X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עיריית תל-אביב-יפו מפיקה סדרה של חגיגות ואירועים המוניים לפורים בכל רחבי העיר
▪  ▪  ▪

"אין מה להתחפש במקום אחר" - הפקת ענק של עיריית תל-אביב-יפו בסדרה של חגיגות ואירועים המוניים לפורים בכל רחבי העיר:
לאחר מספר שנים בה קיימה עיריית תל-אביב-יפו מספר מצומצם של אירועים בפורים, הוחלט השנה להפיק סדרה של חגיגות ואירועים המוניים ברחבי העיר. במרכז החגיגות יעמוד "הקרנבל של מאיר" - הילולה והפנינג לכל אורכו של רחוב דיזנגוף. בשכונת התקווה תתקיים תהלוכה ססגונית ובמוזיאון תל אביב יוקם מתחם סדנאות יצירה.
ליאת אחירון, הפיג'מות, רוני סופרסטאר, יעל דואני, הופה היי, דליק ווליניץ, שרון צור, דודו זר (פרפר נחמד), טל מן, אלון ליטבק ומורן גרוס (ניקלודיאון), דקלה קידר, גור ואוח, רגע וגלי פוגשים את קליוסטרו הקוסם, קרנבל ברזילאי עם סלסה גרוב ופרלה מלקוס, צעירי תל-אביב, היפ הופ פורימי עם מומי לוי, MC שירי ועוד בהנחיית פישי הגדול ועוד הרבה אמנים אחרים יקחו חלק בחגיגה צבעונית של מופעים, תחפושות, מסכות, רעשנים, שירים וריקודים.
מופעי חוצות - קרקסים, להטוטנים, קוסמים, בובות ענק, מעגלי מתופפים, תזמורות צעידה, פינות יצירה, פינות איפור של ירין שחף ועוד.
הקרנבל של מאיר יתקיים ביום שיש בדיזינגוף בשעות 10:00 - 14:00, מכיכר דיזנגוף עד שדרות בן גוריון. העירייה תעמיד לרשות החוגגים המגיעים ברכבות הסעות לאירוע בדיזנגוף.
עדלאידע בתקווה
תהלוכה ססגונית של תלמידי בית הספר למשחק של יורם לוינשטיין בשיתוף ילדי השכונה. התהלוכה תצא מרחבת בית הספר למשחק, רח' המבשר 22 דרך שוק התקווה עד רחבת המרכז הקהילתי בית דני עם חגיגת ענק ברחבת המרכז. התהלוכה תתקיים ביום שישי, בשעה 10:30, שכונת התקווה. בשעה 09:00 ו-15:00 - הצגת ילדים "הגדת סוף עונה" בבית הספר למשחק. הכניסה חופשית.
במוזיאון תל-אביב "אמנות מתחפשת"
יום שישי, בשעה 10:00 - 14:00, במתחם המוזאון ובמרכז לחינוך מאירהוף (רח' דובנוב 8). חגיגה של צבעים, צורות וצלילים בהפנינג פורימי ענק בשיתוף מגמות האמנות של תיכון עירוני א' לאמנויות. להתחפש ליצירות אמנות, לעצב כובעים בעקבות אומנים, ליצור מסכות, לבנות צעצועים, להתאפר ולשמוח בחגיגה פורימית של אמנות.
מסיבת פורים אירית - HAPPY HOUR - לכבוד האוהדים האירים הבאים לארץ למשחק הכדורגל בין נבחרות ישראל ואירלנד. הרעיון לקיים מסיבה פתוחה לקהל הרחב בהאנגר 11 ובחניונים שלידו, עם הרכבים שינגנו מוסיקה אירית.
פורים באופרה
שבת, 26 במרס, בשעות 11:00 - 16:00 באכסדרת המשכן לאמנויות הבמה - בית האופרה. ליצנים, מספרי סיפורים, מלאכת יד, פינות איפור והלבשה, הופעות אופראיות היתוליות לחג הפורים, שירת אופרה לילדים ועוד המון הפתעות.
הפקה: לשכת הדובר והמחלקה למופעים בעיריית תל אביב יפו.

תאריך:  07/03/2005   |   עודכן:  07/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
בסוף 2003 היו 3,417,000 נשים בישראל; תוחלת החיים של נשים בישראל – 81.5 שנים, לעומת 77.5 שנים לגברים;85% מהנשים מרוצות מעבודתן, אך רק 45% מרוצות מההכנסות מהעבודה
עומר כרמון, עומר שיקלר
שר החוץ, סילבן שלום, נפגש עם מזכ"ל האו"ם, קופי אנאן: "יש לפרק מנשקו את החיזבאללה"; הבית הלבן: "נסיגה מלאה עד חודש מאי"; שגריר סוריה בוושינטון: הנסיגה המלאה תושלם עד מאי-יוני
ארי סירקין
את הדברים אמר שגריר האיחוד האירופי בישראל; הוא הוסיף כי על ישראל לאמץ את הסטנדרטים הבינלאומיים הגבוהים ביותר להגנה על זכויות קניין רוחני; הפגיעה הכספית הישירה מוערכת בכ-1.1 מיליארד ש"ח בשנה
מירב לוי
סדנת בישול לטיול בחבל פריגור בצרפת; לבלות ברודוס בפסח, לקפוץ למלטה בפורים ולתכנן את חושפת הקיץ בניו יורק
אורלי ממן
לפני כחודש הודיעה החברה כי חתמה על גם על הסכם עם חברה גדולה בקנדה; היקף הפרויקט המשותף מוערך ב-3 מיליון דולר במהלך השנתיים הקרובות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il