X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ברחבי העולם יש כיום כ-1.5 מיליארד משתמשים בטלפונים סלולריים, המהווים כרבע מכלל אוכלוסיית העולם; בסך הכל נמצאים כיום כ-5 מיליארד בני אדם תחת הכיסוי של רשתות טלפון סלולרי ברחבי העולם, שהם כ-80% מכלל אוכלוסיית העולם
▪  ▪  ▪

ברחבי העולם יש כיום כ-1.5 מיליארד משתמשים בטלפונים סלולריים, המהווים כרבע מכלל אוכלוסיית העולם, כך אומרת חברת המחקר והייעוץ הבינלאומית פורסטר ריסרץ' במחקר חדש.
לפי המחקר של פורסטר, 3.5 מיליארד בני-אדם נוספים מתגוררים באזורי הכיסוי של הרשתות הסלולריות הללו, כלומר בסך הכל נמצאים כיום כ-5 מיליארד בני אדם תחת הכיסוי של רשתות טלפון סלולרי ברחבי העולם, או כ-80 אחוז מכלל אוכלוסיית העולם.
על-פי הנתונים, טכנולוגית GSM היא המובילה הבלתי-מעורערת בעולם הסלולרי, ואליה מחוברים 78 אחוז מכלל המשתמשים בעולם, שהם 1.2 מיליארד בני אדם. הטכנולוגיה השנייה במידת הפופולריות היא CDMA, עם 14 אחוז מהמשתמשים, ולאחר מכן TDMA, עם 6 אחוז מהמשתמשים. יתרת שני האחוזים נחלקת בין טכנולוגיית WCDMA וטכנולוגיית iDEN.
"באופן לא מפתיע, המדינות המפותחות, הכוללות את אירופה, צפון אמריקה ואסיה-פסיפיק, מקיפות למעלה ממחצית ממשתמשי הסלולר ברחבי העולם, וזאת למרות שאוכלוסייתן מונה 20 אחוז בלבד מאוכלוסיית כדור הארץ", אומרת מישל דה-לוסנט, אנליסטית בכירה בפורסטר לתחום התקשורת, וראש הצוות האירופאי שביצע את המחקר. "יחד עם זאת, רבים מהשווקים המערביים נמצאים כיום בנקודה הקרובה לרוויה, ואפשרויות הצמיחה בהם מוגבלים ביותר".
דה-לוסנט מציינת, כי תחום הצמיחה הגדול הבא של הרשתות הסלולריות הוא במדינות מתפתחות, כדוגמת סין, הודו, אפריקה וכדומה. "הבעיה הגדולה בשווקים אלו נובעת מהעובדה שכוח הקנייה בהן נמוך משמעותית מזה של השווקים המערביים. יצרני המכשירים יצטרכו לספק עבורן מכשירים זולים ביותר, דבר המנוגד לאסטרטגיה שלהם, שהיא אספקת מכשירים משוכללים ויקרים, בהם יש שולי רווח גבוהים, לשווקים הרוויים הקיימים".
פורסטר מציינת כי התאחדות ה-GSM העולמית (GSMA) שמה לה למטרה להציג לשווקים אלו מכשירים בעלות הנמוכה מ-30 דולר, ובאחד המכרזים הראשונים ל-6 מיליון מכשירים שכאלו זכתה חברת מוטורולה. ההתאחדות צופה כי כ-700 מיליון מנויים חדשים יוכלו להרשות לעצמם מכשירים שכאלו, וכי בתוך שנתיים יגיע מספר מנויי הסלולר בעולם לנקודת 2 מיליארד משתמשים.
ההערכה היא כי עד לסוף העשור, יהיו בעולם 3 מיליארד משתמשים סלולריים, כאשר רובו המוחלט של הגידול, לעומת בסיס המשתמשים כיום, יגיע ממדינות מתפתחות.

תאריך:  21/02/2005   |   עודכן:  21/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורלי ממן
2,542 נפגעים ב-1,349 תאונות דרכים בחודש ינואר 2005, מתוכם: 35 הרוגים ב-30 תאונות קטלניות; במספר התאונות נרשמה ירידה החל בחודש פברואר 2004 בקצב של כ-0.8% לחודש, לאחר עלייה בין החודשים יוני 2003 לינואר 2004 בקצב של כ-0.7% לחודש
רנית נחום-הלוי
כך לדברי הח"כים הערבים מסיעת רע"מ, קודם לפגישתם הצפויה עם ראש הממשלה; בין היתר הם דורשים, הקפאת חוק האזרחות והריסת הבתים; חברי הכנסת המורדים בליכוד מאיימים כי יצביעו נגד התקציב; ח"כ לנדאו: הסכנה לעתיד היא שרה"מ יחלק את ירושלים
יפעת גדות
חוקרים גילו כי ככל שאנשים מזדקנים, הם מסתמכים יותר על הדמיון שמדגיש רגשות חיוביים יותר משליליים; תהליך זה קורה בשל התשוקה להמנע מלחוש חרטות
מיכאל דבורין
ראש ההוצל"פ בת"א הורה לעכב את כל הליכי המכירה של הנכס המצוי ביבנה והורה לכונס הנכסים עו"ד ישי בית-און להשיב על הטענות תוך 7 ימים; עו"ד בית און בתגובה: "השיטה של חייבים להתעורר לאחר שכל הפעולות כבר נעשו היא שיטה פסולה אגיש תגובתי בקדם לראש ההוצאה לפועל"
ארי סירקין
ראש ההוצאה לפועל בת"א (יובל גזית) עיכב הליכי הוצאה לפועל עקב טענות ולפיהם כונס הנכסים לנכס ביבנה ניסה למכור אותו תוך הטעייה ותרמית בוטים; ראש ההוצאה לפועל הורה לעכב את כל הליכי המכירה של הנכס והורה לכונס הנכסים להשיב על הטענות תוך 7 ימים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il