X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הרווח ברבעון הרביעי, 120 מיליון ש"ח, תרם יותר משליש לרווח הכולל; ההכנסות בשנה החולפת צמחו בכ-9% לרמה של 4.4 מיליארד ש"ח; מספר המנויים בסוף 2004 עומד על 2.13 מיליון
▪  ▪  ▪

חברת פלאפון, השלישית בגודלה בשוק הסלולר בארץ, פירסמה הערב (ה', 3.3.05) את הדוחות השנתיים לשנה 2004 ובהן המפנה המיוחל של זינוק ברווחים. הרווח בשנה החולפת הסתכם בכ-300 מיליון ש"ח, זינוק של פי 10 לערך לעומת הרווח בשנת 2003.
בכך השלימה פלאפון את תכנית ההבראה שלה לאחר הפסדים כבדים בשנים 2001 ו-2002, תוך התאוששות בשנת 2003 ועתה - הזינוק האמיתי ברווח, שמתקרב לליגה של מתחרותיה הגדולות סלקום ופרטנר.
הכנסות בשנה החולפת צמחו בכ-9% ההכנסות של החברה בשנה ל-4.41 מיליארד ש"ח. הרווח התפעולי השנתי עלה ל-560 מיליון ש"ח, והרווח תפעולי ללא ניכויי פחת צמח ב-18% ל-1.16 מיליארד ש"ח.
גם הנתונים לגבי הרבעון הרביעי מלמדים על המשך התאוששות וצמיחה בחברה. ההכנסות ברבעון האחרון עלו בכ-5% ל-1.11 מיליארד ש"ח, הרווח התפעולי צמח ב-20% ל-121 מיליון ש"ח והרווח הנקי זינק ב-45% ל-121 מיליון ש"ח.
ב-2004 צורפו לרשת פלאפון 177 אלף לקוחות חדשים נטו, יותר מסלקום, אבל מתחת לגקצב גיוס הלקוחות של פרטנר. מצבת המנויים של החברה עומדת על עם 2.13 מיליון מנויים.
מנכ"ל פלאפון, יעקב גלברד: התוצאות הכספיות של החברה לשנת 2004 מוכיחות שוב, כי החברה חזרה לפסי צמיחה ורווחיות. פלאפון השלימה בכך את תוכנית המפנה במעבר בתוך שלוש שנים מהפסד של כ-677 מיליון שקל לפני מס לרווח של כ-463 מיליון שקל לפני מס בשנה האחרונה.

תאריך:  03/03/2005   |   עודכן:  03/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
מנהיגי ערב איבדו לחלוטין את סבלנותם כלפי דמשק; אסד: "אני עושה כמיטב יכולתי"; סוריה ולבנון נעדרות מכינוס שרי החוץ הערביים בקהיר; אפילו רוסיה קוראת לנסיגה סורית; יו"ר הרשות הפלשתינית בתום פגישתו עם הנשיא המצרי: "ניתן יהיה להתגבר על הפיגוע בתל אביב "
שלומי דיאז
מעצרו הוארך בעשרה ימים. היה מעורב בהרצחו של הנרי שרביט בבאר שבע; ברשותו נתפסו שני אקדחים ורובה צה"לי
עומר כרמון
עוזר מזכירת המדינה לענייני זכויות אדם: "סעודיה אינה מאפשרת חופש פולחן דתי"; "הרקורד הבעייתי שלה בנושא יחייב את ארה"ב להטיל סנקציות"; האופציה הנשקלת: סנקציות על מכירות נשק
עומר שיקלר
כך עולה מדוח המבוסס על 1,000 בדיקות איכות אוויר שנערכו באזור בשנים 1998-2004; לדברי אנשי פורום התעשיות ברמת חובב, הממצאים שמופיעים בדוח משקפים את תהליך השיפור המתמשכים; דוח העוני הסביבתי לשנת 2004 גילה ממצאים אחרים
מיכאל דבורין
בית הדין הארצי לעבודה פסק שהוראתו של השר שטרית להביא לבאר שבע נהגים מחברות אחרות היתה בגדר "שבירת שביתה"; שר התחבורה: שגיאה חמורה של בית הדין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il