X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המפכ"ל, רנ"צ משה קראדי, אמר כי יש מו"מ עם האוצר על קבלת 370 מיליוני שקלים לצורך הכנת המשטרה לתוכנית ההינתקות
▪  ▪  ▪

"שנת 2005 היא שנה מורכבת עבור משטרת ישראל, אולי הקשה ביותר בתולדותיה. הגענו להבנות עם האוצר שיש צורך להגדיל את תקציב המשטרה כדי לאפשר להשלים את הפערים הקיימים ולהתכונן למשימות העומדות בפנינו", כך אמר היום (יום ה', 10.3.05) מפכ"ל המשטרה, רב ניצב משה קראדי, במפגש עם קציני משטרת המחוז הצפוני במשטרה.
רנ"צ קראדי הוסיף כי יש צורך לגייס עוד כאלף שוטרים ולשם כך זקוקה המשטרה להגדלת תקציבה. "המו"מ שלנו עם האוצר הוא גם על תוספת כוח אדם. אנחנו זקוקים לעוד כאלף אנשי משטרה שצריך לגייס אותם בקרוב ולהכשיר אותם. אני מקווה ובטוח שהאוצר יענה לדרישתנו ונקבל את התוספת הזו".
במשטרה מדברים על תוספת של כ-370 מיליוני שקלים לצורך ביצוע תוכנית ההנתקות וזאת בנוסף להגדלת התקציב. יש לציין כי שלשום, במפגש עם קצינים במחוז המרכז, אמר המפכ"ל שמרבית התקציב היום, כשמונים אחוזים, הולך על תשלום משכורות, ואי לכך ישנו פער בהיבט של תוספת אמצעים טכנולוגיים ומבצעיים.
מפקד מחוז הצפון: "כל חצי שעה יש כאן אירוע אלים"
בפגישה הוצגו למפכ"ל נתוני הפשיעה של שנת 2004 באזור הצפון. עליה חדה נרשמה בעבירות האלימות. לדברי מפקד המחוז הצפוני, ניצב דן רונן, כל חצי שעה מתרחש במחוז אירוע אלים.
נתונים בולטים: כל 24 שעות מתרחש באזור הצפון אונס, מידי שמונה ימים רצח, מעשי השוד עלו בתשעה אחוזים ונרשמו כמה עשרות אירועים. חלה עליה של 25 אחוז בפשיעת הנוער ושל 40 אחוז בעבירות סכינאות.
נושא הסכינאות מקבל עדיפות בטיפול המשטרתי בשנה הנוכחית. כך למשל, מרחב חוף (חיפה והקריות) ואזור חדרה סומנו באחרונה כמרחבים בהם חלה עליה חדה בשימוש בסכינים לפתרון סכסוכים. אי לכך הוחלט במחוז להחמיר מעתה עם נושאי נשק קר. המשטרה החליטה כי מעתה ייעצרו מחזיקי סכינים ויובאו היישר למשפט בהליך מהיר של הגשת כתבי אישום. סיכום על כך הושג עם פרקליטות המחוז הצפוני.
כמו כן הוחלט על הקמת כוח משימתי מיוחד לטיפול בפשיעה האלימה באזור חדרה, אור עקיבא ופרדס חנה בראשות מפקד משטרת חדרה, סנ"צ בועז גולדברג. המשטרה תחל לפעול בשכונות המוגדרות "בעייתיות" ובנקודות חיכוך בהן יש פעילות עבריינית.

תאריך:  10/03/2005   |   עודכן:  10/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית בישראל, אסף שגב שלח את ההזמנה והוסיף: הצטרפותך לאירוע זה תוכל לסמל את הינתקותנו מעבר אכזר ונוראי והצהרת כוונות לעתיד אופטימי; במכתב בירך שגב את ציבור הסטודנטים הפלשתיני על בחירתם באבו מאזן; באוניברסיטת בר אילן מתארגנת עצומה הקוראת לשגב שלא להיפגש עם מקבילו הפלשתיני
ענבל אביב
בעקבות מעצרן לחקירה של המטפלות, החשודות בהתעללות, ובעקבות הבקשה למעצר עד תום ההליכים, שהוגשה כנגד אחת מהן, מבקשת האגודה להתריע על השימוש המופרז בכלי המעצר: "מעצרים אלו מעידים שוב, כי מערכת אכיפת החוק במדינת ישראל טרם הפנימה את עקרון חזקת החפות"
שלומי דיאז
תכננו לרצוח עבריין באמצעות טיל לאו סמוך לאולם חתונות בו נכח הקורבן המיועד; במהלך ההימלטות מהמשטרה פגעו ברכבה של מירב גבאי מפרדס חנה והיא נהרגה
הדר פרבר
יאפשר לעצב את העמוד הראשי באתר החדשות של מנוע החיפוש
ענבל אביב
כך עולה מדוח חדש של ההסתדרות; שיאניות אי-תשלום השכר הן אליכין (חובות של 3 חודשים) וטייבה (חובות של 4 וחצי חודשים); זעם בהסתדרות: המרכז לשלטון מקומי ממשיך לצפצף על החוק ושר הפנים לא נוקף אצבע; ברשויות דתיות: כ-1,000 עובדים טרם קיבלו את מלוא שכרם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il