X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך כותב המשנה לפרקליט המדינה העומד בראש היחידה החדשה לטיפול משפטי בתופעות של הסתה לאלימות, המרדה וגילויי אלימות לסוגיהם; כתב: העניין הציבורי יחייב העמדה לדין
▪  ▪  ▪

הורים שישתמשו בילדיהם להפגנות ולשם התנגדות לביצוע ההינתקות, יועמדו לדין. כך הודיע המשנה לפרקליט המדינה לתפקידים מיוחדים, עו"ד שי ניצן.
עו"ד ניצן מסר הודעה זו, בעקבות החשש כי במסגרת תוכנית ההינתקות ובהליך הפינוי יעשו הורים שימוש בילדיהם או בטפם כאמצעי למניעת הפינוי או כדי להפריע לפעולת כוחות הביטחון. ניצן הוא העומד עתה בראש היחידה הייעודית המיוחדת שהוקמה השבוע לפי החלטת הממשלה, לשם טיפול בהסתה ובגילויי האלימות.
במכתב תגובה ששלח לד"ר יצחק קדמן, מנכ"ל המועצה הלאומית לשלום הילד, כתב ניצן: "במקרים שבהם אגב הפרות סדר או התנגדות לפינוי מסכנים הורים או אנשים אחרים האחראים לקטינים, ילדים קטינים, לרבות פעוטות, או משתמשים בהם כאמצעי למניעת מעצרם או למניעת פינויים, יש לפתוח בחקירה נגד ההורים או האחראים, בחשד לביצוע עבירה של 'הפרת חובת הורה או אחראי' לפי סעיף 337 לחוק העונשין, תשל"ז-1977".
הפרקליט המשיך וכתב: "למען הסר ספק יובהר, כי אדם האוחז תינוק או פעוט, יש לראותו כ'אחראי לקטין' לעניין הנחיה זו, מכח סעיף 322 לחוק העונשין. במידה ויאספו ראיות להעמדה לדין לפי עבירה זו, הרי שככלל, העניין הציבורי יחייב העמדה לדין".
לפני כשלושה שבועות עלתה הצעה בוועדת החוקה חוק ומשפט לאפשר להחזיק בתא מעצר אחד קטין עם בגיר שהוא הורה או סב, אח או אחות של הקטין, אף אם אינו בן מינו, ואם הקטין הסכים לכך. הוועדה הציגה מקרה נוסף בו יוכל קטין להיות מוחזק עם בגירים יהיה כאשר מדובר בבני משפחה אחרת המוכרים לקטין והם הסכימו להחזקה בו. במקרה זה, לאחר 24 שעות תהיה חובה לבדוק שלומו של הקטין על-ידי קצין מבחן או איש רווחה.
ההצעה הועלתה במהלך דיון בנהלים שהציעה המשטרה, בדבר כללי הפרדה בין קטינים לבגירים העצורים בחשד לביצוע עברות על-פי חוק יישום תוכנית ההינתקות.
כאמור, עו"ד ניצן עומד בראש היחידה הייעודית לטיפול משפטי בתופעות של הסתה לאלימות, המרדה וגילויי אלימות לסוגיהם. יחידה זו הוקמה לפי החלטת הממשלה [ראה קישור].

תאריך:  28/02/2005   |   עודכן:  28/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
המשפט מתחיל כשנה לאחר שהוגשו ההאשמות נגד הזמר, ולאחר שהסתיים תהליך בחירת חבר המושבעים אשר נערך בחודש האחרון
אורלי ממן
עלה יצוא הסחורות עלה בחודשים אלו ב-8% בחישוב שנתי, לאחר עליות של 10%-20% במאי-נובמבר 2004; זאת, בהמשך לעליות בולטות יותר של 24%-39% בחישוב שנתי בינואר-אפריל 2004; מדד הפדיון בענפי המסחר והשירותים עלה באוקטובר-דצמבר, בחישוב שנתי, בהמשך לעליה דומה באפריל-ספטמבר 2004
מחלקה ראשונה
הסרט מתעד את מה שמתחולל בבית יולדות ישראלי, בראשית האלף השלישי, מרגע יציאת התינוק מבטן אמו ועד לשחרור האם והתינוק הביתה
ענבל אביב
האגודה למלחמה בסרטן הכריזה על פתיחת חודש המודעות לסרטן המעי הגס, אשר יחל ביום 1 למרס 2005 ויימשך במהלך כל חודש מרס; בשנה האחרונה אובחנו בישראל כ-3,000 נשים וגברים כחולים בסרטן המעי הגס והחלחולת
שלומי דיאז
כנגד המחנך הוגשו ארבע תלונות שונות מצד תלמידים בני 11-12 שסיפרו כי בזמן שהזמין אותם לביתו לצורך סיוע בלימודים ביצע בהם תקיפות מיניות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il