חברת צבר תיירות נופש ואירועים, בשליטת חברת המילניום השלישי מקבוצת גנדן, מעבירה את תקציבי הפרסום ויחסי הציבור שלה ממשרד יורו ת"א (צרפתי שטרנשוס זמיר). תקציב הפרסום יעבור למשרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי, בעוד תקציב יחסי הציבור יעבור למשרד שטרית מדיה גרופ.
המדובר בתקציב שיווק בהיקף של כמיליון דולר, והוא כולל פרסום, יח"צ, קד"מ, אינטרנט ושיווק ישיר.
לדברי משה הוכמן, מנכ"ל חברת המילניום השלישי "צבר יזמה את העברת התקציבים לאחר בחינת מספר חלופות, זאת במסגרת התארגנותה לקראת מהלך אסטרטגי כולל, שיחזק את מעמדה ומיצובה כמובילת תחום התיירות בישראל, תוך בידול ברור ממתחרותיה. במסגרת מהלך זה מבקשת צבר לחדש ולרענן את המותג הוותיק והחזק שלה וכן לעדכן את התדמית השיווקית של החברה, תוך התאמתה לצורכי הנוסע הישראלי, בהווה בעתיד".
במסגרת המהלך האסטרטגי, מתוכנן גם שינוי כולל ומקיף של התקשורת החזותית של המותג, כולל בחינת החלפת הלוגו, שינוי ו"מתיחת פנים" לכל סניפי הרשת בישראל, ובידול החברה בשוק תחרותי, בין היתר באמצעות בניית מערך של הצעות ומוצרים ייחודים בכל אחד מהתחומים בהם פועלת החברה: כנסים, אירועים, תיירות פנים ותיירות יוצאת - ליחידים ולקבוצות.
"צבר תיירות נופש ואירועים בע"מ" הינה חברת-בת של החברה הציבורית "המילניום השלישי תיירות ונופש החזקות בע"מ". בעלי המניות העיקריים במילניום השלישי הינם גנדן תיירות ותעופה שבשליטת ה"ה נוחי דנקנר ואבי פישר; משפחת הראל וכן משה הוכמן ואריק שכטר.
צבר נוסדה בשנת 1982 ופועלת זה מספר שנים גם בתחום התיירות היוצאת. החברה משווקת מגוון חבילות נופש לישראל ולחו"ל לכ-150 אלף לקוחות יחידים וליותר מ-3,000 קבוצות וארגונים. מחזור פעילותה בשנת 2002 הסתכם בכרבע מיליארד שקל.
בינואר 2005 התמזגה חברת צבר עם חברת "הוכמן את שכטר - עידן חדש בתיירות בע"מ", העוסקת בארגון כנסים, סמינרים וימי עיון, בהפקת אירועים ובמכירה קמעונאית של נופשים פרטיים וקבוצתיים ללקוחות ישראלים בישראל ובחו"ל.