X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החברה הניו יורקית, המנהלת השקעות בהיקף של כמיליארד דולר, מזהה פוטנציאל צמיחה בישראל ומחפשת הזדמנויות השקעה בארץ
▪  ▪  ▪

חברת ההשקעות האמריקנית לאורוס, המתמחה בניהול השקעות בחברות ציבוריות בתהליך צמיחה, הודיעה על פתיחת סניף ישראלי ברמת-גן. לאורוס, המנהלת השקעות בלמעלה מ-130 חברות אמריקניות ציבוריות, מעוניינת להפנות מימון גם לחברות ישראליות ורואה בכך הזדמנות להרחבת ההשקעות מחוץ לארה"ב.
את הסניף הישראלי ינהלו דיוויד גרין, מנהל שותף בלאורוס ובעל ניסיון של למעלה מעשר שנים בשוק ההון הישראלי, והווארד סטרלינג, בעל 25 שנות ניסיון בביצוע עסקאות פיננסיות עבור חברות ישראליות.
לדברי גרין: "לאחר שביססה את עצמה כמובילה בשוק האמריקני, רואה עכשיו לאורוס הזדמנות להשיג אחיזה בישראל, מדינה בעלת מוניטין בהקמת חברות חדשניות בתהליכי גדילה. במימון חברות מסוג זה יש צורך בגמישות ובפתרונות פיננסיים בעלי יחס עלות-תועלת גבוה, ולאורוס מתמחה במתן פתרונות לצרכים ייחודיים אלה של חברות בצמיחה".
גרין הוסיף, כי הווארד סטרלינג העומד בראש המשרד הישראלי ימנף את ניסיונו העשיר בתחום השיווק וההשקעות כדי לבסס ולהגדיל את מערך לקוחות החברה בישראל ובארה"ב.
הווארד סטרלינג, מנהל הסניף הישראלי, כיהן בעבר כמנהל חברת ההשקעות הישראלית אוסקר גרוס והקים את קרן הון סיכון 'מופת' ביחד עם חמי פרס. סטרלינג ניהל בעבר את חטיבת ההשקעות של בנק ההשקעות הניו-יורקי-Sands Brothers Asset Management/Laidlaw Ltd והיה שותף בכיר במשרד עורכי הדין Rifkind & Sterling בבוורלי הילס, קליפורניה, אשר התמחה בעסקאות מניות עבור חברות טכנולוגיה וביוטכנולוגיה. הוא בוגר תואר במשפטים מאוניברסיטת הרווארד ותואר ראשון מאוניברסיטת קולומביה.
דיוויד גרין הינו רואה חשבון בהכשרתו, מחזיק בתואר MBA מאוניברסיטת תל אביב, ובתואר בוגר מהאוניברסיטה העברית בירושלים. בשנות עבודתו בישראל מילא גרין מגוון תפקידים בשוק ההון בהם: אנליסט פיננסי, ומנהל השקעות ראשי של איגוד שוקי ההון, זרוע שוק ההון וחתמות של בנק איגוד.

תאריך:  09/03/2005   |   עודכן:  09/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
כך מדווחת רשת GNC; צריכת ויטמין B1 לפני שתיית אלכוהול עשויה למנוע את תופעת האנגהובר, אך למרות הסיוע במניעת התופעה, הוא אינו מבטל את השפעתו של האלכוהול ולכן אין לבצע פעולות מסוכנות המחייבות עירנות
מירב לוי
מטוס 777 החדש המריא מ-Paine Field שבאוורט, וושינגטון, בשעה 10:00 בבוקר, זמן מקומי; המטוס מסוגל לחבר בין כל שתי ערים בעולם ולאפשר טיסה ללא חניות או עצירות ביניים
שלומי דיאז
ביצע את המעשים מאז היותה בת 7; החשוד כופר באשמה
הדר פרבר
חבר הכנסת המוביל ברשימה הוא יוסי שריד שנכנס למקום השביעי
ארי סירקין
בית המשפט המחוזי בחיפה דחה ערעור של אדם שהורשע בכך שכתב כרזה נגד חוקר משטרה משום שלדעתו הוא משתף פעולה עם עבריינים; בית המשפט הוסיף כי ידיו כבולות וכי במדינת ישראל נאשם עלול להיות מורשע בהטחת דברי עלבון גם אם דבריו נכונים ורלוונטיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il