X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
צפויה לגייס כ-35 מיליון דולר לפי שווי של 100 מיליון דולר; מכירותיה של טליט בשנת 2004 הסתכמו בכ-100 מיליון דולר
▪  ▪  ▪

פולאר השקעות, מקבוצת שרם פודים קלנר, מתכוונת להנפיק את חברת טליט תקשורת (Telit Communications plc) בבורסת ה-AIM בלונדון בחודש הקרוב. טליט תגייס כ-35 מיליון דולר לפי שווי של כ-100 מיליון דולר (אחרי הכסף). רווח ההון שצפוי לפולאר השקעות לאחר השלמת הגיוס הינו כ-55 מיליון שקל.
זו הנפקה שניה של קבוצת פולאר השקעות בבורסת ה-AIM של לונדון בשנה האחרונה. ביולי 2004 גייסה חברת ניפסון, שבשליטת פולאר תקשורת, העוסקת בייצור ושיווק בינלאומי של מדפסות דיגיטליות להדפסות מסחריות בשחור לבן, כ-18 מיליון דולר בבורסת הלונדונית לפי שווי של כ-57 מיליון דולר. כיום נסחרת החברה לפי שווי של כ-71 מיליון דולר.
טליט היא חברה איטלקית-ישראלית המתמחה בפיתוח, עיצוב, ייצור שיווק של מכשירים סלולריים ניידים ומכירתם בשווקים הבינלאומיים ובישראל. לחברה שתי חטיבות פעילות עיקריות:
חטיבת מוצרי הנתונים המפתחת, מייצרת ומשווקת מגוון מוצרים סלולריים המאפשרים העברת נתונים בזמן אמיתי לשוק הmachine-to-machine. חטיבת ההפצה של מכשירים סלולריים ניידים ואביזרים תחת המותג טליט (Telit) למפעילים סלולריים ובשוק הפתוח.
הנפקת טליט באה על רקע כוונת החברה להמשיך ולממש את פוטנציאל הצמיחה החזקה של השוק הסלולרי הגלובלי בתחום ה-M2M וכן להגדיל את הכנסות חטיבת המוצרים הסלולריים הממותגים Telit. זאת, באמצעות הישענות על הצלחת החברה ונסיונה בשוק הישראלי והאיטלקי, הגדלת נתח השוק בשווקים אלה וגיוון פעילותה באמצעות כניסה לאזורים גאוגרפיים חדשים, בהם כבר החלה בהקמת מערכי שיווק והפצה.
היקף הכנסותיה של טליט בשנת 2004 הסתכמו בכ-100 מיליון דולר. החברה מעסיקה 155 עובדים באיטליה וישראל. צחי אפלויג משמש כיו"ר החברה ועוזי כץ כמנהלה הכללי. כמנהל הנפקתה של החברה באנגליה מונה בית ההשקעות Seymour Pierce.

תאריך:  27/02/2005   |   עודכן:  27/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
איתן בר אילן מאשדוד נעצר לאחר שהציג עצמו בפורומים כרוצח שכיר המספק שירותי חיסול; המשטרה חקרה אישה שנפגשה עימו בחו"ל והזמינה רצח
שלומי דיאז
תושב טמרה חשוד שהיה תחת השפעת סמים וזרק את שלושת ילדיו ממרפסת הבית בקומה הראשונה; הילדים אושפזו במצב קל ברמב"ם; ברמלה היכה אב את בנו כי לא אהב את ציוניו של הבן בתעודה
שלומי דיאז
תושב יבנה נאשם כי ביצע את המעשים במשך 10 שנים מאז היתה בתו בת 12; המשטרה בודקת האם בני המשפחה ידעו על מעשיו ולא דווחו
גלית יצחק
כך מסרו חוקרים מבילינסון ומהמעבדה לחקר שינויים גנטיים בסרטן; הווירוס נוצר כתוצאה מזיהום באוכל או במים ופוגע רק בילדים; פרופ' ניב: השלב הבא במחקר הוא פיתוח חיסון נגד הווירוס למניעת רוב מקרי סרטן המעי הגס
שלומי דיאז
גופתה של תושבת בת ים ועליה סימני אלימות נמצאה מוטלת בחוף הים; בחיפה נעצרו שלושה חשודים ברצח אישה שארע בשבוע שעבר סמוך לצ'ק פוסט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il