לראשונה מזה כארבע שנים וחצי יחודשו טיסות השכר ממוסקבה לאילת. חברת השכר "פניקס תעופה", תפעיל סבב טיסות שבועיות לאילת מ-11 בנובמבר 2005 ועד אמצע חודש מרס 2006.
במשרד התיירות מציינים, כי אילת חוזרת למפת התיירות העולמית, וכי משרד התיירות קבע לעצמו יעד להחזיר את אילת לרשימת יעדי התיירות הנמכרים על-ידי הסיטונאים בתקופה החורף (אוקטובר 2005 עד מאי 2006) באירופה.
הנוסעים בקו ממוסקבה לאילת יטוסו, בשלב ראשון, במטוס טופולב M154, וייתכן שבשלב מאוחר יותר במטוס בואינג 737. טיסת השכר לאילת מצטרפת לשורה ארוכה של טיסות שכר נוספות לארץ. כך, למשל, חברת התיירות "Appollo Resor" השבדית, החליטה לאחר משא ומתן ארוך עם קברניטי משרד התיירות וראשי התאחדות בתי המלון באילת - להפעיל, לראשונה מטעמה, טיסות שכר שבועיות משבדיה ודנמרק לאילת - החל מחודש אוקטובר 2005 ועד לסוף חודש אפריל 2006 [ראו קישור].
חברת "Frititz Resor" השבדית החליטה אף היא לרכוש מושבים בטיסות שכר לאילת משבדיה ודנמרק מאוקטובר 2005 עד מאי 2006. גם חברות Isropa, Oppenheim ו-Issta (שלוש חברות שונות מהולנד) החליטו להפעיל טיסה שבועית מאמסטרדם לאילת באותה תקופה.
טיסות אלה מצטרפות לטיסות שכר נוספות שמפעילה חברת "לונגווד" הבריטית ממנצ'סטר, דרך לונדון לאילת. יודגש, כי משרד התיירות הקציב לעידוד טיסות השכר סכום של 10 מיליון שקלים והוא נמצא במשא ומתן עם חברות נוספות באירופה לחידוש טיסות השכר לאילת.
מנכ"ל משרד התיירות, אלי כהן, ציין כי משרד התיירות רוצה לפתוח מחדש את השווקים התיירותיים לטיסות שכר לישראל בכלל ולאילת בפרט, מארצות שהדירו את רגליהן מישראל בשנים האחרונות, כגון: ארצות סקנדינביה; צרפת, בלגיה ועוד.