X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ארבעת החשודים היו מעורבים בתאונה שבה נהרגה לפני חודש תושבת פרדס חנה, מירב גבאי
▪  ▪  ▪

המשטרה התירה הערב (יום א, 6.3.05) לפרסום כי ארבעת החשודים שהיו מעורבים בתאונה הקטלנית שארעה לפני חודש באיזור פרדס חנה בה נהרגה מירב גבאי נעצרו בחשד כי תכננו להתנקש בחייו של עבריין מכנופיה יריבה על-ידי שיגור טיל לאו לתוך אולם חתונות בחדרה.
גורם משטרתי אמר, כי לו ההתנקשות היתה יוצאת אל הפועל עשוים היו להפגע עשרות בני אדם. לדברי המשטרה הארבעה נמלטו מהאיזור לאחר שתוכניתם התגלתה ובמהלך ההמלטות מהשוטרים התנגשו ברכבה של גבאי.
מהחקירה עולה, כי ב-16 בפברואר הגיעו הארבעה, אלירן לוי, יוסי תורג'מן, אלעד בן חיים ויואב חג'ג' לאולם הארועים "פאר" בחדרה שם חגג אדם בשם חני ג'רבי שמחה משפחתית. ג'רבי ולוי מסוכסכים, לטענתה משטרה, ומנהלים מאבקי שליטה בעולם התחתון באיזור. לוי חשד כי ג'רבי מעורב ברצח אחיו של שארע לפני כחודשיים וברצח חמו שארע לפני כחודש.
באולם נכחו אותה עת מאות אורחים והמשטרה, שקיבלה מידע על הכוונה לפגוע בג'רבי, הציבה מארבים סמוים באיזור. מפקד ימ"ר צפון, מנחם חבר, שקיבל הודעה כי צוות שלו זיהה תנועה של ארבעת החשודים לעבר האולם, החליט לבצע מעצר מונע. אלא שארבעת החשודים הבחינו בשוטרים והחלו במנוסה מהמקום.
תחילה עצרו השוטרים את רכבם של בן חיים וחג'ג' אך ניסיון לעצור את הרכב השני בו היו לוי ותורג'מן לא צלח. אלו נסעו במהירות ובנסיעה פראית ובדרך התנגשו במכוניתה של גבאי וגרמו למותה. כוח משטרתי שהגיע למקום עצר אותם.
טענות רבות הושמעו כלפי המשטרה על שניהלה מרדף וסכינה חיי עוברי אורח. במשטרה הכחישו קיום מרדף וטענו כי ניתנה הוראה שלא לרדוף אחר הרכב.
בדיקת השטח סביב אולם האורעים גילתה מקום מחבוא שבו הוסתר טיל לאו. מאחר ולטענת הבלשים ארבעת החשודים נראו באותו איזור המשטרה מייחסת להם תכנון מוקדם של כוונה לרצח וטוענת כי הטיל הונח שם מבעוד מועד כדי לשמש אותם בביצוע ההתנקשות, שכאמור סוכלה.
פרקליטות מחוז הצפון גיבשה כתב אישום נגד הארבעה וביקשה את מעצרם עד תום ההליכים הפלילים. לוי טען בבימ"ש, כי המשטרה מעלילה עליו. "אין לי שום קשר לטענות הללו" אמר בבימ"ש. הארבעה עצורים עד החלטה אחרת.

תאריך:  06/03/2005   |   עודכן:  06/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
כך במכתב שהוציאה מזכירות יצהר לעורכי התוכנית בעקבות כוונתם לארח את סרן מאור שושן בעניין יחסיו עם היישוב; דובר היישוב, יגאל אמיתי טוען, כי המזכירות תגיש כתב תביעה גם נגד מערכות העיתונים 'מעריב' ו'במחנה', "הכתבות היו רצופות שקרים, סילופים, השמצות וחצאי-אמיתות", כך לדבריו
רנית נחום-הלוי
את הצעת החוק הגישו חברי הכנסת גלעד ארדן, גילה גמליאל וגדעון סער; ההצעה תעלה לאישור בקריאה טרומית במליאת הכנסת; עוד בהצעת החוק: יוספו מספר מצומצם של משרות בכירות שאליהן יתבצע המינוי מבלי שתחול עליהן חובת המכרזים; החשש הוא, שהחוק ישמש הכשר למינויים פוליטיים בעיקר מקרב אנשי הליכוד
יואב יצחק
הוועדה זומנה לדיון ליום 28.3.05; מועמדים רבים לכל תפקיד
עומר שיקלר
השניים ייפגשו בימים הקרובים וידונו בהעברת הערים; מפקד אוגדת איו"ש נפגש עם מקבילו הפלשתיני; שרון ייפגש עם בוש בחודש הבא
אורלי ממן
השלימה גיוס של 250 מיליון ש"ח בחודש האחרון; מחיר האג"ח בהנפקה נקבע על 105.0, משקף תשואה שנתית לפדיון של 4.27% - מרווח של 1.3% מעל אג"ח ממשלתי בעל טווח פדיון דומה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il