X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ראש ההוצל"פ בת"א הורה לעכב את כל הליכי המכירה של הנכס המצוי ביבנה והורה לכונס הנכסים עו"ד ישי בית-און להשיב על הטענות תוך 7 ימים; עו"ד בית און בתגובה: "השיטה של חייבים להתעורר לאחר שכל הפעולות כבר נעשו היא שיטה פסולה אגיש תגובתי בקדם לראש ההוצאה לפועל"
▪  ▪  ▪

ראש ההוצל"פ בת"א עיכב הליכי הוצאה לפועל בהתאם לעתירתה של מירה דידנר, והורה לכונס הנכסים, עו"ד ישי בית-און, להקפיא את כל הליכי מכירתו של מבנה תעשייתי ביבנה. ההוראה ניתנה בשל טענותיה של דידנר, לפיהן עו"ד בית-און "ניסה למכור נכס שלא היה שלו, תוך הטעייה ותרמית של ההוצאה לפועל".
בהחלטתו מסוף השבוע קבע ראש ההוצל"פ, כי על עו"ד בית-און להשיב לעתירה בתוך 7 ימים. עתירתה של דידנר הוגשה על-ידי עוה"ד יחיאל כשר, יגאל בורוכובסקי ויובל ברכה, ממשרד פרופ' יובל לוי ושות'.
בעתירתה טענה דידנר, כי היא מחזיקה ב-50% ממבנה תעשייתי ביבנה. חלקו השני של המבנה מוחזק על-ידי חברת "רוטו יבנה" שנקלעה לקשיים כלכליים, ועל-פי בקשת הבנק הבינלאומי מונה לה כונס נכסים - עו"ד ישי בית און.
לטענת דידנר, "למרות שהכונס היה מודע לעובדה כי מחצית הנכס שייכת לה, הוא פעל למכירתו של כל הנכס, תוך קבלת אישור מראש ההוצל"פ, וזאת מבלי ליידע אותו כי מחצית הנכס אינה שייכת לו במסגרת פועלו ככונס הנכסים". מעבר לכך, דידנר, באמצעות באי כוחה, הודיעה לעו"ד בית-און כי היא מתנגדת למכירת חלקה בנכס, אולם לטענתה "שוב נמנע כונס הנכסים מלדווח על כך לראש ההוצאה לפועל".
בעתירה שהוגשה באמצעות משרד פרופ' יובל לוי ושות' טוענת דידנר, כי כונס הנכסים אינו מכחיש כי מעולם לא טרח ליידע אותה על כך שבמשך חודשים מתנהל בהוצל"פ הליך מכירתו של כל הנכס, והדבר נודע לה רק כאשר העסקה התקרבה לשלבי הסיום.
לטענת דידנר, הכונס לא מכחיש גם כי לאורך חודשים ארוכים הסתיר מראש ההוצאה לפועל את זכויותיה בנכס ואת התכתובת שניהלה עימו, ובה טענה כי מחצית הנכס שייכת לה והיא מתנגדת למכירה. כמו כן, טוענת דידנר, כי כונס הנכסים הסתיר מראש ההוצל"פ את העובדה כי כבר מתקיים דיון בבית המשפט המחוזי בנוגע לזכויותיה בנכס.
בעתירה נטען עוד, כי התגוננותו של כונס הנכסים נגד הטענות מסתפקות בתגובה כי "הליכי המכירה נמצאים בעיצומם ולקראת סיומם ולכן לא יעלה על הדעת לעוצרם..."
לטענת דידנר, הכונס משול למי שמכר נכס שלא היה שלו, וכאשר נתפס בקלקלתו "הגנתו" היא כי כבר הצליח (כמעט...) לסיים את המלאכה, ולכן אין להשיב את הגלגל לאחור.
כאמור, ראש ההוצל"פ אשר דן בעתירה הורה לפי שעה לעכב את כל הליכי המכירה של הנכס, והורה לעו"ד בית-און להשיב תוך 7 ימים על העתירה.
עו"ד בית און אמר ל-Nfc תגובה לטענות דידנר: "אלו טענות סרק, היו לגברת דידנר את כל ההזדמנויות שבעולם לפנות לראש ההוצל"פ והיא בחרה שלא לעשות כן אלא רק לאחר שהעסקה בוצעה ואושרה על-ידי ראש ההוצל"פ. על החלק של הגברת דידנר נרשמה הערת אזהרה לטובת החברה שבפירוק, ועל-סמך לרישום הערת האזהרה ניתנה משכנתא על-ידי הבנק. השיטה של חייבים להתעורר לאחר שכל הפעולות כבר נעשו היא שיטה פסולה וברוח זו תוגש גם תגובה לראש ההוצאה לפועל בהקדם".

תאריך:  21/02/2005   |   עודכן:  21/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ארי סירקין
ראש ההוצאה לפועל בת"א (יובל גזית) עיכב הליכי הוצאה לפועל עקב טענות ולפיהם כונס הנכסים לנכס ביבנה ניסה למכור אותו תוך הטעייה ותרמית בוטים; ראש ההוצאה לפועל הורה לעכב את כל הליכי המכירה של הנכס והורה לכונס הנכסים להשיב על הטענות תוך 7 ימים
אורלי ממן
האג"ח נמכרו לגופים מוסדיים לתקופת זמן של שבע שנים בממוצע, בריבית של 4.4%; בכך מיצתה חברת החשמל מיצתה את גיוס ההון, בסדרה 22
שלומי דיאז
התלמיד בן 18 מנס ציונה הודה במעשה ולדברי המשטרה סירב להביע חרטה. בבית ספר אחר ברחובות נעצר תלמיד שהפיץ ברשת האינטרנט תמונות עירום של נערה בלומדת עימו
גלית יצחק
התינוק הובא לבית חולים סורוקה לאחר שאמו הבחינה כי בנה מכניס לפיו סיכת תפירה; בצילום רנטגן נראתה סיכה אחת בוושט והשנייה בקיבה; הסיכות הוצאו מגופו ומצבו טוב
עומר שיקלר
שרון התייחס לראשונה להחלטת שר הביטחון שלא להאריך את כהונתו של הרמטכ"ל; מופז נפגש עם שני המועמדים המובילים לתפקיד לקראת קבלת החלטתו; אתמול הודיע יעלון כי אינו פוסל פרישה מהתפקיד מוקדם מהמתוכנן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il