X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
כמו כן משיקה החברה את NOK OUT שלגון עם תוספות של חתיכות גדולות; הרחבה של מוצרי ה-low fat והרחבת מותג ה-CRUNCH; דן פרופר: בחצי השנה האחרונה הגיע נתח השוק של נסטלה ל-38%
▪  ▪  ▪
NOK OUT - שלגוני פרימיום

"לה קרמריה" אישית

חברת גלידות נסטלה בבעלות אסם, פותחת את עונת הגלידות 2005 ומכריזה על שלושת המהלכים האסטרטגיים שבהם תנקוט. במרכז הפעילות השנה תעמוד המהפיכיה בתחום הגלידה הביתית - "לה קרמריה" חדשה במרקם קרמי שהותאם לצרכן הישראלי, "לה קרמריה" אישית - גלידת יוגורט, ביו - 1.5% שומן והשקת מותג סופר פרימיום - NOK OUT שלגון עם תוספות של חתיכות גדולות.
לדברי מנכ"ל אסם, דן פרופר: "בחצי שנה האחרונה הגיעה גלידות נסטלה לנתח שוק של 38%, לעומת 34.5% אשתקד. אסטרטגיה זו הביאה אותנו בשנת 2004 לרווח תפעולי, והיא מקבלת תמיכה מלאה מנסטלה העולמית, שמעריכה ורוכשת את מוצרינו גם לשווקיה ברחבי בעולם".
סמנכ"ל השיווק של גלידות נסטלה, ליאורה ליפץ, אמרה: "שוק הגלידות מוערך בכ-900 מיליון שקל. בשנת 2004 גדל שוק הגלידות ב-7.8%, כאשר נסטלה גדלה ב-11% במונחים כספיים על-פי מדד נילסן. במהלך השנה החולפת, גדלנו בנתחי שוק באמצעות השקת מוצרים לכל אורך העונה: סדרת ה-3% של גלידות נסטלה, שהושקה ביוני 2004 מובילה כיום את קטגוריות הגלידות מופחתות השומן עם נתח שוק של 56%, והשקת סדרת החורף, הביאה לגידול השוק ב-22% ברבעון האחרון של השנה וגידול של 54% בנתחי השוק של גלידות נסטלה ברבעון זה".
החידושים של נסטלה לקיץ 2005:
- מהפכה ב"לה קרמריה החדשה" באריזה המשפחתית - גלידות נסטלה מייצרת את לה קרמריה בשיטת ה-SFT (Soft Freeze Technology), טכנולוגיית ההקפאה הרכה, המעניקה לגלידות מרקם קרמי חדשני ועשיר.
בגלידות לה קרמריה יצויין בחלון מידען קלורי כי בגלידה, שאינה מכילה מעתה צבעי מאכל מלאכותיים, יש 50% פחות שומן וכ-50% פחות קלוריות משוקולד חלב רגיל.
גלידת "לה קרמריה" תגיע בשנת 2005 למדף באריזה חדשה בעלת צבע קרמי, תוך שימוש באלמנט הבריכה הכחולה המשמשת את כל מוצרי הקורפרייט.
לה קרמריה מכנסת מותגים לשלוש סדרות מובהקות: סדרת הזהב - פרימיום הכוללת מוצרים מיוחדים ועשירים; הסדרה הקלאסית - הכוללת גלידה עשירה עם תוספות וסירופים; הסדרה המשפחתית - בטעמים הבסיסיים לכל המשפחה;
- לה קרמריה אישי - "לה קרמריה" יוצאת עם גלידת יוגורט עם סורבה פירות, במנה אישית, בעלת ערכים תזונתיים לצריכה הביתית. זוהי גלידת יוגורט, לאוהבי אורח החיים הבריא, ביו, רק 1.5% שומן, על בסיס סורבה פירות וחתיכות פרי אמיתיות, במאגדת של 4 גביעים אישיים. בסדרה זו שלושה טעמים:
יוגורט וסורבה תות ופרי תות אמיתי; יוגורט וסורבה פסיפלורה עם פרי אננס אמיתי; יוגורט וסורבה אפרסק עם פרי אפרסק אמיתי;
- "ה-NOK OUT שתרצה לקבל"- שנת 2005 הינה בסימן מהפכה בתחום שלגוני סופר פרימיום. זוהי סדרה אשר מיוצרת בטכנולוגיה חדשנית, המתבססת על פטנט וידע עולמיים בתחום השלגונים. הטכנולוגיה מאפשרת שילוב חתיכות גדולות של תוספות עשירות לשלגונים, מבלי לפגוע באיכות הגלידה.
בסדרה החדשה שלושה שלגונים:
-פינוקי תות - שלגון תות משובץ בתותים ופירות יער אמיתיים, בציפוי שוקולד לבן ועוגיות;
-פיצוצי בוטנים וקרמל - שלגון וניל עם בוטנים שלמים בקרמל וריבת חלב בציפוי שוקולד חלב ועוגיות;
-עינוגי שקדים וונילה - שלגון וניל עם חתיכות שקדים גדולות וסירופ טירמיסו, בציפוי שוקולד חלב ועוגיות;
בשוק הילדים יושקו החידושים הבאים:
- אצבע צבע - קרחון מולבש על אצבע, חמישה צבעים שונים של אצבעונים, צבעי הגלידה מתחלפים גם הם תוך כדי ליקוק או אכילה (כמו זיקית), ניתן יהיה להשגה גם בשוק הקר וגם במאגדות שבמרכולים.
- פירולו דרגון בול GT - בטעם סוכריה פופולרי שילדים אוהבים, כולל מדבקה חינם של דמויות דרגון בול מהסדרה המצליחה( 6 אריזות שונות);
- מאגדת שלגוני פופקורן- שילוב מדהים בין המתיקות של הגלידה לפריכות של הפופקורן.
מוצרי ה-LOW FAT
מוצרים אלו מהווים כ-8% מהגלידות ולכן הוחלט להרחיב תחום זה הן בשלגונים אישיים והן בגלידה המשפחתית:
-מאגדת שלגוני מיני שוקו פקאן 3%
-"לה קרמריה" פקאן קפה 3% - טעם חדש ומפתה של פקאן קפה עם סירופ שוקולד.
CRUNCH
נסטלה החליטה על הרחבת המותג לשלושה מוצרים נוספים.

