X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
- הודעה מטעם הבצפר
▪  ▪  ▪

הבצפר, בית הספר הגבוה של חברות הפרסום בישראל, פותח בימים אלה השתלמות נוספת בנושא שיווק ופרסום אינטראקטיבי.
ההשתלמות מיועדת לאנשי שיווק ופרסום, המבקשים להרחיב את הידע וההבנה שלהם על שיווק ופרסום אפקטיבי באינטרנט ובמדיה הדיגיטלית, כאשר להשתלמות זו נרשמו עד כה מנכ"לים, סמנכ"לים ופרסומאים רבים.
ההשתלמות כוללת ארבעה מפגשים של ארבע שעות אקדמיות, המלוות בהרצאות של מנהלי חברות האינטרקטיב, תמיר יולביץ מנכ"ל D-SAY ותימור גורדון מנכ"ל ARC INTERACTIVE, שיציגו בהשתלמות דוגמאות לקמפיינים מהארץ ומהעולם.
ורד בטש סמנכ"ל שיווק הבצפר של חברות הפרסום: "השתלמות זו היא השנייה שאנו עורכים בנושא האינטראקטיב ומסתבר שאנו הגוף היחיד בארץ המקיים השתלמות ממוקדת בתחום זה, באופן שמרכז את כל החומר הרלוונטי לתחום. עד כה רוב האנשים העוסקים בתחום האינטרקטיב, רכשו את השכלתם וניסיונם בדרך תוך כדי עבודה. ההשתלמות שלנו מהווה עבורם הזדמנות יוצאת דופן לבוא ולקבל את החומר באופן מאורגן, מלווה בדוגמאות תוך הצגת המניעים האמיתיים ולא ספקולציות שנאמרו בפרוזדור כזה או אחר".
בין הנושאים שילמדו: אינטרנט ככלי שיווקי, מונחים מרכזיים בפרסום אינטראקטיבי, טכנולוגיות ושיטות לפרסום באינטרנט, שימוש באינטרנט ככלי לחיזוק המותג, הגדלת מכירות והרד-סייל באינטרנט, האינטרנט ככלי קד"מ, שילוב פרסום בתוכן, סקירת מפת המדיה האינטראקטיבית בארץ, תכנון מדיה באינטרנט, שיווק במדיות החדשות (סלולר,טלוויזיה אינטראקטיבית), כלים ושיטות למדידת אפקטיביות של פרסום אינטראקטיבי ועוד.
הבצפר, בית הספר של משרדי הפרסום בישראל, הוקם לפני 3 שנים על ידי איגוד חברות הפרסום במשותף עם חברות הפרסום.
הבצפר "נולד" במטרה להכשיר כוח אדם מיומן למקצועות הפרסום ב-6 מסלולים שונים: תקציבאות, פלנינג, מדיה פלנינג, הפקת פרסומות, יחסי ציבור ודוברות. מטרה נוספת העומדת בפני הבצפר היא לההשביח את הרמה המקצועית של העוסקים בפרסום ושיווק, על-ידי קיום ימי עיון והשתלמויות בתחומי ידע רלוונטים.

תאריך:  08/03/2005   |   עודכן:  08/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורלי ממן
הערכה: יותר מ-5,000 עובדים מקצועיים חסרים בתעשיה; בעקבות המצוקה המתמשכת - נשיא התאחדות התעשיינים יזם ניהול מרכז הכשרה מקצועית שיכשיר עובדים למקצועות נדרשים בתעשיה
גלית יצחק
כך אמר ח"כ יהלום בשל החובות הנאמדים על כ-300 מיליון ש"ח; לדבריו, כך הם יוכלו להמנוע את האפשרות שבתי החולים יפנו אל ספקים חלופיים להשגת הציודים
ענבל אביב
התקנות קובעות כי מבנים חדשים שייבנו בשיטת הפל-קל, יהרסו לאלתר וכי בנייה של מבנים בשיטה זאת תגרור אחריה העמדה לדין ועונשי מאסר
אורלי ממן
כלל פיננסים גמל והשתלמות היא מן הגופים הלא בנקאיים הגדולים בארץ לניהול קופות גמל וקרנות השתלמות; היקף הנכסים בניהול החברה מגיע לכ-1.7 מיליארד ש"ח
אורלי ממן
"גדיש", בעלת היקף נכסים של כ-18.6 מיליארד ש"ח, רשמה בפברואר תשואה נומינלית נטו בשיעור של 1.1%; "דפנה" של בנק מסד רשמה תשואה נומינלית של 1.14%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il