X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נטען כי השניים הבריחו רובי קלשניקוב ממצרים אל תוך שטח ישראל וסחרו בהם עם גורמי טרור ברשות. השניים נעצרו בתום חקירה ממושכת של משטרת המחוז הדרומי ושירותי הביטחון; החקירה מסתעפת גם לאיזור השפלה
▪  ▪  ▪

בית המשפט המחוזי בבאר שבע התיר לפרסום (יום ה', 17.2.05) כי שני בדואים תושבי הנגב נעצרו בידי כוחות הביטחון, בחודש שעבר, בחשד כי הבריחו כלי נשק ממצרים דרך גבול ישראל ואחר כך העבירו את אמצעי הלחימה אל תוך הרשות הפלשתינית. ברשותם, נטען, נתפסו 12 רובים מסוג קלשניקוב וכן תחמושת רבה.
השניים, נאסר אבו-הרובה, בן 29, תושב שבט אל-עזאם ליד דימונה, ותאבת גנאיים, בן 32 מבית לקייה, נעצרו בתום חקירה סמויה וממושכת.
פרקליטות מחוז דרום טוענת, כי בשנה האחרונה נפגשו השניים מספר פעמים עם ערבים ישראלים וכן עם סוחרי נשק במצרים. הם רכשו את הנשק והתחמושת ומכרו חלק ממנה לתושבי דהריה שברשות ולתושבי לוד. עבור כלי הנשק קיבלו הנאשמים עשרות אלפי דולרים. השניים נעצרו בסוף החודש שעבר במהלך ביצוע עסקה. ברשותם נתפסו 12 רובים ותחמושת. על-פי ההערכה הספיקו למכור בארץ כמות כפולה של כלי נשק.
השניים מואשמים בקשירת קשר לפשע, סיוע לאויב במלחמה, אחזקה וסחר בכלי נשק ומסחר עם מסתננים.
עוד טוענת הפרקליטות, כי השניים חברים בכנופיה שסייעה לעובדים זרים להסתנן לישראל דרך גבול מצרים. בין היתר הם נאשמים כי סייעו לאותם עובדים זרים בלתי חוקיים להגיע לעבודה בתל אביב.
הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להאריך את מעצרם עד לתום ההליכים הפלילים.
נודע, כי במהלך החקירה נבדק חשד כי ערבים ישראלים תשובי השפלה רכשו כמות גדולה של כלי נשק מהנאשמים, וכעת נערכת חקירה לאיתור אותם כלי נשק ולא נשללת האפשרות כי חלק מהנשק משמש עבריינים באיזור השפלה לצורך פעילות פלילית וחלק אחר של הנשק הוברח אף הוא לתוך שטחי הרשות.

תאריך:  17/02/2005   |   עודכן:  17/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ארי סירקין
ישראל ומדינת ויקטוריה באוסטרליה חתמו על הסכם להקמת קרן לקידום שיתוף פעולה תעשייתי במחקר ופיתוח בתחום הביוטכנולוגיה; אולמרט: "היקפי הסחר ושיתופי הפעולה בין ישראל ואוסטרליה אמנם מרשימים וגדלים בהתמדה, אך הם עדיין לא מיצו את הפוטנציאל הטמון ביחסים הטובים והקרובים השוררים בין המדינות"
עומר שיקלר
העותרים ביקשו למנוע את שחרור 500 האסירים הביטחוניים הפלשתיניים הצפוי להתרחש בשבוע הבא; ארגון אלמגור הודיע כי גם בכוונתו לעתור לבג"צ נגד השחרור; הרכב של שלושה שופטים קבע כי אינם מוצאים מקום להתערב בהחלטת הממשלה
מחלקה ראשונה
המשטרה ערכה רשימה של תלמידיו כדי לנסות ולברר עימם האם נפגעו מינית וחששו להתלונן; תלמיד בן 12 הגיש תלונה נגד המורה וטען "הוא ביצע בי מעשים מגונים"
מחלקה ראשונה
תושב יצהר, קצין צה"ל במילואים, נעצר אמש בחשד למעורבות בהבערת צמיגים בצומת גלילות; בבית המשפט טען כי בסך הכל הגיע למקום לערוך קניות והמשטרה עצרה אותו מאחר והוא גר ביצהר ובקרבת מקום התפרעו על-פי החשד אנשי ימין
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
שר הכלכלה החדש של צרפת נאלץ לעזוב את דירת הפאר והודה כי היתה זו טעות להיכנס לדירה כה יקרה; רה"מ הצרפתי החליט להגביל בקרוב את גודל הדירות שמספקת הממשלה לשריה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il