X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בחקירתו טען המורה כי ציורי כת השטן בביתו צוירו על-ידי תלמידיו כביטוי אומנותי; הוארך מעצרה של מורה לאנגלית שלטענת המשטרה סייעה לו לספק סמים לתלמידים
▪  ▪  ▪

בית משפט השלום ברמלה האריך (ב', 21.2.05) את מעצרה של המורה לאנגלית, העובדת בבית ספר באיזור נתניה, ואשר נעצרה ביום א' בצוותא עם מחנך לשעבר באותו מוסד.
השניים, וכן סייעת למורה ששוחררה בערבות, חשודים באסקפת סמים לתלמידים במוסד החינוכי ומחוצה לו. בחיפוש בביתו של המורה נמצאו סמים מסוגים שונים, וכן ציורים, תמונות וחומר פרסומי המשוייך לעיסוק בפולחן כת השטן.
נודע, כי המשטרה אינה שוללת אפשרות שהמורה ביצע מעשים דומים של אספקת סמים לתלמידים נוספים בבי"ס נוסף, באיזור פתח תקוה. כן נבדק חשד כי ניסה לנהל מערכת יחסים עם כמה נערות - תלמידותיו בעבר ובהווה.
כפי שחשפנו אתמול, תחילת הפרשה, שזכתה לכינוי "גראס ושטנולוגיה" במידע שהגיע לימ"ר משטרת מחוז המרכז לפיו המחנך, תושב תל אביב בן 32, המורה לאנגלית, בת 22 מהשרון וסייעת, בת שירות לאומי, נהגו לספק סמים לתלמידי השכבות הגבוהות במוסד החינוכי ומחוצה לו באיזור נתניה. המורה סיים לעבוד באותו בי"ס לפני כשלושה חודשים. תלמידים שזומנו למתן עדות חיזקו, לדברי המשטרה, את החשדות. הם סיפרו כי מעת לעת נהגו להגיע לביתו של המורה בת"א ולעשן עימו סמים.
בעקבות החקירה הסמויה נעצר בתחילת השבוע המורה ומעצרו הוארך בחמישה ימים. לדבריו הוא לא שלט במעשיו עקב תרופות נגד דיכאון שהוא נוטל אולם הוא מכחיש כי סיפק סמים לתלמידיו. אחת החשדות היא כי המורה רכש סמים לתלמידים וסיפק ללא תמורה וכן סיפק להם כדורי חגיגת.
המשטרה ביצעה חיפוש בביתו של המורה ולדבריה נמצאו שם סמים. אבל מה שהפתיע יותר מכל את החוקרים היא העובדה שבבית נמצאו ציורי קיר, תמונות ועיטורים שונים המשוייכים למי שמעורב בפעילות של כת השטן. בין היתר מצאו גולגלות, תמונות של בני אדם דקורים, פגיונות וכדומה. המורה טען בחקירתו כי תלמידיו ציירו את הדברים כביטוי אומנותי וכדי "להוציא תסכולים ולבטא רגשות".
מקור משטרתי ציין בפנינו כי נבדק החשד שהמורה היה מעורב בפעילות של הכת ומה שצריך לבדוק הוא האם התלמידים ביצעו טקסים שונים תחת השפעת סמים ובהם פגיעה בבעלי חיים כחלק מהקרבת קורבנות וקיום יחסי מין עם נערות, גם בבתי קברות, כנהוג בכת.
מקור משטרתי הוסיף, כי נבדק מידע לפיו המורה ניסה לנהל מערכות יחסים עם נערות, תלמידותיו, וכן נבדק חשד כי על המעשים המיוחסים לו במוסד החינוכי בנתניה הוא חזר בתקופה האחרונה בעת עבודתו במוסד אחר באיזור פתח תקוה.

תאריך:  21/02/2005   |   עודכן:  22/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
מעריך: ככל שנתקרב לפינוי, ייגברו הפרת הסדר; מפכ"ל המשטרה מגלה: 6500 שוטרים יעסקו באבטחת ההינתקות ובפינוי; כל הכוח המבצעי של המשטרה (18000 שוטרים) יועמד בכוננות; בחודש יוני ייערך אימון כולל של המשטרה, הצבא וגורמים נוספים
ארי סירקין
בדיון שנערך קרא יו"ר ועדת הכלכלה לבחון היטב את הצעת החוק בנושא הרפורמה במוניות; ח"כ אמנון כהן עמד על כך ש”הוועדה לא תאשר סעיפים שינציחו ספסרות ברשיונות למוניות שירות וימנעו תחרות שתטיב עם הנוסעים"
רנית נחום-הלוי
ח"כ אלדד: מחקרים שנעשו בעולם מלמדים כי המהירות מגבירה את קטלניות התאונות; ח"כ דורון ממליץ להגביר המהריות בכביש 6 ו-1; בכוונת המשטרה להחליף את המצלמות המופעלות בסרטים במצלמות דיגיטליות
אורלי ממן
למרות מדד ינואר השלילי, בנק ישראל עוצר לפי שעה את קצב הפחתות הריבית; תישאר ברמתה הנוכחית - 3.5%; לין: "החלטה נכונה, המשק נמצא במצב של צמיחה מרשימה והפחתה נוספת עלולה לסכן את היציבות"
ענבל אביב
בישיבה שנערכה היום במשרד הפנים נקבע כי ימונה מפרק למועצה האזורית חוף עזה ויפורסמו תקנות שיסדירו את הליכי פירוקה, זאת בהתאם להוראות חוק פינוי פיצוי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il