X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך הודיעה הערב שרת החינוך, לימור לבנת במפגש פסגה שהתקיים עם נציגי מועצת התלמידים והנוער הארצית
▪  ▪  ▪

נציג מועצת התלמידים והנוער הארצית ישתתף מעתה בוועדת ההיגוי העליונה ליישום הרפורמה בחינוך כפי בהוצגה בדוח דוברת. כך הודיעה הערב (יום א', 27.2.05) שרת החינוך, לימור לבנת במפגש פסגה שהתקיים עם נציגי מועצת התלמידים והנוער הארצית.
בוועדת ההיגוי העליונה חברים מנכ"לי משרדים ממשלתיים בהם: משרד האוצר, הפנים המשפטים ועוד. בנוסף, חברים בה אנשי ציבור, בכירים במשק כאלי הורביץ, וחברים מכוח המשימה הלאומי. הוועדה כולה מתקיימת בראשות שרת החינוך, לבנת.
המפגש שהתקיים הערב בתיכון עירוני י"ד ברמת החייל בתל אביב העלו יושבי ראש מועצות התלמידים את השגותיהם מדוח דוברת. במפגש נכחו גם יו"ר ועדת החינוך בשלטון המקומי וראש עיריית הרצליה, יעל גרמן וסמנכ"ל השלטון המקומי, יעקב אגמון.
שרת החינוך, לימור לבנת, גינתה את ביטול השתתפותם של ארגוני המורים מהמפגש [ראו קישור לידיעה בנושא]. "לא יכול להיות שארגוני המורים לא מגיעים למפגש שמתקיים עם התלמידים עצמם. ארגוני המורים מטרפדים את המו"מ על-ידי כך שאינם באים להידבר. יש כלים אחרים להכריח אותם. המו"מ הזה חייב להתקיים".
לבנת הדגישה, כי "צריך להיכנס למו"מ ללא תנאים מוקדמים. הארגונים רוצים לדחות. זאת הטקטיקה שלהם, אך מערכת החינוך צריכה שינוי".
במהלך המפגש פירסמו נציגי מועצת התלמידים את התוצאות הראשוניות של הסקר שערכו בנוגע למעבר לחמישה ימי לימוד. יו"ר מועצת התלמידים הארצית, זיו חן ציין, כי מהסקר עולה: "שאין יותר בקיאות וידע בנוגע לדוח ולסעיפיו. התלמידים אינם מעורים בפרטים. גם לגבי חוק ההזנה קיימת אי ודאות".
עוד הוסיף, כי בבתי הספר בהם לומדים חמישה ימים אך לא פועל מפע ההזנה, איכות המזון ירודה, והמחירים במזנונים יקרים במיוחד". הדוח הסופי יסתיים ב-6 במארס ויוגש לוועדה המרכזת.

תאריך:  27/02/2005   |   עודכן:  28/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
נשיא המדינה, משה קצב, הביע בפעם הראשונה התנצלות של גורם ישראלי רשמי על 'פרשת סוכני המוסד'; ניו זילנד בתגובה: "הערותיו של קצב מעודדות ואנו מצפים להתקדמות בנושא באמצעות צינורות דיפלומטיים"
עומר שיקלר
ישראל עוצרת את ההקלות לפלשתינים כחלק מהתגובה לפיגוע בערב שבת בו נרצחו ארבעה ישראלים; השרה ליבני הודיעה כי הוועדה המשותפת בנושא האסירים לא תיתכנס מה שיעכב את שחרור 400 האסירים הנותרים; לא יועברו הערים הפלשתיניות
עומר כרמון
סעוד אל-פייסל: "אנו רוצים שהאזור שלנו יהיה נקי מנשק גרעיני"; "סעודיה לא תחתור להשגת נשק גרעיני"; "בקרוב נשים יצביעו בבחירות בממלכה"; "אנו ממתינים לראות אם שרון הפך את עורו באורח פלא"
עומר כרמון
מנהיג החמאס, חאלד משעל: "הלחץ על סוריה מחמיר והדבר משפיע וישפיע באופן שלילי על החמאס"; מקור ממשלתי בבגדד: "סוריה מעורבת בהסגרתו של אחיו למחצה ויועצו של סדאם חוסיין"; פתיחת שיחות ההודנה בקהיר נדחתה ל-15 במרץ
מיכאל דבורין
במרכז התקציב- יישום פתרון יבשתי לבוצה, תכנון קו ההולכה איילון, ביצוע הקו המזרחי והמשך שדרוג קווי ההולכה ביפו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il