X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
את ההצעה העלה שר הביטחון בפגישה שקיים עם ח"כ איוב קרא; ח"כ אלי ישי יניח היום הצעת חוק לפיזור הכנסת בהסכמת הסיעות; לדבריו, "אני שואל מדוע ללכת עכשיו למשאל עם ושנה אחר כך ללכת לבחירות. לא עדיף להשקיע את עלות המשאל עכשיו"?
▪  ▪  ▪

שר הביטחון שאול מופז העלה היום (ב', 4.3.05) רעיון כי ארבעה חברי כנסת מהמורדים מהליכוד [איוב קרא, אהוד יתום, נעמי בלומנטל ומיכאל רצון] יצטרפו לפגישתו עם אבו מאזן [ראו קישור]. זאת במטרה לשכנעם לתמוך בתקציב המדינה.
בפגישה שהתקיימה הבוקר בין ח"כ איוב קרא, הנמנה כאמור על קבוצת המורדים, אמר מופז כי ישוחח על הצעתו עם ראש הממשלה. ח"כ קרא אמר בתגובה: "איננו יכולים להצביע על התקציב כמו שהוא. תמיכה בתקציב משמעותה תמיכה בתוכנית פינוי חד-צדדית. הצעת מופז תעלה לדיון במפגש שנקיים עם חברי הכנסת המורדים בליכוד. קיים סיכוי שאם יהיה תיאום למיגור הטרור, נשקול צעדינו".
בפגישה ביקש ח"כ קרא משר הביטחון לפרק את היחידות המגזריות הדרוזיות והבדואיות, כך שתהיה אינטגרציה רחבה של כל החיילים מכל המגזרים בצבא. השר מופז השיב כי בכוונתו לבצע סקר בקרב המתגייסים במגזרים אלה, ואם יתברר שיש רוב נגד התגייסות אתנית, הוא ישקול מחדש את קיום היחידות.
הצעת חוק: פיזור הכנסת ה-16
יו"ר תנועת ש"ס, ח"כ אלי ישי, מתכוון להניח היום (ב', 7.3.05) הצעת חוק לפיזור הכנסת כאשר התאריך ייקבע בהסכמה על-ידי נציגי הסיעות. לדברי ח"כ ישי, "כל אלו החוששים ממלחמת אחים אני שואל מדוע ללכת עכשיו למשאל עם ושנה אחר כך ללכת לבחירות. לא עדיף להשקיע את עלות המשאל בתרופות או בילדים וללכת מיד לבחירות בהסכמה?".
ח"כ ישי מדגיש, כי אם המטרה היא הקטנת שסעים, אזי הליכה לבחירות וודאי תהיה מקובלת על כל הקשת הפוליטית החל מראש הממשלה דרך המורדים וכלה בשינוי ומפלגות הימין. זאת לעומת, משאל עם שאינו בקונצנזוס ומנוגד לעמדת גדולי ישראל.
"מי שיתנגד לבחירות ויתמוך במשאל עם חושש לכסאו יותר מלעמו. לא ניתן לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. מי שרוצה ודואג לעם, אז שיגיד באופן נחרץ את דברו", כך לדברי ח"כ ישי. בש"ס, מבהירים היום כי עמדת התנועה נותרה איתנה נגד קיום משאל עם והמהלך הנוכחי הוא אופציה, דרך חדשה המציגה אותה מטרה דרך אמצעי אחר.
בימים אלה מנוסחת לראשונה הצעת חוק יסוד משאל עם, ליישום תוכנית ההינתקות. על המלאכה הופקד יו"ר ועדת החוקה, חוק ומשפט של הכנסת, אשר בימים הקרובים מתעתד להביא את נוסח הצעת החוק להצבעה עקרונית בוועדת החוקה. הסיכוי, הוא שיהיה רוב בוועדה לאישור הצעת החוק, אולם אין די בכך, על ההצעה לעבור במליאת הכנסת, שם יחסי הכוחות שונים מהוועדה. לעניין זה, העיניים נשואות ל-11 חברי סיעת ש"ס.

תאריך:  07/03/2005   |   עודכן:  07/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
התפטר על רקע הפגנות אשר מתרחשות בשבועות האחרונים נגד ממשלתו ברחבי המדינה
יפעת גדות
המכשיר, שעבד על שיטה של שידור צלילים על-ידי תנודות חשמליות, פותח במקורו כדי להקל על חייהם של לקויי השמיעה ולאפשר להם לשמוע ולדבר
יואב יצחק
המשטרה פועלת להוצאת צווים נגד אותם אנשי עסקים שפעלו באמצעות החברה לנאמנות של בנק הפועלים כדי לחקור פעילותם במוסדות פננסיים אחרים; חלק מהם פעלו באותה שיטה כשביצעו העברות בסכומים הנמוכים מ-1 מיליון ש"ח; המשטרה עומדת לחקור את גוסינסקי ואת מי שנחשב יד ימינו, צבי חפץ
יפעת גדות
מפעל הפיס משיק קמפיין חדש למוצר הדגל לוטו תחת הסיסמא - "מי הבא בלוטו?"; עלות הקמפיין- מיליון דולר; בפיס החליטו גם על רענון המסכה הוותיקה והמוכרת לזוכים
מחלקה ראשונה
בכוונת הרשת לפתוח במהלך השנה הקרובה 6-8 חנויות חדשות בהשקעה של כ-1 מיליון$ ולהגיע לכ-40 סניפים עד סוף 2005; בימים אלה פתחה תמנון שתי חנויות חדשות: במתחם ביג בבאר-שבע ובקניון חוצות אשקלון; סניפים נוספים של הרשת יפתחו במהלך השנה הקרובה בתל חנן, מודיעין, כרמיאל, קניון איילון ועוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il