X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הנער ברק נגב בן 14 נפגע מרכב ביום שישי. אתמול (יום א'), הוא נפטר; תחילה סברו שנהג הרכב שפגע בו נהג במהירות מופרזת; כעת ישנה השערה לפיה הנער וחברו שיחקו ברולטת כביש וגרמו לתאונה
▪  ▪  ▪

אגף התנועה של משטרת מרחב לכיש בודק מידע, לפיו התאונה הקטלנית שאירעה ביום שישי האחרון ברחוב השופטים בקריית גת מקורה לא בנהיגה במהירות מופרזת מצד נהג הרכב שפגע ופצע אנושות את הנער, ברק נגב, אלא במשחק רולטת כביש שבו שיחק הנער עם חבריו.
תחילה סברה המשטרה, כי הצעיר שנהג ברכב הטויוטה נסע מהר מידי, איבד שליטה, ואז עלה על אי תנועה ופגע בנער ברק נגב ובחברו. אחר כך הרכב התהפך, לא לפני שפגע בעץ דקל וכל יושביו, חמישה במספר, נפצעו קל עד בינוני.
אתמול (יום א'), נפטר הנער ברק נגב מפצעיו בבית החולים סורוקה. חברו בן גילו מאושפז במצב בינוני.
התפנית בחקירה החלה כאשר עד ראיה סיפר, כי ההרוג וחברו "זינקו" לכביש במהירות מבין מספר מכוניות חונות ואילו הנהג ניסה להתחמק אך לא הצליח.
עדות נוספת שהגיעה במהלך היום חיזקה טענה זו, ואף הוסיפה כי נראה שהנער וחברו שיחקו ברולטת כביש. מטרת המשחק לזנק מהר לכביש ולחצות אותו סמוך מאוד להגעת כלי רכב.
קרובי משפחתו של הנער דוחים את טענת המשטרה על תפנית בחקירה, וממשיכים לטעון שיש להם עדים שראו את הנהג הפוגע נוסע במהירות מופרזת. לטענתם, המשטרה לא ביצעה בדיקת אלכוהול לנהג ויתכן והיה שתוי. במשטרה כן ביצעו בדיקה כזו אך טרם פורסמו תוצאותיה.
ראש לשכת התנועה במרחב לכיש, רפ"ק אמנון לוי, מסר כי כפי הנראה הנהג לא היה שתוי. רפ"ק לוי אף ביקש ממשפחת הנער ההרוג למסור למשטרה כל מידע שיכול לסייע בחקירת התאונה.
גורמים במשטרה ציינו, כי תופעת משחק רולטת הכביש ידועה ומוכרת ברחבי הארץ ובקריית גת נרשמו בחודשים האחרונים מספר מיקרים מהסוג הזה שבנס לא הסתיימו באסון.

תאריך:  21/02/2005   |   עודכן:  21/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
עלייה גדולה במספר האמריקנים המאמינים כי ישראל יכולה להגיע להסכם שלום עם מדינות ערב; היחס לרשות הפלשתינית נותר שלילי, אולם הטוב ביותר מזה 6 שנים
עומר כרמון
כוכבת הפופ, בריטני ספירס, מאשימה שבועון האמריקני בחדירה לפרטיותה; השבועון בתגובה: "אם ספירס רוצה להכתיב כיצד יראה הסיקור שלה, היא צריכה להוציא עיתון פרטי"
רנית נחום-הלוי, עומר שיקלר
ארגון חננו יזם עצומה לשחרור אסירים יהודים-לאומיים; עם החותמים נמנים: עמרם מצנע מהעבודה, עמרי שרון וגורמים במשרד ראש הממשלה; העצומה תוגש בימים הקרובים לנשיא ולרה"מ, בצירוף רשימת האסירים היהודים המבקשים להשתחרר: חגי עמיר, נועם פדרמן
עומר כרמון
איימן אל-זווהירי: "במידה ואתם, אזרחי מדינות המערב, סבורים כי ממשלות הבובות שלכם יגנו עליכם מפני תגובותינו - אתם משלים את עצמכם"
רנית נחום-הלוי, עומר שיקלר
בעוד חמישה חודשים יחל תהליך פינויים של הישובים ברצועת עזה ובצפון השומרון; הממשלה אישרה את תוכנית ההינתקות ואת תוואי גדר ההפרדה החדש; תגובות סוערות במערכת הפוליטית; ועד רבני יש"ע: "גם בסדום היה חוק אנושי, אך החוק האלוקי הפך את הכל"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il