X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך אמר ח"כ יהלום בשל החובות הנאמדים על כ-300 מיליון ש"ח; לדבריו, כך הם יוכלו להמנוע את האפשרות שבתי החולים יפנו אל ספקים חלופיים להשגת הציודים
▪  ▪  ▪

"על הספקים המאוגדים באיגוד לשכות המסחר, להפסיק לספק ציודים לבתי החולים הממשלתיים החייבים להם כספים". כך אמר ח"כ שאול יהלום, יו"ר ועדת העבודה, הרווחה והבריאות בכנסת, במפגש שנערך ביום א' (6.3.05) עם מספר נציגי ענפים מובילים באיגוד לשכות המסחר.
לדברי ח"כ יהלום, כך הם יוכלו למנוע את האפשרות שבתי החולים יפנו אל ספקים חלופיים להשגת הציודים. ח"כ יהלום ציין, כי "ספקי הציוד הרפואי צריכים לפעול כקבוצת לחץ בכדי לשפר את מוסר התשלומים של בתי החולים הממשלתיים".
במהלך המפגש העלו ספקי הציוד הרפואי בפני ח"כ יהלום את נושא חובות בתי החולים הממשלתיים הנאמדים על כ-300 מיליון ש"ח שהינם חובות בחודש ספטמבר 2004.
בנוסף, נציגי המגזר העסקי, החברים באיגוד לשכות המסחר, העלו בפני ח"כ יהלום שלושה נושאים בעייתיים נוספים שבהם הם נתקלים מול משרד הבריאות. להלן 3 הנושאים:
- נציגי המגזר העסקי ביקשו להרחיב את 'סל הבריאות', כך שהתקציב שמופנה למיכשור רפואי שיכול להחליף אשפוז יקר בתי חולים, יגדל ויגיעו לכ-20% (כיום עומד על אחוזים בודדים). לדברי ח"כ יהלום, "המדע תמיד מהיר יותר מהתקציב ולכן תמיד יהיו תרופות שלא יכללו בסל. לכן מומלץ לכל איגוד עובדים ליזום ביטוח עבור תרופות שלא כלולות בסל".
- הנציגים מבקשים לאשר את חוק אמ"ר, שיסדיר את נושא היבוא והשיווק של ציוד רפואי בארץ, במטרה לקבוע מנגנון אחיד וסמכות אחת מפקחת על היבוא בתחום זה. כיום, העברתו מתעכבת בשל חילוקי דעות בין משרדי הבריאות והתמ"ת (מכון התקנים) על חלוקת סמכויות.
- הנציגים דורשים להקטין את זמן ההמתנה לקבלת רישיונות לייבוא ולשווק מוצרים שבאחריות משרד הבריאות בתחומי הציוד הרפואי והתמרוקים. יצוין, כי נכון להיום קיים 'צוואר בקבוק' ביחידות הממונות על מתן הרישיונות, כשמשך הזמן לקבלת רישיון ליבוא ציוד רפואי נמשך בין 6 חודשים ל-8 חודשים, וליבוא תמרוקים בין חודשיים ל-3 חודשים.

תאריך:  08/03/2005   |   עודכן:  08/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
התקנות קובעות כי מבנים חדשים שייבנו בשיטת הפל-קל, יהרסו לאלתר וכי בנייה של מבנים בשיטה זאת תגרור אחריה העמדה לדין ועונשי מאסר
אורלי ממן
כלל פיננסים גמל והשתלמות היא מן הגופים הלא בנקאיים הגדולים בארץ לניהול קופות גמל וקרנות השתלמות; היקף הנכסים בניהול החברה מגיע לכ-1.7 מיליארד ש"ח
אורלי ממן
"גדיש", בעלת היקף נכסים של כ-18.6 מיליארד ש"ח, רשמה בפברואר תשואה נומינלית נטו בשיעור של 1.1%; "דפנה" של בנק מסד רשמה תשואה נומינלית של 1.14%
יפעת גדות
משפחות עם מפרנס אחד הן בעלות סיכוי קטן להיחלץ מעוני ולכן הן זקוקות לתשומות מיוחדות כדי להשיג עצמאות כלכלית
הדר פרבר
המדריך מקיף מידע על התקשורת והמדיה בישראל, על ענפיה השונים; חוגג עשור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il