X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המוסד לבירור עתירות של מפלגת העבודה ביטל אתמול בערב את פיטוריו של היועץ המשפטי של מפלגת העבודה וקבע כי "פעולה שנעשתה בניגוד לצו מניעה ותוך הפרתו – בטלה"; במקביל שיגר אתמול עו"ד יניב לחברי העבודה דו"ח חמור אודות התנהלותו של יו"ר מפלגת העבודה, השר שמעון פרס בו מואשם בין היתר פרס ב"רמיסה ברגל גסה של החלטות מוסדות שיפוטיים ריבוניים הפועלים מכח חוקת מפלגת העבודה וחוקי המדינה"
▪  ▪  ▪
פעל בניגוד לצו מניעה

המוסד לבירור עתירות של מפלגת העבודה ביטל אתמול בערב (א', 20.2.05) את פיטוריו של היועץ המשפטי למפלגת העבודה, עו"ד אלדד יניב, וקבע כי "פעולה שנעשתה בניגוד לצו מניעה ותוך הפרתו – בטלה".
ניסיון הפיטורים הכושל של עו"ד אלדד יניב על-ידי יו"ר מפלגת העבודה, השר שמעון פרס, נעשה על-רקע חוות דעת משפטיות של עו"ד יניב, שהמליצו על תיקון ההסכם עם "עם אחד" באופן שיבטיח כי מפלגת העבודה לא תשא בהתחייבויות הכספיות של "עם אחד" המוערכות בעשרות מיליוני שקלים.
במקביל שיגר אתמול בערב עו"ד יניב דוח חמור ומפורט לחברי סיעת העבודה-מימד, אודות התנהלותו של המשנה לראש הממשלה, השר שמעון פרס. הדוח מציין, כי ללא תיקון ההסכם עם "עם אחד", כפי שהורו המוסדות הפוליטיים והמשפטיים של מפלגת העבודה, עשויה המפלגה ליטול על עצמה את ההתחייבויות הכספיות של מפלגת "עם אחד", שעל-דעת גורמים מקצועיים, נאמדות בעשרות מיליוני שקלים.
במכתבו לחברי מפלגת העבודה כתב עו"ד יניב: "המחלוקת בין הח"מ ובין יו"ר מפלגת העבודה איננה מחנאית, ודאי לא פוליטית; את ההסכם עם עם אחד ניתן היה להוציא לפועל כבר מזמן והוא הושעה אך ורק בשל עקשנותו הבלתי מוסברת ובלא כל סיבה גלוייה לעין של יו"ר מפלגת העבודה".
"הכיצד זה יתכן שיו"ר מפלגת העבודה יפעל נגד השכל הישר, הצווים השיפוטיים של המוסד, הוראתו של פרופ' [דוד] ליבאי, דעתו של הח"מ, דעתם של חברי ועדת הכספים, הסכמתו של עו"ד כץ לתקן את ההסכם – על כך אין תשובה מניחה את הדעת; לאלה הלוחשים על אוזנו לפעול כך, אולי יש תשובה; אם היא משכנעת, ישפוט כל אחד בעצמו", כתב עו"ד יניב בביקורתו החריפה על פרס.
עו"ד יניב מצביע על כך שחלק ממטה מפלגת העבודה נוהגים "כאילו המטרה של מניעת דיון פתוח וחופשי בוועידת מפלגת העבודה על הסכם האיחוד עם עם אחד מקדשת את כל האמצעים, לרבות רמיסה ברגל גסה של החלטות מוסדות שיפוטיים ריבוניים הפועלים מכח חוקת מפלגת העבודה וחוקי המדינה; ניסיונות ל"פיטורים" שרירותיים ולא תקפים של היועץ המשפטי למפלגה, הח"מ; והצגת מצגי שווא בפני בית המשפט המחוזי". בהחלט מן המלים החריפות שנשמעו מאז ומעולם כלפי פרס בוודאי בזירה הביתית שלו.
מקורביו של עו"ד יניב מסרו כי הוא מעריך מאד את יו"ר המפלגה ואת תרומתו העצומה למדינה ולמפלגה, אך עו"ד יניב אינו פרקליטו הפרטי. עו"ד יניב משמש יועצה המשפטי של מפלגת העבודה, וככזה, חב חובת נאמנות מוגברת לקיום החלטות מוסדותיה השיפוטיים ולחוקתה, אמרו המקורבים.

תאריך:  21/02/2005   |   עודכן:  21/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
על-פי החלטת הוועדה יצומצמו מספר המכללות בחינוך בממלכתי מ-12 ל-6, בחינוך הממלכתי דתי-11 ל-6, ובמגזר הערבי ישאר מספר המכללות על שלוש; בין המכללות שיאוחדו - סמינר הקיבוצים והמכללה להוראת הטכנולוגיה, מכללת לוינסקי ומכללת בית ברל
יפעת גדות
"קיימים די מחקרים שהראו בבירור כי כאשר אשה נמנעת ממזונות מן החי, התינוק שלה נולד קטן, מתפתח באיטיות ומפגר מבחינה התפתחותית; קהילת הצמחונים דחתה את הטענות ואמרה כי מחקרים מטעמה מראים כי צמחונים לעיתים קרובות בריאים יותר מאשר אוכלי הבשר
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
בקלטת וידאו נראים השניים כשקול אחד החוטפים אומר כי הוחלט לשחררם בשם הכבוד לאיסלם; אמינות הקלטת אינה ודאית ולא ידוע מתי צולמה; במוסול נחטפה מגישת חדשות עירקית
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
מתכוונים למחות במהלך כנס של ארגון הסחר העולמי וקוראים: הכלכלה העולמית טובה לעשירים בלבד
יפעת גדות
הנשיא קצב: "כולנו נכשלנו, רעיון "הבית השני" נולד מתוך הצורך לחפש מבנה וקונספט חדשים להתמודד עם המצב המשברי בעולם היהודי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il