X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הוא מברך על החלטת משרד הפנים לתקן את תמ"א 36 כך שהרשויות המקומיות יוכלו למנוע הקמת אנטנות סלולריות במקומות רגישים; "החלטת השר פינס תחזיר לרשויות המקומיות את היכולת להגן על הציבור ולייצג את האינטרס שלו בדרך הראויה"
▪  ▪  ▪

מרכז השלטון המקומי מברך (א', 27.2.05) על אישור משרד הפנים לתיקון נוסח תמ"א 36, בנושא פריסת האנטנות הסלולריות, כך שתתאפשר התנגדות הציבור להקמת אנטנות סלולריות ותינתן האפשרות לרשויות המקומיות למנוע הקמת אנטנות במקרים של פגיעה באינטרס הציבורי.
יו"ר מרכז השלטון המקומי, עדי אלדר, אמר כי זהו צעד נוסף בדרך להסדרת הענף, נושא עליו נאבק מטה מאבק ייעודי של השלטון המקומי, בראשות ראש עיריית הרצליה, יעל גרמן. אלדר שיבח את עמדת משרד הפנים, אשר קיבלה ביטוי ראשון בהחלטת המועצה הארצית לתכנון ובניה, לפיה יפקידו החברות הסלולריות כתבי שיפוי בידי הוועדות המקומיות לתכנון ובניה, ואת ההחלטה שהתקבלה היום.
"החלטת המשרד, בראשות השר פינס, מחזירה את השקיפות שהציבור ראוי לה, מבטאת רגישות לצרכי הציבור ומחזירה לרשויות המקומיות את היכולת להגן על האינטרסים של ציבור בדרך הראויה", אמר אלדר.
אלדר קרא למשרד הפנים להביא במהרה לאישור הממשלה את החלטת המועצה הארצית לתכנון ובניה, המחייבת את החברות הסלולריות להפקיד כתבי שיפוי בידי הוועדות המקומיות לתכנון ובניה.

תאריך:  27/02/2005   |   עודכן:  27/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
הסיפורים מחדש את הדיון בהגדרת ההיסטריה ששימשה במקרים רבים כלי לדיכוי נשים; תיאוריית הפיתוי המפורסמת של פרויד, והתנערותו ממנה, מעוררת עד היום את זעמן של תנועות פמיניסטיות ושל הלוחמים על זכויות הנשים
מיכאל דבורין
זאת בעקבות אישורו של משרד הפנים את נוסח תיקון לתמ"א 36א' שיאפשר בנוסף גם לרשויות המקומיות למנוע את הקמתן; שר הפנים אמר בתגובה: "מדובר בהחלטה שמהווה חזרה למנהל תקין ומייצרת את האיזונים בין הציבור לחברות הסלולאריות שלאורך השנים הופרו באופן בוטה"
הדר פרבר
הקימו חברה משותפת שתרכז את ההוצאה לאור וההפצה בחברה אחת: "כתר ספרים"; ממתינים לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים
ארי סירקין
ועדת העבודה, הרווחה והבריאות דנה בשבוע שעבר בדו"ח נתוני אכיפה על-ידי משרד התמ"ת בעניין איסור עבודה בשבת; יו"ר ארגוני הסוחרים בפתח תקווה: "בגלל פתיחת בתי עסק בשבת, בניגוד לחוק הפדיון אצל הסוחרים הקטן ירד ב-60% למרות שהם מציעים מוצרים במחירים יותר זולים"
ענבל אביב, רנית נחום הלוי
בישיבת הממשלה אמר עוד: החוק מתיר לשב"כ לבצע מעצרים מנהליים וחקירות, אך אלה אינם מומלצים בשלב זה; אחת הקריאות: "רצח פוליטי יתקבל בברכה"; השר וילנאי: צריך לפעול בנחישות כאילו האסון כבר קרה... חייבים לשנות דיסקט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il