X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בית הדין לעבודה דחה את בקשתה של הום סנטר נגד משרד העבודה והרווחה, לביטול כתב אישום שהוגש נגדה בגין העסקת עובדים יהודים בימי שבת; הרשת טענה כי מתנכלים לה, אך בית המשפט לא קיבל זאת
▪  ▪  ▪

השופטת אהובה עציון, בבית הדין האזורי לעבודה תל אביב-יפו דחתה (22.2.05) את בקשתה של רשת הום סנטר נגד משרד העבודה והרווחה, לביטול כתב אישום שהוגש נגדה בגין העסקת עובדים יהודים בימי שבת בחנות שלה בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה.
לטענת החברה, היה צריך לבטל את כתב האישום בשל אפליה ואי שוויון שנוקט משרד העבודה והרווחה בכל הקשור לאכיפת חוק שעות עבודה ומנוחה ולטענה שהאכיפה מתבצעת בסלקטיביות פסולה.
לטענת הנאשמת, בעוד שנגדה הוגש כתב אישום בגין העסקת עובדים בשבת, נמנע משרד העבודה והרווחה מלהגיש כתבי אישום כנגד עסקים זהים הפועלים בשבת למרות שגם הם עוסקים בממכר מוצרים וסחורות כמו הום סנטר.
בתגובת משרד העבודה והרווחה נטען, כי הנאשמת לא הצביעה על התנהגות שערורייתית או בלתי נסבלת מצד רשויות המדינה, לא על התעמרות, דיכוי או רדיפה. כמו כן, "הום סנטר" לא הביאה אפילו ראשית ראיה להוכחת טענותיה בדבר.
השופטת דחתה את הבקשה וקבעה כי הנאשמת לא הביאה ראיה לכאורה לטענת הרדיפה. בית המשפט הביא מדברי בית המשפט העליון ולפיו לעיתים קרובות אין אכיפה מלאה, ומבחינה מעשית אף לא יכולה להיות אכיפה מלאה של חוק או תקנות. אכיפה חלקית אינה בהכרח אכיפה פסולה, נאמר, כך גם האכיפה המדגמית, שהרי המדינה אינה יכולה להקצות אלא משאבים מוגבלים לאכיפת החוק.
[פ 001132/01]

תאריך:  28/02/2005   |   עודכן:  28/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
הורי התינוקת התקינו מצלמת מעקב אשר תיעדה את המטפלת, תמר סיני, מכה את הפעוטה, מנסה להאכיל אותה בכוח ומתעלמת מבכייה; אתמול הוגש כתב אישום נגד המטפלת הראשונה שתועדה במצלמה כשהיא מתעללת בשני פעוטות
ענבל אביב
ההרוגה - אודליה חוברה בת 26, מירושלים; מצבה הוגדר אנוש, והיא מתה מפצעיה בבית החולים איכילוב בתל אביב; 30 פצועים עדיין מאושפזים בבתי החולים
עומר כרמון
'אינתיפאדה עממית' בביירות נגד הכיבוש הסורי; רבבות המפגינים קיבלו בהתלהבות את נפילת הממשלה אך דורשים גם את יציאת הסורים; האופוזיציה הכריזה על שביתה כללית והתעלמה מצו שאסר הפגנות
עומר כרמון
הפגנות נגד החלטת משרד הפנים להכריז על שבת כיום החופש השני בבתי הספר ובאוניברסיטאות; "אין להסכים להשבתת הלימודים ביום החופש הציוני"
עומר כרמון
בקטאר נחתמו אמש עסקאות הגז הנוזלי הטבעי הגדולות בהיסטוריה לאספקת גז נוזלי טבעי לאירופה וצפון-אמריקה; בין מממני העסקאות: בנקים איסלמיים; שר הנפט של קטאר: "בקרוב נהפוך למדינה העשירה בעולם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il