חברת גלידות נסטלה בבעלות אסם, פותחת את עונת הגלידות 2005 ומכריזה על שלושת המהלכים האסטרטגיים שבהם תנקוט. במרכז הפעילות השנה תעמוד המהפיכיה בתחום הגלידה הביתית - "לה קרמריה" חדשה במרקם קרמי שהותאם לצרכן הישראלי, "לה קרמריה" אישית - גלידת יוגורט, ביו - 1.5% שומן והשקת מותג סופר פרימיום - NOK OUT שלגון עם תוספות של חתיכות גדולות.
לדברי מנכ"ל אסם, דן פרופר: "בחצי שנה האחרונה הגיעה גלידות נסטלה לנתח שוק של 38%, לעומת 34.5% אשתקד. אסטרטגיה זו הביאה אותנו בשנת 2004 לרווח תפעולי, והיא מקבלת תמיכה מלאה מנסטלה העולמית, שמעריכה ורוכשת את מוצרינו גם לשווקיה ברחבי בעולם".
סמנכ"ל השיווק של גלידות נסטלה, ליאורה ליפץ, אמרה: "שוק הגלידות מוערך בכ-900 מיליון שקל. בשנת 2004 גדל שוק הגלידות ב-7.8%, כאשר נסטלה גדלה ב-11% במונחים כספיים על-פי מדד נילסן. במהלך השנה החולפת, גדלנו בנתחי שוק באמצעות השקת מוצרים לכל אורך העונה: סדרת ה-3% של גלידות נסטלה, שהושקה ביוני 2004 מובילה כיום את קטגוריות הגלידות מופחתות השומן עם נתח שוק של 56%, והשקת סדרת החורף, הביאה לגידול השוק ב-22% ברבעון האחרון של השנה וגידול של 54% בנתחי השוק של גלידות נסטלה ברבעון זה".
החידושים של נסטלה לקיץ 2005: - מהפכה ב"לה קרמריה החדשה" באריזה המשפחתית - גלידות נסטלה מייצרת את לה קרמריה בשיטת ה-SFT (Soft Freeze Technology), טכנולוגיית ההקפאה הרכה, המעניקה לגלידות מרקם קרמי חדשני ועשיר.
בגלידות לה קרמריה יצויין בחלון מידען קלורי כי בגלידה, שאינה מכילה מעתה צבעי מאכל מלאכותיים, יש 50% פחות שומן וכ-50% פחות קלוריות משוקולד חלב רגיל.
גלידת "לה קרמריה" תגיע בשנת 2005 למדף באריזה חדשה בעלת צבע קרמי, תוך שימוש באלמנט הבריכה הכחולה המשמשת את כל מוצרי הקורפרייט.
לה קרמריה מכנסת מותגים לשלוש סדרות מובהקות: סדרת הזהב - פרימיום הכוללת מוצרים מיוחדים ועשירים; הסדרה הקלאסית - הכוללת גלידה עשירה עם תוספות וסירופים; הסדרה המשפחתית - בטעמים הבסיסיים לכל המשפחה;
- לה קרמריה אישי - "לה קרמריה" יוצאת עם גלידת יוגורט עם סורבה פירות, במנה אישית, בעלת ערכים תזונתיים לצריכה הביתית. זוהי גלידת יוגורט, לאוהבי אורח החיים הבריא, ביו, רק 1.5% שומן, על בסיס סורבה פירות וחתיכות פרי אמיתיות, במאגדת של 4 גביעים אישיים. בסדרה זו שלושה טעמים:
יוגורט וסורבה תות ופרי תות אמיתי; יוגורט וסורבה פסיפלורה עם פרי אננס אמיתי; יוגורט וסורבה אפרסק עם פרי אפרסק אמיתי;
- "ה-NOK OUT שתרצה לקבל"- שנת 2005 הינה בסימן מהפכה בתחום שלגוני סופר פרימיום. זוהי סדרה אשר מיוצרת בטכנולוגיה חדשנית, המתבססת על פטנט וידע עולמיים בתחום השלגונים. הטכנולוגיה מאפשרת שילוב חתיכות גדולות של תוספות עשירות לשלגונים, מבלי לפגוע באיכות הגלידה.
בסדרה החדשה שלושה שלגונים: -פינוקי תות - שלגון תות משובץ בתותים ופירות יער אמיתיים, בציפוי שוקולד לבן ועוגיות;
-פיצוצי בוטנים וקרמל - שלגון וניל עם בוטנים שלמים בקרמל וריבת חלב בציפוי שוקולד חלב ועוגיות;
-עינוגי שקדים וונילה - שלגון וניל עם חתיכות שקדים גדולות וסירופ טירמיסו, בציפוי שוקולד חלב ועוגיות;
בשוק הילדים יושקו החידושים הבאים: - אצבע צבע - קרחון מולבש על אצבע, חמישה צבעים שונים של אצבעונים, צבעי הגלידה מתחלפים גם הם תוך כדי ליקוק או אכילה (כמו זיקית), ניתן יהיה להשגה גם בשוק הקר וגם במאגדות שבמרכולים.
- פירולו דרגון בול GT - בטעם סוכריה פופולרי שילדים אוהבים, כולל מדבקה חינם של דמויות דרגון בול מהסדרה המצליחה( 6 אריזות שונות);
- מאגדת שלגוני פופקורן- שילוב מדהים בין המתיקות של הגלידה לפריכות של הפופקורן.
מוצרי ה-LOW FAT מוצרים אלו מהווים כ-8% מהגלידות ולכן הוחלט להרחיב תחום זה הן בשלגונים אישיים והן בגלידה המשפחתית:
-מאגדת שלגוני מיני שוקו פקאן 3%
-"לה קרמריה" פקאן קפה 3% - טעם חדש ומפתה של פקאן קפה עם סירופ שוקולד.
CRUNCH נסטלה החליטה על הרחבת המותג לשלושה מוצרים נוספים.