X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מעריך: ככל שנתקרב לפינוי, ייגברו הפרת הסדר; מפכ"ל המשטרה מגלה: 6500 שוטרים יעסקו באבטחת ההינתקות ובפינוי; כל הכוח המבצעי של המשטרה (18000 שוטרים) יועמד בכוננות; בחודש יוני ייערך אימון כולל של המשטרה, הצבא וגורמים נוספים
▪  ▪  ▪

מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב משה קראדי, מגלה כי כל הכוח המבצעי של המשטרה, המונה כ-18000 אלף שטרים, יועמד בכוננות כדי לסייע ביישום ההינתקות שתחל בפועל בחודש יולי 2005. כ-6500 שוטרים יעסקו בפועל באבטחת ההינתקות ובפינוי עצמו. קראדי אמר דברים אלה במסיבת עיתונאים שערך (יום ב', 21.2.05).
[על נתוני הפשיעה לשנת 2004, ראו קישור]
קראדי ציין, כי מתוך הכוח של 6500 שוטרים, 2500 שוטרים יופנו לאבטחה במעגלים הפנימיים וכ-4000 במעגל החיצוני. "מדובר בתוכנית דינמית. עוד לא הסתיימה ההכנה", אמר, וככל שנתקרב למועד הפינוי יבוצעו שינויים לפי הצורך. הוא ציין, כי המשטרה תידרש למצוא מענה למול הפרות סדר בהם יהיו מעורבים ילדים. הפינוי מתוכנן לביצוע בחלקו הגדול בזמן החופש הגדול, אמר. קראדי הדגיש, כי טרם הוחלט כיצד תגיב המשטרה במקרה של ירי מצד מתנחלים לעבור הכוחות שיעסקו בפינוי ובאבטחה.
המפכ"ל אמר, כי ההינתקות זו המשימה מס' 1 של משטרת ישראל בשנת 2005. זו משימה ששינתה את תוכניות העבודה של המשטרה. ההיערכות של המשטרה לפינוי היא בהיקף חסר תקדים. קראדי מגלה, כי צה"ל, המשטרה, השב"כ ויתר כוחות הביטחון, הכינו עד עתה חמישה מעגלים אבטחה ליישום ההינתקות, ובימים אלה הבינו שיש לבצע מעגל שישי, שיהיה באחריות המשטרה. מעגל זה, אמר, יקל על העבודה של כוחות הפינוי במעגלים הפנימיים.
המשטרה, אמר, קראדי, תתמקד בשלושה מעגלים: המעגל הראשון - מעגל הפינוי הפנימי; המעגל השישי, העוטף - שהוא בתוך הקו הירוק, שאמור למנוע כניסה של ישראלים ואחרים לאזורי הפינוי; והמעגל השלישי - טיפול בכל ההתרחשויות בקו הירוק. הנחת העבודה, אמר, היא שככל שנתקרב למועד הפינוי, כך יהיו הפרות סדר בהיקף גדול.
המפכ"ל מסר, כי המשטרה מטפלת בימים אלה בשלוש סוגיות, שנועדו להבטיח ולממן את יישום ההינתקות:
- התקציב - האוצר הסכים לשלם 370 מיליון ש"ח. סכום זה יועבר בחלקו למימון רכש, כדי לצמצם את פערי הציוד;
- הכשרה - הכשרת כוח משימה. תוכנית ההכשרה והאימונים, כוללת: הכשרת אימון הפרט, הכנה מנטלית של השוטרים, אימון שהוא תולדה של לקחי ועדת אור, הכולל תפיסה מבצעית חדשה של התמודדות עם הפרות סדר;
- אימון מרוכז גדול ומקיף שיתבצע עם צה"ל במהלך חודש יוני.

תאריך:  21/02/2005   |   עודכן:  22/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ארי סירקין
בדיון שנערך קרא יו"ר ועדת הכלכלה לבחון היטב את הצעת החוק בנושא הרפורמה במוניות; ח"כ אמנון כהן עמד על כך ש”הוועדה לא תאשר סעיפים שינציחו ספסרות ברשיונות למוניות שירות וימנעו תחרות שתטיב עם הנוסעים"
רנית נחום-הלוי
ח"כ אלדד: מחקרים שנעשו בעולם מלמדים כי המהירות מגבירה את קטלניות התאונות; ח"כ דורון ממליץ להגביר המהריות בכביש 6 ו-1; בכוונת המשטרה להחליף את המצלמות המופעלות בסרטים במצלמות דיגיטליות
אורלי ממן
למרות מדד ינואר השלילי, בנק ישראל עוצר לפי שעה את קצב הפחתות הריבית; תישאר ברמתה הנוכחית - 3.5%; לין: "החלטה נכונה, המשק נמצא במצב של צמיחה מרשימה והפחתה נוספת עלולה לסכן את היציבות"
ענבל אביב
בישיבה שנערכה היום במשרד הפנים נקבע כי ימונה מפרק למועצה האזורית חוף עזה ויפורסמו תקנות שיסדירו את הליכי פירוקה, זאת בהתאם להוראות חוק פינוי פיצוי
אורלי ממן
מחיר ההצעה - 20% גבוה יותר משווי השוק של הרבוע הכחול בבורסה; הרקע - "חוסר האמון המוחלט של קבוצת ברונפמן בויסמן ובשיטות הניהול שלו"; אלון דור השיבה בשלילה להצעה: "כל מעשה שליחת ההודעה על הצעת הרכש הינה תרגיל ביחסי ציבור"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il