X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
זאת, "אם הדבר יסייע במימוש תוכנית ההינתקות"; מופז ייפגש הערב עם האלוף גבי אשכנזי המועמד השני לרמטכ"לות, בנוסף לאלוף דן חלוץ; עוד הערב: הפגנה מול הקריה בת"א בסימן "בוגי - העם איתך"
▪  ▪  ▪

הרמטכ"ל, רב אלוף משה (בוגי) יעלון, לא פסל (א', 20.2.05) אפשרות שיסיים את תפקידו מוקדם מהמתוכנן, "אם הדבר יסייע במימוש תוכנית ההינתקות". הוא אמר את הדברים במהלך ביקור בחטיבת אפרים.
אחר הצהריים התקיימה מול הקריה בת"א הפגנה שארגן ראש אגף המשימות בתנועה הקיבוצית, יואל מהרשק, בסימן "בוגי - העם איתך". יעלון התייחס לראשונה להחלטה שלא להאריך את כהונתו יומיים לאחר פרסומה. "אם רוצים אותי - אני ישנו, אם לא - אני יודע ללכת", אמר.
בהחלטת שר הביטחון, שאול מופז, יסיים יעלון את תפקידו ב-9 ביולי הקרוב, בטרם יוחל ביישום ההינתקות. ההחלטה, שפורסמה ביום שלישי שעבר, עוררה תהיות בנוגע לשיקולים העומדים בבסיסה, בעיקר על-רקע העיתוי הרגיש. בין היתר נשמעו קולות רבים המייחסים את ההחלטה למתיחות בין השניים וכי זו התקבלה ממניעים אישיים.
ההחלטה על המינוי החדש במקום יעלון צפויה להמשך השבוע. המועמדים: האלוף דן חלוץ, סגן הרמטכ"ל ומפקד חיל האויר לשעבר (נחשב למועמד המועדף על ראש הממשלה שרון), והאלוף גבי אשכנזי, לשעבר סגן הרמטכ"ל (הוחלף על-ידי חלוץ; נחשב למועמד המועדף על מופז) ואלוף פיקוד הצפון.
לשם כך נועד השר מופז עם חלוץ כבר ביום שישי שעבר והערב, לאחר דחייה, הוא צפוי לקיים פגישה דומה עם האלוף גבי אשכנזי. לדברי גורמי ביטחון, מופז מעוניין לשמוע מהשניים את עמדותיהם בעניין תוכנית ההינתקות, בניין הכוח בצה"ל וכו'.
כפי שפורסם בשבוע שעבר בעיתון 'הארץ', ועדה בראשות השופט העליון בדימוס, גבריאל בך, תקבע אם השניים כשירים להיות מועמדים לתפקיד.
לאי-הארכת כהונתו של הרמטכ"ל הנוכחי וההחלטה בנוגע למחליפו, תהיינה השלכות נרחבות על סבב המינויים הבא במטכ"ל, למשל בשאלת סגן הרמטכ"ל הבא, ראש אגף המודיעין (במקום אהרון זאבי פרקש) וממלאי תפקידים נוספים הנחשבים בבחינת מינוי אישי של יעלון.

תאריך:  20/02/2005   |   עודכן:  20/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
מדובר בהגדלת סדרת אג"ח קיימת (מס' 22), שנסחרת בבורסה, שהוצעה לגופים מוסדיים בתשואה של 4.4%
ארי סירקין
הדיון בעתירת האגודה לזכויות האזרח (יום ב', 21.2.05) הינו בבקשה לאפשר לחשוד לעיין בתיק חקירה נגדו שנסגר בנימוק של חוסר ראיות
מיכאל דבורין
כך עולה מהצהרת מדיניות בנושא שיווק ביטוח חיים וביטוח מבנה אגב הלוואה לדיור, על-ידי תאגיד בנקאי, שפרסמו במשותף המפקח על הביטוח והמפקח על הבנקים; נשיא לשכת סוכני הביטוח בתגובה: "הפתרונות הוירטואליים של המפקח על הביטוח הם כניעה למונופולים הבנקאיים"
גל ברגר
לפי הדיווח, שלושה שוטרים פלשתינים נוספים שנלכדו במנהרה חולצו בשלום; בצה"ל הציעו סיוע, אך הפלשתינים סירבו; בכלי התקשורת הרשמיים של הרשות אין איזכור לאירוע; 16 מגורשים חזרו מעזה לגדה עם בני משפחותיהם
מיכאל דבורין
מפרטנר נמסר כי החברה טרם החליטה לגבי מועד, היקף ומבנה ההנפקה; הנפקה תהיה כפופה לאישורים הדרושים על-ידי מוסדות החברה ולפרסום תשקיף סופי ומאושר על-ידי הרשות לניירות ערך בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il