X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך אומר לושיאן ליפאנסקי מנהל בכיר בחברת הייעוץ הבין-לאומית דלוייט אשר התארח בארץ לרגל כנס שערך האיגוד הישראלי לטכנולוגיות הגריד בנושא; בכנס השתתפו כ-150 מנהלי מחשוב ומקבלי החלטות מהתעשיה ומהמגזר הפיננסי
▪  ▪  ▪

"ה-ROI (החזר על השקעה) הממוצע בפרויקטים, בהם הייתי מעורב, של הטמעת טכנולוגית הגריד בבנקים בעולם עומד על ממוצע של כ-9 חודשים", כך חשף (ג', 8.3.05) לושיאן ליפאנסקי (Lucian Lipinsky), מנהל בכיר בחברת הייעוץ הבין-לאומית דלוייט (Deloitte).
הדברים נאמרו בכנס שערך האיגוד הישראלי לטכנולוגיות הגריד בכנס השתתפו כ-150 מנהלי מחשוב ומקבלי החלטות מהתעשיה ומהמגזר הפיננסי. לדברי ליפאנסקי טכנולוגיית הגריד מאפשרת חיסכון של בין 15% ל-90% מעלות הטרנזקציות, ללקוחות שלהן סייעה דלוייט בהטמעת הטכנולוגיה.
יצוין כי בארה"ב ובאירופה מושקעים מאמצים רבים עלי-ידי בנקים ומוסדות פיננסיים, להטמעת טכנולוגיית הגריד. מדינות אירופה, משקיעות מאות מיליוני דולרים בסיוע להטמעת טכנולוגיה זו מתוך ראייתה כטכנולוגיה אסטרטגית לקידום היתרון התחרותי של הכלכלה בעידן הגלובליזציה.
ליפאנסקי הסביר, כי מידת החיסכון תלויה במידה רבה במהירות העברת הנתונים הקיימת ברשת המחשבים. לדבריו, עיקר החיסכון הינו בעלות האחזקה. לעיתים נוטים להתייחס לעלויות רכישת המחשבים, אולם לעיתים ההוצאה על אחזקת המחשבים גדולה אף יותר. מאחר שטכנולוגית הגריד מאפשרת להפעיל את כל המחשבים באמצעות מערכת הפעלה אחת, נוצר חיסכון משמעותי בעלויות האחזקה. זאת אחת הסיבות לכך שהחזר ההשקעה בהטמעת טכנולוגיית הגריד כה מהיר.
ג'ון דיוויס (John Davies), ארכיטקט טכנולוגי בכיר ומרצה בעל שם עולמי, אשר הגיע לישראל לסדרת פגישות עם מנהלי מחשוב בחברות המובילות בישראל, הסביר בכנס כי חיסכון נוסף נובע מהיכולת להשתמש במשאבים קיימים. "באמצעות טכנולוגית הגריד ניתן להשתמש בכוח מחשוב של מחשבים קיימים ולחסוך על-ידי כך בעלויות רכישת מחשבים חדשים", הסביר.
ליפאנסקי סיים את דבריו, בכך שהסביר כי במקרים רבים אין טעם כיום ברכישה של מחשבי-על המנוצלים רק ב-15-20 אחוז מהזמן. זאת בשעה שניתן להשיג את אותו כוח מחשוב באמצעות המשאבים הקיימים. "הגריד הינה מהפיכה. בשעה שהאינטרנט מאפשר למחשבים לדבר אחד עם השני. הגריד מאפשר למחשבים לעבוד אחד עם השני. ארגונים שימהרו להטמיע את הגריד יזכו ליתרון תחרותי", הסביר ליפאנסקי.
אבנר אלגום, מנכ"ל האיגוד הישראלי לטכנולוגיות הגריד (IGT), הבהיר את הפוטנציאל הגדול שבגריד: "לפי מחקרים אחרונים", מוסר אלגום, "נתח השוק של טכנולוגית הגריד צפוי לצמוח מ-700 מיליון דולר ב-2005 לתעשיה של כמעט 20 מיליארד דולר ב-2010".

תאריך:  10/03/2005   |   עודכן:  10/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
ככל הנראה לא מדובר באירוע טרור אלא ברעש חזק מאגזוז של רכב או מקרה דומה
עומר כרמון
בארכיון הסרטים באוניברסיטת פלורידה נמצא מטמון - סרט סטודנטים בכיכובו של סטודנט צעיר, שהפך שנים אחדות לאחר מכן לאגדה - ג'ים מוריסון, סולם להקת הדלתות (The Doors)
עומר כרמון
הפנטגון: "מטוס צבאי אמריקני אכן טס בקרבת האזור שהוכרז בידי ישראל כשטח אוירי סגור, אולם המטוס לא חדר לשטח הסגור ונותר בתחום האוירי הבינ"ל"
רנית נחום-הלוי
במילים קשות אלה סולק ח"כ יתום מהליכוד מכנס שהתקיים בדליית אל-כרמל ואורגן על-ידי תושבי גוש קטיף; הדברים נאמרו לאחר שח"כ יתום מחה בנחרצות על דברי אחד הנואמים שקרא לסרבנות
עומר כרמון
משרד החוץ מזהיר אזרחים ישראלים, כי עליהם לשקול היטב נסיעות לבוליביה בתקופה הקרובה - זאת בשל חוסר היציבות הפוליטית והפגנות האלימות המתרחשות כעת ברחבי המדינה; לפני שנה וחצי חילץ המשרד מבוליביה 102 ישראלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il