X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תקדיש את רוב חודש מרץ לציון אירועים הקשורים לקידום מעמד הנשים בשיתוף מועצת נשים יישובית
▪  ▪  ▪

עיריית רמת השרון תציין את "יום האישה" הבינלאומי שיחול מחר (ג', 8.3.05). ראש העירייה איציק רוכברגר וסגניתו נורית אבנר, יזמו בשיתוף יועצת ראש העיר למעמד האישה עו"ד איילת ג'ינו ומנכ"לית מועצת נשים עדנה חרותי, מגוון פעילויות ואירועים לציון היום, במטרה להעלות את המודעות לקידום מעמד האישה.
העירייה תקדיש את רוב חודש מרס לציון אירועים הקשורים לקידום מעמד הנשים, עד ל-15 למרס, כל הפעילויות של מועצת הנשים ברמת השרון נעשות בתמיכה ובעידודו של ראש העירייה, איציק רוכברגר.
מעיריית רמת השרון נמסר, כי מדיניות העירייה הינה לעודד ולשתף נשים בעשייה הציבורית השוטפת. בעיריית רמה"ש תופסות הנשים חלק ניכר ממצבת הפקידות הבכירה ביחס לערים אחרות ואחוז גבוה מקרב המשרות הבכירות מאוישות על-ידי הנשים. נוסף על כך, במועצת העיר של רמת השרון, ישנן שש חברות מועצה, מתוך 15 חברים, אחוז גבוה באופן יחסי לערים אחרות.
מועצת הנשים מונה כ-25 חברות שנבחרו מכל מגזרי החברה, וכוללת מורות, עו"ד, אמניות, נשות עסקים, עקרות בית ועוד, שפועלות בהתנדבות. במסגרת מועצת הנשים, הוקמו וועדות שונות שבאו לקדם את מעמד האישה, וכמו כן לקדם פרויקטים בנושאי חינוך, שוויון בין המינים, מניעת אלימות במשפחה ועוד.
ובתוך כך, מרכז השלטון המקומי, בשיתוף ’הרשות לקידום מעמד האישה במשרד ראש הממשלה’, מקיימים זו השנה הרביעית ברציפות, אירוע חגיגי של בחירת עובדת רשות מקומית המהווה דמות למופת ולחיקוי כראויה להוקרה ארצית, התורמת לקידום מעמד האישה ופועלת למען הקהילה. נציגת רמה"ש שנבחרה, היא יו"ר הרשות למניעת אלימות והתמכרויות, רותי ליאור, שתייצג את העיר במהלך טקס חגיגי שייערך בבאר שבע בתאריך 30.03.05.
סגנית ראש העירייה, נורית אבנר, ציינה: "יום האישה הבינלאומי, נחגג רק יום אחד בשנה, אנחנו בעירייה ובמועצת הנשים, פועלות בכל יום ויום בשיתוף ארגוני הנשים ביישוב, כדי להביא להעלאת המודעות בנושא מעמד האישה. התפקיד שלנו כנציגות ציבור, הוא לשמש עוגן לנשים בחברה שמרגישות מפוחדות וסובלות בשקט, צריך בכל יום להעלות את המודעות לנושא, לדאוג לאכיפת החוק ולהשריש את החינוך הזה גם לילדים שלנו מגיל צעיר, רק ככה תהיה לנו חברה טובה יותר".

תאריך:  07/03/2005   |   עודכן:  07/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורלי ממן
ראשי בנק הפועלים בשיחת ועידה עם אנליסטים ומשקיעים; צבי זיו: "קיבלנו הוראה מהמשטרה לא לגלות לאיש על החקירה"; משדרים מסרים של הרגעה ושל אוירת עסקים כרגיל; המניה, בתגובה משנה כיוון ונסחרת בעליה של 0.5%
מיכאל דבורין
בימים אלו מתנהלות בבתי המשפט בתל אביב מספר תביעות בין בעלי השליטה בחברת האופנה - אורי רביבו, ומי שהיתה זוגתו במשך 27 שנים, זהבה לוי; לטענת זהבה לוי, רביבו מנהל מזה מספר חודשים מלחמת חורמה בניסיון לנשל אותה מכל נכסיה, ולרכוש את חלקה ברשת האופנה "מיס לגוט" במחיר הנמוך ביותר האפשרי
מירב לוי
טוען: מדיניות מנהל התעופה מונעת תחרות, הגדלת היצע והורדת מחירים; בכוונת התאחדות המלונות להצטרף לבג"צ, במידה ויוגש על-ידי חברת אוסטריאן איליינס בנושא דחיית בקשתה להוספת טיסות
הדר פרבר
עיריית תל-אביב-יפו מפיקה סדרה של חגיגות ואירועים המוניים לפורים בכל רחבי העיר
יפעת גדות
בסוף 2003 היו 3,417,000 נשים בישראל; תוחלת החיים של נשים בישראל – 81.5 שנים, לעומת 77.5 שנים לגברים;85% מהנשים מרוצות מעבודתן, אך רק 45% מרוצות מההכנסות מהעבודה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il