות, אחד הכורים הגרעיניים של אירן. אך נפילת מיכל הדלק היתה מרוחקת כ-100 ק"מ מהכור. שגרירות רוסיה בטהראן הכחישה כי מדובר בהפצצה. הפריצה לשידור עם המבזק הבהול מסתמנת כאמור כפאניקה ותו לא.
גורמי ביטחון בירושלים מיהרו להכחיש כל קשר בין ישראל לאירוע. לא דווח על נפגעים או נזק. מוקדם יותר היום אמר שר החוץ, סילבן שלום, כי אירן תרכוש את הידע הנחוץ לייצוק נשק אטומי בתוך כחצי שנה. שלום אמר את הדברים בביקור בלונדון.
"בתוך ששה חודשים הם יסיימו את הבדיקות הרלוונטיות הנחוצות לייצור נשק להשמדה המונית", התריע השר שלום. "אין מדובר רק בבעיה של ישראל, אלא בבעיה בינלאומית, שכן הטילים ארוכי הטווח מסוגלים להגיע עד אירופה".
בתקופה האחרונה דיווחו כלי תקשורת זרים על כוונות לכאורה של ארה"ב ו/או ישראל לתקוף את פרוייקט הגרעין האירני, שכן לפי הערכת גורמי המודיעין בישראל, זה צפוי להגיע לנקודת ה"אל-חזור" בתוך שנתיים. שר הביטחון, שאול מופז, התריע על כך בביקורו האחרון בבריטניה.
היום נועד שר החוץ האירני, כמאל ח'ראזי, עם עמיתו הגרמני, יושקה פישר, בברלין, להמשך השיחות בסוגיית הגרעין האירני כחלק ממאמצי האמריקנים והאירופים להבטיח כי תוכנית הגרעין האירנית משמשת לצורכי שלום בלבד.
תאריך:  16/02/2005   |   עודכן:  16/02/2005
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
כך עולה ממחקר שערכה ד"ר גליה דורון אשר זכתה בפרס 'חוקרים צעירים' בקונגרס העולמי של האגודה הבינלאומית לחקר יתר לחץ דם בהריון; ד"ר אורון: "גילוי מוקדם של רעלת הריון עשוי לאפשר מציאת דרך לטיפול מוקדם ומניעה"
אורלי ממן
יוקמו שתי חטיבות חדשות: מינהלת פרויקט החומש וחטיבת סחר הנכסים; השינוי הארגוני מבוסס על תפיסה ניהולית, לפיה ברכבת תפעלנה שלוש יחידות עסקיות מכוונות רווח ושרות - נוסעים, מטענים וסחר ונכסים
יפעת גדות
בחינת הנושא עלתה לאחר פניות רבות שהגיעו מגורמים שונים בענף, המבקשים לקבל אופק עסקי ברור
מירב לוי
לפני כשלוש שנים נסגרה חטיבת הביניים של בית הספר; מנכ"ל אוניברסיטת תל אביב בוועדת החינוך של הכנסת: נעשו מאמצים רבים למנוע את סגירת ההרשמה לשנה"ל הבאה בביה"ס, אך לצערי לא התאפשר הדבר בעקבות בעיות כלכליות חמורות
מחלקה ראשונה
בין אורחי הפסטיבל: החצוצרן רוי קמפבל עם טריו פירמיד, מחוד החנית של הג'אז המודרני, המתופף ג'מיאו בראון ונגן הסקסופון גרגורי טארדי שישתפו פעולה עם המתופף שי זלמן ועם נגן הבס גלעד אברו במחווה לענק התופים אלווין ג'ונס, שהלך לעולמו השנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il