X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הרווח הנקי השנתי רשם זינוק של 43% לעומת 2003 לצד גידול מתון של 6.5% בהכנסות; ההון העצמי של החברה הגיע ל-3.6 מיליארד ש"ח; 150 אלף מנויים חדשים הצטרפו לחברה בשנה האחרונה ומספרם עומד על 2.45 מיליון
▪  ▪  ▪

חברת הסלולר הישראלית - סלקום סיימה את שנת 2004 עם רווח נקי של כ-617 מיליון ש"ח, המהוה זינוק של 43% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. הכנסותיה של החברה עמדו בשנה החולפת על 5.6 מיליארד ש"ח, גידול של 6.5% לעומת ההכנסות בשנת 2003.
סלקום רשמה הצטרפות של כ-150 אלף מנויים חדשים בשנה האחרונה, נתון שמעלה את מספר מנוי הרשת הסלולרית המובילה בישראל ל-2.45 מיליון מנויים, עדיין מעל פרטנר שמפגרת אחריה בכ-100 אלף מנויים.
"שנת 2004 התאפיינה בשיפור השירות ללקוח, בהשקת שירותי הדור השלישי ובתהליך המיצוב והמיתוג מחדש. את השנה סיימנו עם תוצאות פיננסיות המהוות את אחת משנות השיא של החברה", אמר היום יצחק פטרבורג, מנכ"ל סלקום, לרגל פרסום הדוחות.
הרווח התפעולי של סלקום השתפר ב-2004 ב-7% ל-953 מיליון ש"ח והרווח תפעולי, ללא ניכוי פחת, עלה קרוב ל-2 מיליארד ש"ח. הוצאות המכירה והשיווק בשנת 2004 עלו ב-8% לרמה של 661 מיליון ש"ח ואילו הוצאות הנהלה וכלליות בשנת 2004 הסתכמו ב-684 מיליון, כמעט ללא שינוי בהשוואה לשנת 2003.
איתנותה הפיננסית של החברה באה לידי ביטוי בשני מישורים עיקריים - ההון העצמי ותזרים המזומנים. תזרים המזומנים השנתי של סלקום עלה ב-5% והגיע ל-1.47 מיליארד ש"ח, וההון העצמי של החברה עלה ל-3.16 מיליארד ש"ח. מצב זה מאפשר לחברה "להחזיר את כלל התחייבויותיה באמצעות רווחיה התפעוליים בלבד. ביכולתנו גם לממן חלק ניכר מהשקעותיה ואף לפרוע את חובותיה החיצוניים, באמצעות מקורותיה העצמיים", כפי שנאמר על-ידי מנהל הכספים של סלקום.
בהתייחס לעתיד הוסיף פטרבורג ואמר, כי "בשנת 2005 סלקום תמשיך ותתמקד באיכות השירות, בהעצמת מותג סלקום ותבצע קפיצת מדרגה בעולם התוכן הסלולרי עם השקת שירותי i-mode".

תאריך:  01/03/2005   |   עודכן:  01/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
102 שוטרי מג"ב ששירתו כסדירים התגייסו היום לשירות קבע; בחיל מצפים לקליטת כמה מאות שוטרים נוספים
רנית נחום-הלוי
ועדת הכספים אישרה היום קיצוץ בשכרו של עובד שלרשותו רכב צמוד; מדובר בהכנסה של כ-150 מיליון ש"ח למדינה; הוועדה דנה בבקשת האוצר לקצץ במע"מ לבעלי רכב מסחרי, ג'יפים, טנדרים וואנים
מירב לוי
15% מכלל הלומדים לקראת תואר ראשון בישראל בשנת תשס"ג למדו במכללות האקדמיות לחינוך; בשנים אלה עלה אחוז הגברים הלומדים לתואר ראשון במוסדות להכשרת עובדי הוראה מ-14% בתשנ"ח ל-20% בתשס"ג
מחלקה ראשונה
נבחרה לקמפיין ותקבל 15 אלף דולר תמורתו; תוביל את קטלוג הרשת, פרסום בעיתונות הארצית והמקומית ויחסי-ציבור
אורלי ממן
בשנת 2004 הסתכמו השקעות תושבי חוץ בישראל ב-6.6 מיליארד דולר, לעומת 6 מיליארדים ב-2003; גידול מואץ נרשם בהשקעות בנכסים פיננסיים נסחרים של תושבי חוץ, ואלה הגיעו ל-5.4 מיליארדי דולר, לעומת 2 מיליארד ב-2003; השקעות הזרים במניות - 5 מיליארד דולר, הרמה הגבוהה ביותר מאז 2000
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il