X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אחד מבתי הכנסת עליו רוססו הצלבים כבר נפגע לפני כחודשיים מריסוס כתובות נאצה בהן: "נשמיד את היהודים" ו"יחי היטלר"; למשטרה אין קצה חוט; ר' העיר: יתכן שהדבר קשור למאבק בתוכנית ההינתקות
▪  ▪  ▪

אלמונים ריססו צלבי קרס על קירות בתים, בתי כנסת ואף על קירות מרכז שיטור קהילתי בבאר שבע. מדובר באירוע שקורה זו הפעם השנייה בחודשיים האחרונים.
באחת השכונות בה רוססו הצלבים, שכונה ה' בעיר, רוססו בינואר על קירות בית הכנסת "נחלת יוסף ומרים" צלבי קרס וכתובות נאצה בשפה הרוסית ביניהן "יחי היטלר", "נשמיד את היהודים" ו"הנאצים ינצחו".
גם הפעם, כמו היום, גילו המתפללים את התופעה כשהגיעו להתפלל במרום בשעות הבוקר. המתפללים אמרו, כי אין זו הפעם הראשונה וקבלו על כך, שאם היה הדבר קורה במקום אחר בעולם - היו מהדורות החדשות עוסקות בדבר בעניין רב יותר. הפעם רוססו צלבי קרס בשכונות א', ט' וה'.
למשטרה, באופן אולי לא מפתיע במיוחד, אין קצה חוט ואף החקירה הקודמת לא התקדמה. עד כה לא נעצרו חשודים. סגן ניצב אמנון אלקלעי, מפקד תחנת המשטרה באר שבע אמר בראיון לחדשות HOT בדרום כי החליט שלא להקצות צוות חקירה מיוחד אך כי הוא מאמין שבאמצעים הרגילים של המשטרה אפשר יהיה למצוא את האחראים למעשה.
באר שבע סובלת מגלים של אלימות אשר במקרים רבים - אינם מדווחים. בשכונות עניות בעיר נוצרו גטאות רוסיות, אתיופיות, קווקזיות ועוד, מוצאים את עצמם צעירים חסרי מעש אשר נפלטו ממערכת החינוך והפכו "עצמאים" בגיל צעיר. במקרים רבים, יש להניח, כי מי שעומד מאחורי ריסוס צלבי הקרס וכתובות הנאצה מחפש להתסיס ולירוק על הבאר שללא ספק - לא ממנה הוא שותה, היא מדינת ישראל.
בית הכנסת הכיפתי בב"ש (בית כנסת אשכנזי בעל מבנה מיוחד של "כיפה") שעל קירותיו רוססו צלבי הקרס בשכונה ה' הוא בית כנסת מרכזי בעיר ובו מתפללים ניצולי שואה רבים.
טרנר - הסיבה עשויה להיות ההינתקות
מ-HOT מוסרים לנו, כי מדובר בבית כנסת עם אוריינצטיה ימנית. זה אולי מתקשר לדבריו של ראש העיר ומפכ"ל המשטרה לשעבר, יעקב טרנר, בראיון לטלוויזיה, עד כמה שהדברים נשמעים מופרכים. טרנר הוקיע את המעשה והורה למחוק את הכתובות אך מה שלא כל כך ברור היה, הדברים שבחר להוסיף: הוא לא הוציא מכלל אפשרות כי המעשה יכול להיות קשור למאבק בתוכנית ההינתקות.

תאריך:  01/03/2005   |   עודכן:  02/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
כנגד גלינה גוראצקין הוגש שלשום כתב אישום בגין התעללות בזוג התאומים בני השבעה חודשים ברמת גן
ארי סירקין
בית המשפט המחוזי בתל אביב מחק את תביעת התאגידים העומדים מאחורי מרינה הרצליה נגד יעל גרמן וחייב אותם לשלם לה סך של 120,000 ש"ח הוצאות; בית המשפט: נראה שהתביעה הוגשה כמשקל נגד לתביעה שהוגשה על-ידי העירייה נגד המרינה והחברות
ענבל אביב
בזאת מצטרפת נטויז'ן ל-013 ברק, לחברת 012 קווי זהב, לאינטרנט זהב (015) ולבזק בין-לאומי (014) אשר קיבלו רשיון דומה; מטרת הניסוי לבדוק את הפתיחות וההיענות של השוק לתחרות בתחום התקשורת הנייחת
ענבל אביב
בהתאם להנחיות שר האוצר פתח החשב הכללי בהליך תחרותי ופנה ל-11 מבתי ההשקעות הזרים מהגדולים בעולם למכירת 6.5% ממניות בנק לאומי לישראל; בבוקר הוגשו 6 הצעות לרכישת חבילת המניות; נתניהו: ביצוע המכירה מהווה הבעת אמון אדירה במשק הישראלי; ועד העובדים הכריז על סכסוך עבודה
שלומי דיאז
מפקד המחוז הורה לפיקוד המרחב להגביר את הסיורים ואת האכיפה בימים הקרובים; אתמול אירעו במרחב שני אירועי רצח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il