X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הנשיא בירך גם את רמטכ"ל המיועד, דן חלוץ; יעלון לקצינים החדשים: האמון במנהיג חשוב יותר במערכת צבאית מאשר בכל מערכת אחרת
▪  ▪  ▪

יעלון בטקס סיום קורס הקצינים

נשיא המדינה, מר משה קצב, נפגש הערב (ד', 23.2.05) במשכנו עם הרמטכ"ל, רב אלוף משה (בוגי) יעלון, לשיחת עדכון ודיווח תקופתית.
הנשיא קצב ביקש להביע בפני הרמטכ"ל את מלוא ההערכה וההוקרה בשמו ובשם אזרחי מדינת ישראל. "לאורך כל תקופת כהונתו הקפיד רא"ל משה יעלון על נורמות מוסריות", אמר הנשיא והמשיך "הוא רמטכ"ל מוסרי, איש ארגון מעולה, קצין מפואר וג'נטלמן מושלם".
"הרמטכ"ל יעלון מילא תפקידו בתקופה קשה ביותר מבחינה ביטחונית. ההיבט המוסרי במאבק האכזרי נגד הטרור הפלשתיני תפס מקום בהנחיות הרמטכ"ל" הוסיף הנשיא.
בנוסף, התייחס הנשיא לדיון סביב מינוי האלוף דן חלוץ לרמטכ"ל הבא ואמר: "אני קורא לציבור לחדול מהויכוח המיותר שאינו מביא תועלת נוכח המציאות הביטחונית. זוהי החלטה חוקית ובסמכות הממשלה ולא היה שום פגם בתהליך המינוי. צריך לתת לאלוף חלוץ את ברכתנו".
כמו כן אמר הנשיא קצב "אני משבח את האלוף גבי אשכנזי אשר את כל תפקידיו מילא בצורה הטובה ביותר. אני בטוח כי ימשיך לתרום את תרומתו למדינת ישראל, בדרך הטובה ביותר".
יעלון: האמון במנהיג חשוב יותר
במערכת צבאית מבכל מערכת אחרת
הרמטכ"ל התייחס היום במרומז לנושא אי הארכת כהונתו בנאום שנשא בטקס סיום קורס קציני חיל רגלים. אמר יעלון: "זיכרו כי מנהיגות אינה ניתנת... מנהיגות נרכשת, נבנת ומתגבשת. מי שמבקש להיות מפקד ומנהיג צבאי, לא יעשה זאת ללא אמונם של אלו שהוא כי יצעדו אחריו לאש הקרב", הוא המשיך ואמר, כי "האמון במנהיג חשוב יותר במערכת צבאית מבכל מערכת אחרת".
יעלון התייחס לתוכנית הינתקות ואמר לקצינים לעתיד, כי משימתם תהיה להוביל את פקודיהם לבצע כל משימה שתידרש בנחישות וברגישות. "דווקא בימים אלו נקפיד כולנו לדבוק במצפן, לא לנוע בשבשבת הרוחות. להתמקד בדברים הגדולים והחשובים ולא בקטנות ולהישיר מבט למשימות החשובות".
הלחימה שכפו עלינו אויבנו לפני למעלה מארבע שנים נועדה לשבור את כושר העמידה ואת נחישות הרצון שלנו
יעלון התייחס לעימות עם הפלשתינים ואמר: "הלחימה שכפו עלינו אויבנו לפני למעלה מארבע שנים, נועדה, באסטרטגיה משולבת של אלימות וטרור, לשבור את כושר העמידה ואת נחישות הרצון שלנו".
יעלון ציין כי "טיבו של העימות מול הפלשתינים חייב גמישות, שיקול דעת ויצירתיות רבה בהפעלת הכוח. והתרגם להתמודדות עם סוגיות מורכבות של הפעלת כוח תוך כדי שמירה על ערכים, הקפדה על טוהר הנשק והימנעות מפגיעה באלה שאינם מעורבים בטרור".

תאריך:  23/02/2005   |   עודכן:  23/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
אולם הרוב עושה זאת בנוסף לצריכת חדשות מאמצעי התקשורת האחרים; הציבור מייחס לחדשות באינטרנט אמינות רבה; הגולשים ממעטים לשלוח תגובות לידיעות; הנתונים עולים ממחקר של מכון הרצוג לתקשורת חברה ופוליטיקה באוניברסיטת תל אביב
עומר כרמון
ההיסטוריון מאוניברסיטת חיפה, אילן פפה, במהלך ביקורו ב'שבוע האפרטהייד הישראלי' בטורונטו: "יש להעביר מסר, לפיו ישראל אינה חלק מהעולם התרבותי"; "אין לנו זמן, בכל יום שעובר מתרחש עוד טיהור אתני, גירוש והרס"
עומר שיקלר
האירוע החגיגי התקיים במלאת חמש שנים למסחר במניות החברה; הנפקת פרטנר הייתה ההנפקה הגדולה ביותר של חברה ישראלית בנאסדק מאז ומעולם
עומר כרמון
פרופ' ג'וזף מסעד מאוניברסיטת קולומביה בניו יורק: "המציאות כיום היא שהציונים אימצו את האנטישמיות האירופית ומפעילים אותה כנגד הפלשתינים"; בעבר קרא מסעד לאריאל שרון: "קשור לשר התעמולה הנאצי, יוזף גבלס"
עומר שיקלר
פעוט בן שנתיים נהרג מפגיעת טרקטור; צעיר בן 18 נמחץ למוות בהתהפכות טרקטור; אדם בן 70 נדרס למוות בכרמיאל; שלושה נפצעו בתאונת דרכים חזיתית בסמוך למיתר שבדרום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il