X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
ברשות הצעיר נתפס סכין והמשטרה בודקת האם הסתיר אקדח אותו קיבל בעבר בשעה שעבד כמאבטח
▪  ▪  ▪

בימ"ש השלום בת"א האריך (יום א, 27.2.05) בארבעה ימים נוספים את מעצרו של איתן בר אילן, בן 33 מאשדוד שנעצר בשבוע שעבר בידי יחידת עבירות המחשב של המשטרה בעקבות מודעה שפירסם ובה הציע את שירותיו כרוצח שכיר. זוהי הארכת המעצר השניה שלה חשוד.
כפי שכבר דיווחנו החקירה נפתחה בעקבות מידע שהועבר למשטרה על כי באחד הפורומים ברשת האינטרנט הופיע הודעה מאדם שהציג עצמו בשם "טרוי" והציע שירותי חיסול.
לדבריו הוא עובד כרוצח שכיר, שירת בעבר ביחידה מובחרת בצה"ל והוא מיומן לבצע משימות מהסוג הזה. לטענת המשטרה המידע הועבר גם לאינטרפול ולמשטרות ברחבי אירופה וארצות הברית. החוקרים עקבו אחר הפרסומים וביצעו מספר פעולות עד שהצליחו לאתר את כתובת המחשב וכך הגיעו אל החשוד.
לטענת החוקרים הצעיר אף נפגש באירופה עם אישה שהתעניינה בשירותיו. האישה ספרה לחשוד כי היא מעוניינת לחסל אדם שהתעלל בה מינית בעבר ושילמה לו אלפי דולרים כמקדמה. על-פי המשטרה החשוד ביצע פעולות סמויות ועקב אחר היעד לחיסול כדי ללמוד את תנועותיו ולבצע את הרצח, אולם בסופו של דבר הרצח לא יצא אל הפועל.
בבקשה להארכת מעצרו בבימ"ש בת"א הציגה המשטרה מספר פריטים שנתפסו אצל החשוד, כגון סכין, אזיקים ותחמושת. אלא שכלי נשק לא נמצא, למרות שבמשטרה מעריכים כי היתה לו גישה לאקדח עקב עבודתו בעבר כמאבטח. כמו כן נתפסה רשימה של יעדים אפשריים לחיסול וכעת נותר לחוקרים לבדוק אותה.
הצעיר טוען שבסך הכל התרברב.

תאריך:  23/02/2005   |   עודכן:  27/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
ההסתדרות הודיעה כי היא מחריפה את המאבק על שכרם של עובדי המועצות הדתיות - "לא נקבור נפטרים עד שמשרד רה"מ יפסיק לקבור אותנו"; ארבעה נפטרים לא זכו לקבורה
שלומי דיאז
חודש לפני פורים והחגיגה בקרב סוחרי הצעצועים האסורים מתחילה; העסק מגלגל מיליוני שקלים; המשטרה ומשרד התעשיה ינסו למנוע את ההפצה, אך לא בטוח שזה יעזור
ארי סירקין
מליאת הכנסת אישרה השבוע את הצעת התיקון לחוק העמותות שיזמה ח"כ גילה פינקלשטיין (מפד"ל) לפיה יוכלו קטינים להיות חברים בעמותות; ח"כ פינקלשטיין: "שילוב בני הנוער בעשייה החברתית יתרום רבות לתהליך עיצובם"
הדר פרבר
בין השאר, התייחס בכרי לסצינה מתוך הסרט, בה נוצר הרושם כי עצור ערבי הוצא להורג בידי חיילים ישראלים - מה שלמעשה לא היה ולא נברא
ארי סירקין
הכנס השנתי של המכון הלאומי לחקר שירותי הבריאות ומדיניות הבריאות ייערך בנושא "עשור לחוק ביטוח בריאות ממלכתי"; הכנס יתקיים בחודש הבא במלון הילטון ת"א
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il