X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בישיבה שנערכה היום במשרד הפנים נקבע כי ימונה מפרק למועצה האזורית חוף עזה ויפורסמו תקנות שיסדירו את הליכי פירוקה, זאת בהתאם להוראות חוק פינוי פיצוי
▪  ▪  ▪
   רנית נחום-הלוי, עומר שיקלר
שרון חתם על צווי הפינוי; ההינתקות תחל ב-20 ביולי

שר הפנים אופיר פז-פינס חתם היום (ב', 21.2.05) על התקנות לפי סעיפים 265 ו-266 לחוק התכנון והבנייה הקובעות, כי יינתן פטור מהיתר בנייה להקמתם של מבנים חקלאיים ושל מבנים זמניים למגורים ולצרכי ציבור ביישובים אליהם עתידים לעבור מפוני חבל עזה.
התקנות שאושרו על-ידי המועצה הארצית, קובעות כי הפטור מהיתר יינתן לאחר אישורו של יו"ר מנהלת ההינתקות ושל משרד החקלאות בכל הקשור למבנים החקלאיים. תוקפן של התקנות הינו לארבע שנים. מפוני חבל עזה עתידים לעבור לשני יישובים חדשים, חלוצית 4 ושלומית שיוקמו באזור חולות חלוצה ויכללו כ-500 יחידות דיור כל אחד ולשתי הרחבות, של בת הדר ומבקיעים באזור אשקלון, בהם יבנו סה"כ כ-130 יחידות. בנוסף עתידים רבים מהמפונים לעבור לערים קיימות.
זאת ועוד, בעקבות החלטת הממשלה מאתמול לאשר את פינוי ההתנחלויות במסגרת תוכנית ההינתקות, זימן היום שר הפנים אופיר פז-פינס ישיבה עם בכירי משרדו בנושא יישום חלקו של המשרד בביצוע תוכנית ההינתקות.
בישיבה הוחלט, כי ייקבעו בהקדם תקנות לגבי פירוק המועצה האזורית חוף עזה וועדי היישובים שעתידים להתפנות וכי בתיאום עם מנהלת ההינתקות ימונה מפרק למועצה האזורית אשר יפקח על פירוקה, זאת בהתאם להוראות חוק פינוי-פיצוי.
מנכ"ל משרד הפנים רו"ח גדעון בר-לב דיווח בישיבה כי נכון להיום, המבקר איש הקשר שמונה בכדי לבדוק את הפרטים הפיננסיים לגבי מועצת חוף עזה, הכוללים את זכויות הפנסיה של עובדיה, נתוני הארנונה וכו', נתקל בקשיים ולא זוכה לשיתוף פעולה.
המשנה למנכ"ל משרד הפנים יצחק בלק, עדכן כי נעשה כיום ניסיון למפות את רכוש תושבי חבל עזה באמצעות תצלומי אוויר זאת לנוכח העדר שיתוף הפעולה מהמועצה.
ששי קציר, מנהל מינהל האוכלוסין, אמר בישיבה כי כיום מועסקים בחבל עזה כ-500 עובדים זרים חוקיים ועוד כ-300-200 עובדים ללא אשרת עבודה חוקית. קציר ציין, כי הנחה להעביר לעיונו כל בקשה לאשרות שהייה לעובדים בגוש קטיף.
שר הפנים, אופיר פז-פינס, אמר בישיבה כי: "על משרד הפנים מוטלת האחריות לעשות כל שביכולתו בכדי שבכל הקשור לתחומי אחריותו, תיושם תוכנית ההינתקות בצורה הטובה ביותר. משרד הפנים מחוייב לסייע ככל שניתן לתושבי חבל עזה וצפון השומרון להתגבר על המשבר אותו הם חווים ויחד עם זאת יפעל משרד הפנים בנחישות בכדי לקבל את המידע הנחוץ לו לשם ביצוע תפקידו".

תאריך:  21/02/2005   |   עודכן:  21/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורלי ממן
מחיר ההצעה - 20% גבוה יותר משווי השוק של הרבוע הכחול בבורסה; הרקע - "חוסר האמון המוחלט של קבוצת ברונפמן בויסמן ובשיטות הניהול שלו"; אלון דור השיבה בשלילה להצעה: "כל מעשה שליחת ההודעה על הצעת הרכש הינה תרגיל ביחסי ציבור"
הדר פרבר
חברה יפנית המציאה מרכז בידור אישי מסוג טוטו - המציע מערכת אשר מפיצה ניחוח נעים ומקביל מספקת מערכת סטריאו
שלומי דיאז
צעיר שעל-פי החשד היה מעורב בקטטה בסוף החודש שעבר שהובילה להרצחו של אלכסנדר פולומייב נעצר על-ידי המשטרה; בפרשה עצורים שני צעירים נוספים
גלית יצחק
התולעת החלה להתפרץ לראשונה היום והיא מתרבה ומופצת בצורה עצמאית דרך הדואר האלקטרוני
שלומי דיאז
במד"א טוענים כי החובשים ניסו להציל את חייה של האם שהתאבדה בקפיצה אל הכביש לאחר שנודע לה שהתינוק שלה מת באמבולנס; המשטרה ממשיכה לבדוק את נסיבות האירוע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il