תאריך:  22/02/2005   |   עודכן:  22/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
מפקד חיל האוויר, האלוף אליעזר שקדי, תדרך אתמול פורום מצומצם של כתבים זרים; השיחה אמורה היתה להתפרסם תחת הטייטל "גורם צבאי בכיר"; סוכנות AP פרסמה כי שקדי הוא העומד מאחורי הדברים ולאחר מכן פרסמה הודעת תיקון; עם זאת, לפי שעה - הכתבה של הסוכנות בתוספת שמו של שקדי עדיין באוויר; האירנים טרם הגיבו
הדר פרבר
זאת בעקבות דוח אשר מצביע על ה-IRA, הזרוע הצבאית של המפלגה, כמי שעומדת מאחורי "השוד הגדול" בבלפסט
גל ברגר
בתקרית נפצעו ארבעה פלשתינים נוספים; החמאס והג'יהאד על שחרור האסירים: זריעת חול בעיני העולם; גורמים המטפלים בסוגיית האסירים ברשות: ישראל רצתה להפחית את הצפיפות בבתי הכלא; דובר החמאס במסר לישראל: "אל תשחקו ברגיעה"
הדר פרבר
בכל הנוגע ללבנון השניים מציגים חזית מאוחדת: "אנחנו קוראים ליישום מלא ומיידי של החלטת מועצת האו"ם 1559 בכל היבטיה"
מירב לוי
למקום השני הגיעה אוניברסיטת ירושלים ובמקום השלישי - המסלול האקדמי המכללה למינהל; המכללה למינהל מכינה את בוגריה בצורה הטובה ביותר לשוק העבודה; חשיבה יצירתית הינה היכלות החשובה ביותר לכל המעסיקים; ניסיון מהשטח - דורג רק במקום השלישי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il