X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ביניהם: צפי לשיפור בתוצאות החברות לרבעון הרביעי רמת ריבית נמוכה במיוחד; בשוק המט"ח צפי לפיחות בשקל בטווח הארוך
▪  ▪  ▪

כלכלני בנק הפועלים רואים סיבות טובות להמשך המגמה החיובית בשוק המניות גם בתקופה הקרובה. בין הסיבות שמציינים בפועלים בסקירתם השבועית, בולטת רמת מכפילי רווח הנמוכים יחסית למדדים מובילים בעולם, כאשר מכפיל הרווח של ת"א 100 עומד על כ-17.5 לעומת מכפילי הרווח של מדדים מובילים בעולם.
כמו כן, הריבית האלטרנטיבית במשק הישראלי שרמתה נמוכה מאי פעם ועומדת על 3.5% בלבד ואשר אינה מהווה אלטרנטיבת השקעות ראויה לשוק המניות, צפי לשיפור תוצאות החברות ברבעון הרביעי והמשך פרסומם של נתוני מאקרו חיוביים לצד היציבות הביטחונית וההתקדמות המדינית.
"עם זאת, נראה כי רמת המחירים הנוכחית מגלמת בתוכה חלק לא מבוטל מכל אותם פרמטרים שתוארו לעיל, ולכן להערכתנו", אומרים בפועלים, "יש לברור באופן סלקטיבי את מרכיבי ההשקעה במניות ולהתמקד בהשקעה בחברות אשר צפויות להצביע על צמיחה תוך שיפור ברווחיות, ובמקביל להצטייד בהגנות הזולות באופן יחסי עקב סטיות התקן הנמוכות".
אג"ח
באגרות השקליות - נראה כי לאור הריבית הנמוכה השוררת במשק, הציבור הישראלי לא מגדיל את השקעותיו הארוכות ואף אינו מגדיל את הצריכה הפרטית. בפועלים ממשיכים להמליץ על החזקה באמצעות נכסים בריבית משתנה כדוגמת הגילונים, בעלי מח"מ מעל חמש שנים, כהשקעה בעלת סיכון בינוני.
מט"ח
בטווח הקצר אנו מעריכים, כי השקל ייסחר במגמה מעורבת, אך יישאר בטווח שערים צר יחסית. השפל בפער שבין הריבית השקלית והדולרית תומך בפיחות, ומנגד האופטימיות הכלכלית, המדינית והפוליטית מספקים לשקל תמיכה. בטווח הארוך אנו מעריכים, כי ייתכן פיחות בשקל, כאשר בין הגורמים התומכים בפיחות ניתן למנות את הצמצום הנוסף הצפוי בפער הריביות, בשל ההידוק המוניטרי המתמשך בארה"ב, והאפשרות להורדה נוספת בריבית השקלית.
הירידה החדה מהצפוי במדד המחירים לצרכן של חודש ינואר חיזקה את ההערכות, כי תתכן הורדה נוספת בריבית השקלית בשבוע הבא ובארה"ב תתקיים ישיבה מוניטרית ב-22 במרץ, בה צפויה עליה של רבע אחוז בריבית של הדולר, כך שפער הריביות עשוי לרדת להיקף של כחצי אחוז בלבד. לאור האמור לעיל, אנו ממליצים לשמור על רכיב המט"ח בתיק ההשקעות בשיעור של כ-10%.

תאריך:  18/02/2005   |   עודכן:  18/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
כשהיינו קטנים והאמהות שלנו נהגו לומר לנו לצאת החוצה ולשחק זה לא היה רק כדי להרחיק אותנו מהן אלא בהחלט עצה אינסטינקטיבית לגבי משהו טוב לבריאות, כך לטענת מומחה לסרטן הערמונית
עומר שיקלר
השניים יפגשו לבחון את האפשרות ששינוי תתמוך בהצבעה על התקציב; כמו כן יבחנו את האפשרות לחזרת שינוי לקואליציה
עומר שיקלר
המורדים עושים ככל שביכולתם לפגוע בחגם של בני העדה השיעית; סדרת פיגועים המכוונת נגד מסגדים ושכונות שיעיות שוטפת את הבירה בגדד; מחבל מתאבד התפוצץ בכניסה למסגד שיעי; פצצת מרגמה התפוצצה בסמוך למסגד נוסף; שני פיגועים בשכונות בצפון העיר; השיעים חוגגים את חג העשוראא'; שלושה חיילים אמריקנים נהרגו בתקריות ברחבי המדינה; שני עיתונאים נעדרים ויש חשש כי נחטפו
גל ברגר
ממשלת לבנון טוענת: האופוזיציה סוחרת בדמו של אל-חרירי; האינטרפול פתח בחקירה בנוגע ל-12 אנשים שברחו לאוסטרליה אחרי הרצח; הנשיא אסד הדיח את ראש המודיעין הסורי
שלומי דיאז
המשטרה ביצעה מבצע ארצי והתמקדה בנהגים צעירים ובנהיגה תחת השפעת אלכוהול; בשבוע שעבר נהרגו בכבישים 12 בני אדם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il