נטוויז'ן מדווחת היום על תוצאותיה העסקיות לשנת 2004 ולפיהן החברה מציגה רווח נקי של 18.7 מיליון ש"ח בשנת
2004 לעומת 4.4 מיליון ש"ח בשנת 2003 - זינוק של 325%.
הכנסותיה של נטוויז'ן רשמו עליה של 8% לעומת השנה הקודמת והם הגיעו ב-2004 לכדי 303.6 מיליון ש"ח.
ברבעון השלישי של השנה פתח משרד התקשורת את שוק השיחות הבינלאומיות לתחרות. במסגרת זו קיבלה נטוויז'ן רישיון למתן שירותי שיחות בינלאומיות תחת הקידומת 017. החברה החלה לספק שירותים בתחום זה באמצע הרבעון הרביעי תוך התמקדות בשיווק ללקוחות נטוויז'ן הקיימים וצרפה לשירותיה מעל 100,000 מנויים תוך פחות משלושה חדשי פעילות.
בשנת 2004 המשיכה נטוויז'ן בגיוס אינטנסיבי של לקוחות אינטרנט המהיר, הנמצאים בליבת העיסוק של החברה, והגדילה את בסיס הלקוחות הפרטיים המחוברים לאינטרנט מהיר מ-146,000 בסוף שנת 2003 לכ-225,000 לקוחות בסוף 2004, גידול של 54% בשנה.
בשנת 2004 בלט במיוחד הגידול בהכנסות החברה מתוכן, וחטיבת התוכן של החברה, ובכללה פורטל נענע (
www.nana.co.il), הציג השנה גידול של 35% בהיקף המכירות. הפורטל נענע נמצא בסקר TGI האחרון כאתר השני הכי פופולארי בישראל.
נענע הרחיבה השנה את פעילותה בתחומי התוכן והכלים הקהילתיים. בנוסף להכנסותיו מפרסום, הגדיל האתר השנה באופן משמעותי את הכנסותיו מייצור ושיווק של מגוון רחב של מוצרי תוכן ללקוחות כל חברות האינטרנט המובילות בארץ.
תחום הסחר האלקטרוני ואתר נטאקשן (
www.netaction.co.il) רשמו בשנת 2004 מחזור של כ 220 מליון ש"ח המהווה גידול של 38% לעומת 160 מליון ש"ח ב-2003. היקף הפעילות בתחומי התוכן והסחר עמדו על 29 מיליון ש"ח מרמה של 23 מיליוןש"ח בשנת 2003 - גידול של 30%.