חב' "זוגלובק מאפים" יוצאת בקמפיין פרסום חדש לפיצה חדשה - "פיצת אקסטרה גבינה" - תקציב הקמפיין כ - 200,000 דולר.
חב' "זוגלובק מאפים" השיקה לאחרונה פיצה חדשה וייחודית - "פיצת אקסטרה גבינה" ובימים אלה יוצאת בקמפיין פרסום חדש. - תקציב הקמפיין כ - 200,000 דולר.
קמפיין הפרסום מציג אמא מחממת את פיצת אקסטרה גבינה ומגישה אותה לשולחן סביבו יושבים כל המשפחה. המשפחה אוכלת את הפיצה וברקע הקריין אומר "זוגלובק מאפים" יוצאת עם פיצה חדשה - פיצת אקסטרה גבינה" ולאחר מכן מראים ריבועי גבינה נופלים על גבי מצע הפיצה.
פיצה "אקסטרה גבינה" הינה פיצה ייחודית שפונה לאוכלוסיה האוהבת פיצה מושקעת וחוסכת את הצורך להוסיף גבינה על הפיצה.
הפיצה מכילה כמות גדולה יותר של גבינת מוצרלה בתוספת של קוביות גבינה על גבי הפיצה. פיתוחה של פיצה "אקסטרה גבינה" ארך כשנה והיא מכילה יותר סידן וחלבון מאשר פיצות אחרות.
במהלך השקת הפיצה תשווק הפיצה בכל רשתות השיווק במחיר הכרות - 14.95 שקל במקום ב - 16.95 שקל.
הקמפיין יעלה הערוץ 2 ובערוץ 10.
משרד הפרסום - רגב קויצקי
מנהל לקוחות - גדי חייט
תקציבאית - חניתה פרץ
מנהל קריאייטיב - אופיר מירב
ארט דיירקטור - עמית ברעם
קופירייטר - טל פרלמוטר