X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כוכבת הפורנו והחשפנית לשעבר טוני פיקס הציבה למכירה באתר המכירות EBAY את אחד משתלי הסיליקון הענקיים שליוו את הקריירה שלה והעניקו לה את "תהילתה"
▪  ▪  ▪
השתל למכירה

אתר המכירות EBAY כבר מכר בתולדותיו לא מעט דברים משונים ובכללם עיירות שלמות, איים, כלות, בתולין ועוד.
אך נראה כי בימים אלה עומד מוצר חדש, מוזר אף הוא, להצטרף לרשימה המכובדת שהוזכרה לעיל. וכרגיל, מסתבר כי לכל מכסה יש סיר וגם את המוצר הזה יהיו מי שירצו לקנות.
המדובר בשתל סיליקון ענקי של כוכבת הפורנו לשעבר, טוני פיקס, שלקראת סוף המילניום "תלתה את נעליה", נטשה את הקאריירה המצליחה שלה ככוכבת פורנו וכחשפנית מצליחה ומצאה לה ג'וב חדש: אמא במשרה מלאה. עם פרישתה מהמקצוע בשלהי 1999 הסירה פיקס באופן מיידי את השתלים וקברה אותם אצלה במחסן. על כך מדווחת סוכנות רויטרס.
לאחרונה, כך לדבריה, עשתה סדר בין חפציה, כשלפתע נחו עיניה על "האובייקט ההיסטורי". "כשראיתי את זה מייד נזכרתי באתר המכירות EBAY שבו אני תמיד קוראת על הדברים המוזרים שניתן למכור בו, ושאלתי את עצמי למה שאני לא אמכור את אחד השתלים הללו?", הסבירה פיקס את צעדה.
ואכן, פיקס העמידה למכירה את אחד משני השתלים שמשקלו של כל אחד מהם הוא ק"ג אחד. "את השני החלטתי לשמור לי למזכרת", הסבירה פיקס. האם יש קופצים על השתל? מסתבר שישנם ומחירו של השתל שהתחיל במחיר הסמלי של 1 דולר כבר קפץ ל-16,500 דולר והמכירה טרם נסגרה. פיקס, מכל מקום, מבטיחה גם להוסיף את חתימתה על השתל לצורך השלמת החוויה לרוכש או הרוכשת המאושרים שיזכו במתנה הבלתי שגרתית.
אגב, אין זו פעם ראשונה ששתלי הענק של פיקס עומדים במוקד תשומת הלב מחוץ לזירה הפורנוגרפית. בעבר (1998) נתבעו פיקס ומועדון החשפנות בו עבדה, עקב טענות של לקוח שהגיע למועדון החשפנות שחזה הענק ומשולל כל הפרופורציות של פיקס פגע בו בפניו בזמן שרקדה ושעקב כך סבל הוא מפגיעה רצינית בפניו. "הרגשתי אילו חטפתי מכת אגרוף", אמר אז הלקוח הזעם. ואכן, בבית המשפט בדקו את טענות הלקוח לעומק, כאשר בין היתר מונה מומחה מיוחד שיבדוק האם היו שתליה של פיקס רכים, או שמא היה ממש בטענות הלקוח. בסיכומו של יום יצאו פיקס ושתליה בשלום מהמשפט ותביעת הלקוח הזועף נדחתה.
פיקס, אגב, מבטיחה לקונה המאושר של השתל גם את כל המסמכים המשפטיים שליוו את המשפט המתוקשר, לרבות מסקנות המומחה והתמונות שצילם.

תאריך:  05/03/2005   |   עודכן:  05/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
פרס עומד להיפגש ביום א' עם שר החוץ של ירדן ולדון עימו בנושא פרויקט תעלת הימים, ים סוף וים המלח
עומר כרמון
ביל גייטס (49), הבעלים של ענקית התוכנה מיקרוסופט והאדם העשיר בעולם, קיבל תואר אבירות ממלכת בריטניה, אליזבת' השנייה; "נהניתי מאוד, שוחחנו על בעיות הבריאות בעולם המתפתח, שפעת העופות ועל תיירות"
עומר כרמון
נשיא תימן: "אני מצפה שהפגישה תביא להתקרבות בין החמאס לרשות הפלשתינית"; "אנו מעוניינים להביא את ישראל לדיאלוג עם כל הזרמים הפלשתינים"; בשבוע שעבר ביקר בתימן ג'בריל רג'וב
עומר כרמון
עיתון הונגרי בשפה האנגלית פיטר עיתונאי, לאחר שיום קודם לכן הגיע לקבלת פנים בשגרירות ישראל בבודפשט כשהוא לובש חולצה פרו-פלשתינית; העיתונאי: "ביקשתי משר החוץ הישראלי להעניק חופש לפלשתין"
עומר כרמון
נשיא ארצות הברית, ג'ורג' בוש, הביע צער על אובדן החיים שנגרם בשל ירי שגוי על הרכב בה נסעה העיתונאית האיטלקיה, ג'וליאנה סגרנה; זמן קצר קודם לכן שוחררה העיתונאית מידי הטרוריסטים בעירק; סוכן מודיעין איטלקי הגן עליה בגופו - ונהרג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il